Clau's Volvo-perikelen......en nu verder in een 5008!

Gestart door Claudia, 26-06-2008 21:00:23

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Ben op 28-06-2008 23:45:44
Citaat van: Claudia op 28-06-2008 17:10:46
Die XC vind ik erg lelijk...

Dus ik heb een lelijke auto en het is nog een automaat ook!
Oh nee, een Geartronic  :eusa_dance:

Claudia vindt die XC lelijk.

Citaat van: Autoweek
De Geartronic is ook niet een van de snelste – vooral bij terugschakelen neemt-ie de tijd – maar deze zestrapsautomaat is wél lekker soepel en vloeiend.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

@FGG : jij mag hem mooi vinden hoor, je hebt recht op je mening. Maar hij is lelijk !
@Clau: dat heb je bij een automaat ook hoor. En je kunt de pook ook vasthouden als je wilt.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

EVV

Citaat van: Claudia op 28-06-2008 15:37:44
Citaat van: RRRRR_Ramon op 28-06-2008 15:30:28
Citaat van: Claudia op 27-06-2008 21:31:29
Tssssss...zou ik met een V70 uit 2000 niet meer lid mogen zijn?  :eusa_snooty:

Nee, niet met een V70N, je kunt dan hooguit donateur worden of gewoon lid blijven met je 850. Er bestaan ook V70 classics van 2000.

Ik houd de zilvermeeuw....alleen wordt ie geschorst.....dus bij bijeenkomsten zal dan tóch de nieuwe mee moeten. Of moet ik nu een V70-club beginnen?  :eusa_shifty:
Win ik wél m'n zelf bedachte nachtritten. 8)
Je zou ook een auto-ambulance kunnen huren voor de bijeenkomsten en daar de zilvermeeuw op meenemen, achter de V70N...

Ik weet trouwens dat Denjo pas een V70 uit Duitsland gehaald heeft, mbv tijdelijke (Duitse) kentekens. Mocht je dus willen weten hoe dat precies gaat zou je hem een mailtje kunnen sturen...

pwassink

Citaat van: Claudia op 28-06-2008 23:59:56
Dank voor de tip!
Ga ik doen (dat van dat mailtje....die auto-ambulance laat maar staan) :)

K zou iig gaan voor een zilvergrijs model zonder relaisje 103, of trap ik nu op een verkeerde teen    :evil:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

hathü

Citaat van: Claudia op 28-06-2008 23:51:20
Welnee Ben!
Jij vindt hem prachtig...dus hij ís niet lelijk!
;)

@ Misha, ik weet het....maar ik heb die versnellingen liever zelf in de hand.

Inmiddels een paar exemplaren in Duitsland op het oog...dus aankomende week maar eens wat rond touren.

Met een automaat heb je de versnelling aan je voet, heb je je hand vrij om naar andere Volvo,s te zwaaien. ;D
Succes met je zoektocht ;)

Emiel

Staat bij Oss een Ocean Race V70 2.4T. Hoef je niet te gaan kijken, zonde van je tijd.

Op het oog een nette auto, maar al helemaal overgespoten. Op zich niet erg, maar als ze dat nou netjes hadden gedaan... :eusa_eh:

Serva Nijkerk staat een nette V70 T5 met alles erop en eraan, in het baby-blauw.

hathü

Tip,  schadevrije Volvo  G3
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=303120&from=0
Tsja tis een automaat, wel een opvallend kleurtje.(like CY)

Enno

KMvrtr

Hoe zie jij dat?

Johann

Ja das een Taxi..  ;D

Marc O.

Citaat van: KMvrtr op 30-06-2008 17:34:03
Hoe zie jij dat?

Aan de kleur. Auto is geïmporteerd uit D en daar heeft het merendeel van de (of alle??) taxi's die kleur. Of was dat nou alleen in Düsseldorf? :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Saint

Citaat van: Claudia op 28-06-2008 17:10:46
Die XC vind ik erg lelijk...als ik een 'nieuwe' auto koop, wil ik er wel op vooruit gaan qua bouwjaar....en 2000 is dan de grens....mét of zonder club! :P

En ik maar denken dat jij niet zonder de club kan. Dat je een soort moeder bent van alle forummers, dat je nog liever je man kwijtraakt dan je 850.. valt dat ff vet TEGEN!!!  ;)

Nee hoor Claudia, lekker doen wat je wilt uiteraard  :D

Behalve dan die taxi kopen, wat een lelijke kleur..  :eusa_naughty:

The Saint, die geneigd is te zeggen dat dat niet eens een kleur IS.
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Citaat van: Claudia op 30-06-2008 18:38:18

In München staat er ook eentje....maar die is met nog geen 8000,- wel verdacht goedkoop voor een 6 of 7 jaar oude V70 2.4T.

Dat is een redelijk normale prijs voor Duitsland, hoor. Ik heb zelf ook nog even getwijfeld om voor een V70N te kijken in Duitsland. Voor het geld wat ik hier in Nederland heb betaald voor de huidige V70 had ik ook een Duitse V70N gehad (inclusief keuring en BPM).
Ik heb uiteindelijk toch voor de classic gekozen. Blijf 'm mooier vinden  :eusa_shifty:

oldostofjas

Citaat van: Claudia op 30-06-2008 18:38:18
Straks eens naar die T5 'van Emiel' kijken.

Die is erg mooi! Echt alles erop en eraan. Wij moeten van de diesel af, dus ik heb er ook even voor staan kwijlen...
There is no place like 127.0.0.1

oldostofjas

Hier moet je zoeken. Niet op Nijkerk klikken, want dan doet ie het niet...
There is no place like 127.0.0.1