Trein of Sharon?

Gestart door Barry_C70, 30-06-2008 12:47:08

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Citaat van: Barry_C70 op 30-06-2008 13:47:22
Citaat van: Sbv op 30-06-2008 12:49:45
Hoi Barry,
Denk ook even aan de files die je hebt vanaf Groningen. Voor Zwolle is het erg fijn op de A28 en verderop voor Amersfoort en Utrecht weer.
IK ben geen fan van de trein, maar ik denk dat dat de beste optie is.
Welke tijd moet je in Utrecht zijn ? en welke dagen?
Succes
I wouldn't be taking the A28, I would go along the A7-A6-A27-A12
Laatste keer dat ik rond 0830-0900 Ring Utrecht Zuid deed, kostte het me een uur om de A12 af te rijden. Zou lekker de trein nemen....

The Saint

Benefits Sharon:

-vertrekt precies waar jij woont
-komt precies aan waar jij moet zijn (als er voldoende parkeergelegenheid is)
-vertrekt exact wanneer jij klaar bent of wilt
-jouw muziek
-jouw temperatuur
-genieten van het rijden als je rijdt
-genieten van leuke chickies om je heen als je stilstaat (kan in trein ook, maar zijn oha minder aantrekkelijk..)
-mooier geluid
-minder stress want je weet dat je 'm nooit 'mist'
-je bent aantrekkelijker in Sharon dan met je treinabb.
-jij bent zelf de bestuurder, als jij om wilt rijden dan doe je dat
-Sharon is veel schoner dan die ranzige stations en treinen
-je hoeft niet te liegen over hoe je reist..
-saffron beats yellow..

Cons:

-minder kans op aanwezigheid bij spectaculaire zelfmoordpogingen
No shirt no shoes, no pinball

FLA

Citaat van: The Saint op 30-06-2008 20:39:43
Cons:

-minder kans op aanwezigheid bij spectaculaire zelfmoordpogingen

Haha

Ik zou lekker de trein nemen als ik jou was. Ik weet niet bij welk (soort) bedrijf je werkt maar misschien kun je ook nog bedingen dat een deel van de reistijd word besteed als "thuiswerken" en dat je dus betaald krijgt terwijl je in de trein zit. Een neef van mij doet dat zo... maarja die werkt dan ook voor onze geweldige *kuch* overheid...

Reitse

Trein... Zeker als je dwars door de spits moet worstelen... Luister voor de grap de komende tijd maar eens naar de fileberichten waar jij langs wilt/moet rijden. De trein gaat om 6:00 keurig op tijd hoor, geen vertraging meegemaakt nog in bijna anderhalf jaar dagelijks reizen ;) Op de weg terug soms 5 minuten en de meest heftige was 20 minuten, maar toen lagen er bomen op de rails... (speciaal voor Saint ;))

Spin!

Citaat van: The Saint op 30-06-2008 20:39:43
-saffron beats yellow...Train.

Iemand al voorzichtig de letters; LPG laten vallen?  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

JCviggen

helicopter, hands down.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

WYD

Als je met de auto gaat heb je natuurlijk niet alleen kosten aan benzine, maar ook de slijtagekosten. Die kosten heb je met de trein niet.
Verder is het handig om een voordeelpas aan te schaffen die je 40% korting geeft.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Spin!

Citaat van: WYD op 30-06-2008 22:48:37
Als je met de auto gaat heb je natuurlijk niet alleen kosten aan benzine, maar ook de slijtagekosten. Die kosten heb je met de trein niet.
Verder is het handig om een voordeelpas aan te schaffen die je 40% korting geeft.

Ja, maar...je mag als Nederlander niet teveel voordeel hebben, dus daarmee mag je dus niet in de spits reizen.

www.vm-parts.nl

WYD

Haha, het zou ook is niet.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit in een creep yellow rijd  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Rayman

Barry, bespaar Sharon de slijtage en bespaar jezelf dientengevolge de kosten...Ga lekker met de trein; je houdt dan ook nog tijd over voor andere dingen ;).

Ben

En in de trein kun je verder slapen. Briefje op je borst 'maak me bij Utrecht CS even wakker' :D

En vandaag 8:11 op www.traphic.nl
Van Almere naar Utrecht
Tussen knooppunt Eemnes en afrit Bilthoven
3 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 13 minuten.

The Saint

Citaat van: The Saint op 30-06-2008 20:39:43-je bent aantrekkelijker in Sharon dan met je treinabb.

Speaking of which: wanneer zien we weer eens een paar mooie foto's van Sharon met die chick van jou??  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

Citaat van: Barry_C70 op 30-06-2008 13:48:35
I have to be in Utrecht at 9.00, so that would mean leaving Groningen  by 6 by car of train either way.

Als je om 6 gaat rijden, dan ben je volgens mij om 7 ver voorbij zwolle. Dan begint de echte drukte. Is er nu een punt waar je tactisch op de trein kunt stappen? Zeg maar ongeveer de hoogte van Harderwijk ofzo? Dan kan je het drukke stuk Nijkerk - Hoevelaken - Utrecht ontwijken.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Reitse

Citaat van: Freakybaby op 01-07-2008 09:59:41
Citaat van: Barry_C70 op 30-06-2008 13:48:35
I have to be in Utrecht at 9.00, so that would mean leaving Groningen  by 6 by car of train either way.

Als je om 6 gaat rijden, dan ben je volgens mij om 7 ver voorbij zwolle. Dan begint de echte drukte. Is er nu een punt waar je tactisch op de trein kunt stappen? Zeg maar ongeveer de hoogte van Harderwijk ofzo? Dan kan je het drukke stuk Nijkerk - Hoevelaken - Utrecht ontwijken.

Heerlijk dan met de stoptrein verder... Wordt je ook niet vrolijk van, intercity slaapt ook veel beter ;)

llinssen

Papendorpseweg...... CG?

Reken voor ov van station naar Papendorpseweg ook maar rustig een half uur of meer.
Je kunt nog met de sneltram naar transferium en dan me de bedrijfsbus naar papendorpseweg, maar opschieten doet het niet.

Citaat van: Barry_C70 op 30-06-2008 13:39:00
Citaat van: -D©©©L- op 30-06-2008 12:50:21
parkeren is gratis ?

Yup, because I have to be on the Papendorpseweg, which is on next to the A12 between the A27 and the A2
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.