De Grijze V70N R

Gestart door TIMON, 20-07-2008 20:01:03

Vorige topic - Volgende topic

Henk855

Zien jullie al die roestbulten niet op de motorkap en op de deuren en over de sterren in de voorruit maar niet te spreken. Als Timon de relatie met zijn wagen verbreekt is hij toch niet verplicht te vermelden waarom? Als je je vriendin verlaat ga je toch ook het hele forum de reden waarom vertellen? Ben je geintresseerd in de auto maak een afspraak en ga rijden. Ik weet zeker dat je verkocht bent, ik ken de auto ;D Ben je niet geintresseerd ga dan geen rare dingen zeggen, waar slaat dit op?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Ludo

Citaat van: sjors855 op 17-03-2010 20:23:16
Zien jullie al die roestbulten niet op de motorkap en op de deuren en over de sterren in de voorruit maar niet te spreken.

Zie je, daar komt de aap al uit de mouw!...

;D

jan piet

Mis ik nou iets, 1,5 mail naar boven?  ;D
Gr,JP 8)

Hans Duiven

Zien jullie al die roestbulten niet op de motorkap en op de deuren en over de sterren in de voorruit maar niet te spreken. Als Timon de relatie met zijn wagen verbreekt is hij toch niet verplicht te vermelden waarom? Als je je vriendin verlaat ga je toch ook het hele forum de reden waarom vertellen? Ben je geintresseerd in de auto maak een afspraak en ga rijden. Ik weet zeker dat je verkocht bent, ik ken de auto ;D Ben je niet geintresseerd ga dan geen rare dingen zeggen, waar slaat dit op?

Sjors

Beetje kort door de bocht Sjors.

Als jij je ziel en zaligheid betreffende je 850 deelt op dit forum en voorziet van foto's e.d. je kan verwachten dat het vragen oproept als vervolgens je diezelfde auto te koop aanbiedt zonder opgaaf van reden en bij vragen daarover er niet op in gaat.

En dat moet/hoeft ook niet, maar kijk dan vervolgens niet raar op als dat vragen oproept op een kritisch forum.

That's it.

Hans

Emiel

Je hoeft er toch geen half A4tje aan te wijden dat je toe bent aan iets anders?

Dennis vat het gewoon keurig samen.

Druk maken om niks, welkom op 't 850 forum. :eusa_boohoo:

Henk855

Citaat van: Hans Duiven op 17-03-2010 21:22:41

Sjors

Beetje kort door de bocht Sjors.

Als jij je ziel en zaligheid betreffende je 850 deelt op dit forum en voorziet van foto's e.d. je kan verwachten dat het vragen oproept als vervolgens je diezelfde auto te koop aanbiedt zonder opgaaf van reden en bij vragen daarover er niet op in gaat.

En dat moet/hoef ook niet, maar kijk dan vervolgens niet raar op als dat vragen oproept op een kritisch forum.

That's it.

Hans

Hans, allereerst heb ik geen zin om er een hele discussie over te voeren maar Timon heeft toch duidelijk,  goed met weinig woorden aan gegeven waarom hij hem verkoopt?

Sjors

Re: De witte 855 T5
« Antwoord #251 Gepost op: Gisteren om 22:22 »  

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat van: Richard850 op Gisteren om 10:18
Vanwaar de verkoop van je auto Timon...??

wil wat anders
855R

Autogek

Citaat van: Duell op 17-03-2010 19:59:48
Citaat van: TIMON op 17-03-2010 17:35:33
wat een toestanden allemaal zeg tjongejonge

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8ZWVFBYC.jpg

niemand ?

Wat een mooie auto, het is dat ik al voorzien ben maar  :eusa_drool:

Tis ook een PP ;)
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Henk855

Citaat van: Autogek op 24-03-2010 17:23:00
Citaat van: Duell op 17-03-2010 19:59:48
Citaat van: TIMON op 17-03-2010 17:35:33
wat een toestanden allemaal zeg tjongejonge

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8ZWVFBYC.jpg

niemand ?

Wat een mooie auto, het is dat ik al voorzien ben maar  :eusa_drool:

Tis ook een PP ;)

Een PP ???????
855R

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Wout309t

Nummerbord, gok ik.
2011 V70 2.0T R-Design MT

TIMON

vandaag een serieuze koper afgehaakt op de kleur  :eusa_wall:

gr
85011940

Wout309t

Die wist hij nog niet dan?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Hans Duiven

Citaat van: TIMON op 26-03-2010 17:36:29

gr

Dan kan je dat toch geen serieuze koper noemen.

Hans

850 Ra$ing

gr

Wit is ook zo 2009!

Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 26-03-2010 18:17:11
vandaag een serieuze koper afgehaakt op de kleur  :eusa_wall:

gr

Dan kan je dat toch geen serieuze koper noemen.

Hans

Precies, de advertentie lijkt me heel duidelijk.
Alhoewel een kleur soms in het echt daan net iets anders oogt alhoewel ik met wit niet veel variatie kan verzinnen.
bekijk het zo, als je in die 2 weken iemand hebt kunnen vinden die kwam kijken dan zal het zeker vaker gebeuren en heb je op een keer beet.
Volgens mij is nog niemand hier op het forum met een auto blijven zitten.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------