Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

EVV

Vulk

Citaat van: FGG op 15-04-2011 11:46:58
Citaat van: Vulk op 14-04-2011 20:58:00
We hebben een klein 'probleem' hier.

Situatie: Outlook 2010, 3 emailaccounts geconfigureerd.
Als je "allen beantwoorden" kiest voor een email, dan komt er in één van de 3 accounts het eigen emailadres in het "aan" vak terecht, in de andere twee gebeurt dat niet.

Ik kan de instelling op 1, 2, 3 niet vinden.

Iemand?

Ligt 't niet aan 't mailtje waarop je "Allen beantwoorden" hebt gedaan? (ik wil ze de kost niet geven)

Het gaat net over die emails waar je "alleen beantwoorden" kiest.
Bij de ene account wordt het eigen emailadres bij "aan" gezet en bij de andere 2 niet.

antraciet

Hellup wie o wie kan printplaten repareren (voor mijn ijsmachine)

FGG

Citaat van: antraciet op 22-04-2011 23:18:28

Ik vraag me af of dat ICT is...  :eusa_snooty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Hangt af van de schade, heb je een foto?
Ergens op dit forum, moet ook nog een door mij gestart elektronica hoekje zijn, ah gevonden:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,47104.0.html

Rudy-M

Citaat van: FGG op 23-04-2011 12:38:05

Ik vraag me af of dat ICT is...  :eusa_snooty:

ICT = Ice Creation Tool.

Dus ja, het is ICT :evil:

thuur

Ter kennisdeling, het heeft me weer anderhalf uur van m'n leven gekost:

Win7 SP1 update: geen remote desktop meer. De fix (in de commentaren te vinden) is een DLL vervangen:
http://www.intowindows.com/how-to-enable-remote-desktop-connection-in-windows-7-home-premium-edition/

Gelukkig is het Windows, met een Apple had je nu een duurdere versie moeten kopen :D

Gr 8)

Marc O.

En met linux had je überhaupt dat probleem niet gehad en sowieso niet hoeven te betalen voor een versie met meer mogelijkheden :P
(*wegduikt voor een flame aanval*)
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Citaat van: thuur op 04-05-2011 02:09:10
Gelukkig is het Windows, met een Apple had je nu een duurdere versie moeten kopen :D

Als je een Apple had gehad, had je veel minder problemen gehad dan nu. :eusa_whistle:

Wij moesten hier vorige week met 3 Apples downgraden om te kunnen communiceren met Windows. :eusa_wall:

Waar heb je remote desktop voor nodig, trouwens?

)()()sT

Ik moet tegenwoordig elke keer dat ik de laptop thuis aanzet een Windows update doen voor Vista  :eusa_doh:

FGG

Citaat van: )()()sT op 04-05-2011 11:56:45
Ik moet tegenwoordig elke keer dat ik de laptop thuis aanzet een Windows update doen voor Vista  :eusa_doh:
Citaat van: FGG op 04-05-2011 08:27:50
Als je een Apple had gehad, had je veel minder problemen gehad dan nu. :eusa_whistle:

:eusa_whistle:

)()()sT

Is een update een probleem?

FGG

Citaat van: )()()sT op 04-05-2011 15:53:58

Op zich is 't wel bijzonder dat Windows nog steeds met updates (bugfixes) komt voor een besturingssysteem van 5 jaar oud, sterker nog, mijn XP-versie krijgt nog steeds updates.

thuur

Citaat van: )()()sT op 04-05-2011 15:53:58

De laatste update hier was 982 Mb. 2 gratis bijgewerkte drivers, een hele hoop verbeteringen, bugfixes, nieuwe functionaliteit en ik hoef er niets voor te doen :D

Ze hebben alleen besloten RDP uit 7 Home te halen. Prima, dan maak ik het zelf wel mogelijk. Dat kan met Windows.

Gr 8)

Misha

Ach ja, bij Apple kunnen ze nog niet eens een telefoon maken die normaal bereik heeft en waarvan de wekker het normaal blijft doen. Is eigenlijk wel een boeiend conclusie: de iPhone4 is een prima toestel en eigenlijk in alles beter dan de concurrentie... behalve het bellen.

Dat er nog steeds bugfixes gratis binnenkomen lijkt me een goed gegeven toch ?

En de 'lol' die ik met Macs heb gehad binnen een verder standaard Windows netwerk had ik ook liever overgeslagen.

Een heleboel mensen die met een Mac zakelijk werken overigens doen dat via RDP. Tja, zo kan ik het ook natuurlijk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het