Forumlid onvindbaar: 100€ foetsie! Tips gevraagd!

Gestart door Wout309t, 06-11-2008 12:08:36

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: Marc O. op 06-11-2008 20:24:04
Heel simpel: ofwel de naam vermelden van de persoon waar het om gaat, ofwel dit hele draadje verwijderen en alleen de eerste post verplaatsen naar het "geërgerd" topic. Wat een typisch Nederlands "zalvend"  en "correct" gedrag toch weer zeg.

Zeg, ik probeer me op de weg al te misdragen, laat ik hier dus gewoon braaf zijn... :eusa_angel:
De Tussenpaus

Freakybaby

Citaat van: Turbobiker op 06-11-2008 20:34:00
laat ik hier dus gewoon braaf zijn... :eusa_angel:

Die moet ik bewaren ;D

Enorm lullig Wout! Hoop dat het snel opgelost kan worden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

't Gaat weer lekker hier........  ;D

Zoals Bupozaanstad al zegt, wat heb je er aan als je de naam van het forumlid weet? Gaan we 'm dan bestoken met boze emails of zo?
Heeft toch geen zin.....

Marc O.

Citaat van: Turbobiker op 06-11-2008 20:34:00
Citaat van: Marc O. op 06-11-2008 20:24:04
Heel simpel: ofwel de naam vermelden van de persoon waar het om gaat, ofwel dit hele draadje verwijderen en alleen de eerste post verplaatsen naar het "geërgerd" topic. Wat een typisch Nederlands "zalvend"  en "correct" gedrag toch weer zeg.

Zeg, ik probeer me op de weg al te misdragen, laat ik hier dus gewoon braaf zijn... :eusa_angel:

Help ik je aan herinneren ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ronbroek

Heb je het naar z'n IceSave account overgeboekt ?   :o

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Tamarzilla

Wettelijk gezien:

Formeel in gebreke stellen ( aangetekende brief byv. )
Redelijke termijn stellen om ot een oplossing te komen

Lukt dat niet, dan aangifte doen bij de politie :police:

Zoals al heel veel geschreven ( getypt ) is, een hetze heeft geen zin,
en regels van een forum zijn er om het netjes en leuk te houden.

Sterkte met het zoeken naar een oplossing,

Frank
T5, rica getuned

Kamekazi

Jammer dat er mensen zijn die je niet kan vertrouwen.
moet zeggen dat ik al behoorlijk wat verkocht heb via het forum en alles is in goed vertrouwen gegaan
zoals het hoort.

hoop dat je hem kan traceren \\ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de echte reden nu

gr

marc 
850R Rood

Jeff

Heel makkelijk we maken er gewoon een leuke meeting van en gaan even langs bij de beste man om te vragen waar de set is wat opgestuurd zou worden. Mocht die dit niet meteen kunnen leveren rijden we even naar de bank laten hem 100 euro pinnen en we gaan weer lekker verder met de meeting!

Idee?  ;D

Anders komt het nooit goed...  :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

t5karel

Citaat van: Jeff op 06-11-2008 22:20:44
Heel makkelijk we maken er gewoon een leuke meeting van en gaan even langs bij de beste man om te vragen waar de set is wat opgestuurd zou worden. Mocht die dit niet meteen kunnen leveren rijden we even naar de bank laten hem 100 euro pinnen en we gaan weer lekker verder met de meeting!

Idee?  ;D

Anders komt het nooit goed...  :eusa_think:
Bel jij aan dan?:evil:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Ben

Misschien moeten jullie de concrete afspraken maar per PB maken.

thuur

Wat een slap gelul weer. Ik hoor het van de beste stuurlui zoals gewoonlijk.

Met de regelmaat van de klok worden forumleden uitgekotst en het zal me niets verbazen als dit nu weer gebeurt. Maarrrrr zolang als dit een eenzijdig verhaal is vind ik het maar stemmingmakerij. Nou, ik doe niet mee aan die RTL-4 verloedering.

En ik hoop voor Wout dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt :D

Gr :eusa_snooty:

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 06-11-2008 20:48:11
't Gaat weer lekker hier........  ;D

Zoals Bupozaanstad al zegt, wat heb je er aan als je de naam van het forumlid weet? Gaan we 'm dan bestoken met boze emails of zo?
Heeft toch geen zin.....

Nou mischien heb je eraan gedacht met wie de mensen alhier die in het ongewisse worden gelaten in ieder geval GEEN zaken te doen en mischien doet de persoon in kwestie WEL zijn kant van het verhaal en gaat wellicht de bal weer rollen.
Maar goed laten we er maar over op houden want dit soort discussies zijn zo radicaal en in strijd met de privacy.
Opvallend hoe het Geergerd topic vol staat met verwensingen naar allerlei tuig in dit land die van alles uitvreten waar zelfs de meeste linkse maatschappelijk werker(ster) het er volledig mee eens is ZONDER dat we de andere kant van het verhaal ooit gehoord hebben .....

Juist ja, zo als de wind waait zo hangt me vessie ;)

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

whachamacollit

Mja buitengewoon jammer dat dit soort dingen gebeuren. toch zal het mij niet weerhouden van het helpen van anderen of het doen van zakelijke transacties met andere forumleden.
Ik zal zeker op verzoek van een onzer forumleden mijn veerspanners uitlenen in de verwachting ze ook weer terug te krijgen. Mocht dit niet zo zijn dan is het jammer en ben ik besodemieterd, maar in het geval dat het wel goed gaat, voel ik me lekker omdat ik een ander geholpen heb. Ik weet nog goed dat ik bijvoorbeeld een tweetersetje via een van onze forumleden heb ontvangen voor een belachelijk lage prijs en het plezier dat ik er nog steeds van heb. Alles ter goeder trouw gegaan en dat was natuurlijk geen uitzondering.
Betaal pas na overhandiging van de te leveren waar of haal het op dan kan je niks gebeuren.
De laaghartige producten van een extreem ondiepe genenpoel die het nodig vinden om een ander forumlid op te lichten wens ik vanaf hier een venerische aandoening welke gepaard gaat met veel jeuk op cruciale plaatsen en ongeluk op alle vlakken in het leven die er werkelijk toe doen.

"Is het sap het knijpen waard"

Spin!

Kijk eens, zonder modder te gooien een antwoord op de 1e post:

Ervaring mee: Nee
Wat te doen: Aangifte doen met PB's als bewijsmateriaal.

hadsjikidee

www.vm-parts.nl

UserID6342

Het hele verhaal gaat een beetje stranden in oeverloos gelul m.i.  Feiten zijn: forumlid heeft geld overgemaakt en geen spulletjes ontvangen, niets meer en niets minder.  Persoonlijk vind ik dan dat je best de naam, etc. van de "ontvanger" mag bekend maken om andere forummers te waarschuwen.  Als er door, wat voor reden dan ook, mocht blijken dat de ontvanger van de centen een gedegen reden heeft om de spullen niet te versturen, etc. ben ik van de redelijkheid van de forummers overtuigd. 

Als er geen goede reden komt is het dus een duidelijke waarschuwing voor iedereen. 

Buiten dat zou ik er, zoals al reeds gezegd, wel langs gaan om die 100,- op te halen, dat is mij een stukkie rijden wel waard... ook al mocht het voor niets zijn.  Nogmaals, ikzelf heb zat gekocht via het forum en bijna (!) alles is goed gegaan, ook met van tevoren geld overmaken naar rekening ontvanger, etc. Maar dit kun je helaas niet voorkomen, eikels hou je er altijd tussen.