walteRRRs volvootje

Gestart door walter leever, 07-11-2008 19:14:51

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

Citaat van: BOV op 19-06-2009 15:43:52
:O VST Bumpert.... :eusa_clap: goed bezig zeg!

Waarom eigenlijk een ander carterventilatie catch-tankje?

Vond 't wel apart staan(en is ook blauw,kan mooi bij de rest onder de kap) :eusa_shifty:

Thyzerr;idd het wachten valt me zwaar,als je iets hebt besteld wil je eigenlijk dat 't gisteren al binnen was. ;)

Ronald21

Gaaf  :eusa_clap:

Snel laten inbouwen en foto's plaatsen voor de rest van de volvo kudde of zijn het wolven in schaapskleren  :angel:

mvg,

Ronald

walter leever

Nou vandaag ondanks de belofte van D2-Racing om eeen set voor de 850 te gaan maken vandaag weer met de voetjes op de grond >:(,net een e-mail ontvangen(d2)waarin ze schrijven dat ze er toch geen gaan maken  :eusa_doh: omdat de ontwikkeling te veel en de markt te klein is)
Dus op zoek naar iets anders,die FK set is dat iets? :eusa_think:

darius

Walter anders kom je gewoon bbq en de volgende keer ,kan je meteen die bump meepakken  ;D

:P
No show, only go.

walter leever

Citaat van: darius op 07-07-2009 12:48:08
Walter anders kom je gewoon bbq en de volgende keer ,kan je meteen die bump meepakken  ;D

:P

Da's misschien nog niet zo'n slecht plan  :eusa_clap:

Moet ik wel effe overleggen met de feestcommissie(kleine blonde)

walter leever

En vanaf vandaag ben ik dus ook spotteble ;D

We zullen zien of 't helpt :eusa_think:

Moet je kijken die concentratie :eusa_shifty:

walter leever

Ok eindelijk zitten ze erin,is idd mooier(wou stug vol houden van niet,maar ik heb/had ongelijk :eusa_shifty:)

Wel een beetje condens,zal voor morgen zijn :eusa_doh:

ervoor:

erna:

fbm

Heb jij hem al?  :eusa_whistle: 

Nee, gaat niet over die sticker! ;)

walter leever

Citaat van: fbm op 11-07-2009 19:47:18
Heb jij hem al?  :eusa_whistle: 

Nee, gaat niet over die sticker! ;)

Als 't over de VST gaat............................................negatief(nog in Japan,denk ik :eusa_wall:)

walter leever

Vorige week mijn nieuwe steigerende elandjes(plakplaatjes)gehad en natuurlijk meteen erop(deze waren de goeie ;) )

En na het fiasco met D2-racing(het toch niet maken van de set),heb ik nog (geprobeerd)kontakt te krijgen met Don Norchi voor iets anders,da's niet gemakkelijk daarmee kontakt te krijgen(werd me al gezegd ;)

Dus op zoek naar iets anders dan anders(lees KW :evil:)),ik ben gegaan voor een set van FK:Konigsport,zal aan 't eind van volgende week hier zijn. :eusa_dance:

Een plaatje ter verduidelijking:

de 3e en 4e demper is 't setje(van links)

walter

walter leever

Vandaag was 't pakjesdag  :eusa_dance:

Eerst vanmorgen geklop aan de deur,nee niet sinterklaas :eusa_whistle:,maar de facteur/postbode met een kleinigheidje:

Net na de middag UPS met een iets groter pak:

We zijn er bijna,nu is 't nog wachten op 1 onderdeel ;)

Volgende week weer een stukje verder met 't projekt :eusa_drool:

gr,walter

darius

:eusa_clap: :eusa_clap: Ziet er goed uit Walter, ben toch een beetje jaloers op die mooie kleur hoor. :eusa_shhh: Mooie schroefset ook. Ben benieuwd hoe die bevalt.
No show, only go.

BOV

Ziet er allemaal weer goed uit zeg!!

I take pictures and build stuff...

walter leever

Morgen vroeg om 08.00/08.30 gaan we eraan beginnen,wie is we? :eusa_think:

Heb een medeforummer gevraagd of hij wou komen helpen en was geen probleem.  :eusa_clap:(Ludo alvast bedankt en ik zie je morgen,zoals gezegd de koffie staat klaar ;) )

Wat gaat er gebeuren?Schroefsetje eronder zetten :eusa_drool:

Dus vanaf morgen ook een verstelbare Volvo ;D

Zal wel een paar foto's plaatsen,

gr,walter

wepster

maar eh walter
je wil me toch niet gaan vertellen dat je een VST voorgevel gaat plaatsen he ipv die R bumpert ???
oja we wachten geduldig op de foto's ik heb ludo vandaag laten zien hoe de voor poten er onder uit moeten tijdens een wiellager wissel ;D