Gevallen met scooter van iemand anders , wie aansprakelijk

Gestart door axelvr, 12-11-2008 18:17:32

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Daarom zei ik dus ook al: of het moreel juist is is een 2e.  Ik ben er zelf ook geen voorstander van, begrijp me aub goed, en ja ik ben het ook helemaal eens met Laserblue.  Ik vind ook dat die knakker gewoon voor de schade moet opdraaien die hij veroorzaakt heeft.  Hij is tenslotte op zijn bek gegaan, niet ik of iemand anders.  Vervelend voor hem maar het is niet anders.  Heeft dus absoluut niets te doen met een vaststelling van een verzekeringtechnisch verhaal.

axelvr

jha , maar als die vriend van mij niet zo nodig op mijn brommer moest rijden , en ik was met mijn eigen brommer op mijn bek gegaan , dan was er nu niks aan de hand!

duss

)()()sT

Als mijn tante klootjes had, was het  me ome.
Jij hebt gereden, dus zou je eigenlijk ook de schade moeten betalen, hoe jammer dat ook is.
Of je komt er samen uit  :eusa_whistle:

jero

Citaat van: axelvr op 16-11-2008 16:49:44
jha , maar als die vriend van mij niet zo nodig op mijn brommer moest rijden , en ik was met mijn eigen brommer op mijn bek gegaan , dan was er nu niks aan de hand!

duss

Er is nu wel wat "aan de hand" be a man en betaal de schade (iets met billen/brand/blaren/zitten)

mods edit
quote gerepareerd

Ben

duss

En dan had je nu schade aan je eigen brommer gehad, zou jouw vriend die willen betalen?
Niet mauwen Axel.

axelvr

Citaat van: Ben op 16-11-2008 17:12:14

duss

En dan had je nu schade aan je eigen brommer gehad, zou jouw vriend die willen betalen?
Niet mauwen Axel.

had ik zelf wel betaald , is hooguit 50€

ik heb namelijk gewoon een echte brommer ;D

scooter;

brommer;

matRRR

..........wat een discussie..........
Axel: Betalen!

Meer wil ik er niet over kwijt!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Ludo

Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:13:47

das heel mooi.
nu nog een paar rijvaardigheidslessen....  :D

axelvr

Citaat van: Ludo op 16-11-2008 17:31:46
Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:13:47

das heel mooi.
nu nog een paar rijvaardigheidslessen....  :D

probeer jij maar eens 2 wielen te balanseren op spek gladde balderen , ik garandeer je dat je met zulke kleine scooterwieltjes op je bek zukt gaan.

;D

Ludo

Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:34:44
probeer jij maar eens 2 wielen te balanseren op spek gladde balderen , ik garandeer je dat je met zulke kleine scooterwieltjes op je bek zukt gaan.

;D

tja, dat is veelal het probleem, helden op wielen... zonder ervaring.
wat gaat dat worden als je met een auto de weg op gaat... door sneeuw en ijzel bv?.
ga je dan ook zeggen, probeer het maar eens op de weg te houden, het was glad... ?
::)

axelvr

Citaat van: Ludo op 16-11-2008 17:40:48
Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:34:44

;D

tja, dat is veelal het probleem, helden op wielen... zonder ervaring.
wat gaat dat worden als je met een auto de weg op gaat... door sneeuw en ijzel bv?.
ga je dan ook zeggen, probeer het maar eens op de weg te houden, het was glad... ?
::)

held op wielen , Ik ben daar juist het tegenovergestelde van ; rijd altijd zeer rustig met nattigheid etc. , en ik reed trouwens (maar)+/- 35km/u

en een auto heeft nog steeds 4 wielen , daar val je iets minder snel mee lijkt mij

er zit toch echt een groot verschil tussen auto->scooter met 10"->brommer met 17"

BenC70ES

Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:44:11er zit toch echt een groot verschil tussen auto->scooter met 10"->brommer met 17"

Ja, met een auto kan je veel harder op je b*k gaan...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:44:11
ik reed trouwens (maar)+/- 35km/u

blijkbaar toch nog te snel, óf te weinig rijvaardigheid.  ;)
inzicht noemt men zoiets...

axelvr

Citaat van: Ludo op 16-11-2008 17:49:20
Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:44:11
ik reed trouwens (maar)+/- 35km/u

blijkbaar toch nog te snel, óf te weinig rijvaardigheid.  ;)
inzicht noemt men zoiets...

ach man , stap zelf eens op een scooter en kijk zelf eens wat er gebeurt als je over een paar bladeren rijdt , dan praten we weer.

Ludo

Citaat van: axelvr op 16-11-2008 17:52:55
ach man , stap zelf eens op een scooter en kijk zelf eens wat er gebeurt als je over een paar bladeren rijdt , dan praten we weer.

tja, als het dan tóch nog gebeurt, betaal ik gewoon de schade die ik aangericht heb.  ;)