Tik in motor en diverse andere dingen

Gestart door pietersen, 04-11-2008 16:11:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pietersen

Dat is waar maar ik veracht van een serieuze volvo man of vrouw niet dat soort gedachten begrijp je; ik heb daar toch een heel ander beeld van mensen die met volvo's bezig zijn. :-\

t5karel

Ben bloedserieus.....altijd :eusa_eh:.Volvo is met een hoofdletter btw,als we dan toch serieus gaan worden ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

pietersen

Sorry t5 Karel zal mer aan houde; VOLVO thtas the way to spell it.  :eusa_shifty:

Misha

Citaat van: pietersen op 08-11-2008 19:10:15
Mensen mensen waar hebben we het hier over? Ik dacht dat ik te maken had met serieuze volvo liefhebbers en niet met van die ....... neven; als ik het zo lees weet ik het ook niet meer zo  :eusa_naughty:

Tikje te simpel inderdaad, hebben zelf geen dochters waarschijnlijk. ;)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 08-11-2008 20:14:31
Citaat van: pietersen op 08-11-2008 19:10:15
Mensen mensen waar hebben we het hier over? Ik dacht dat ik te maken had met serieuze volvo liefhebbers en niet met van die ....... neven; als ik het zo lees weet ik het ook niet meer zo  :eusa_naughty:

Tikje te simpel inderdaad, hebben zelf geen dochters waarschijnlijk. ;)

Wel twee zoons. Maar daar past geen koelkast in.

Laat maar.....

Ik heb al lang een pb gestuurd met mijn excuses  ;)

Misha

Citaat van: elianmars op 08-11-2008 20:45:02
Citaat van: Misha op 08-11-2008 20:14:31
Citaat van: pietersen op 08-11-2008 19:10:15
Mensen mensen waar hebben we het hier over? Ik dacht dat ik te maken had met serieuze volvo liefhebbers en niet met van die ....... neven; als ik het zo lees weet ik het ook niet meer zo  :eusa_naughty:

Tikje te simpel inderdaad, hebben zelf geen dochters waarschijnlijk. ;)

Wel twee zoons. Maar daar past geen koelkast in.

Laat maar.....

Ik heb al lang een pb gestuurd met mijn excuses  ;)
Ik wist het !
Jij bent ook veel te zachtaardig om naar te zijn... :-*
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

toppertje

Citaat van: pietersen op 08-11-2008 19:20:26
Sorry t5 Karel zal mer aan houde; VOLVO thtas the way to spell it.  :eusa_shifty:

voor een accountant typ(spel) je anders verekte slecht :'(

Misha

Citaat van: toppertje op 08-11-2008 20:52:29
Citaat van: pietersen op 08-11-2008 19:20:26
Sorry t5 Karel zal mer aan houde; VOLVO thtas the way to spell it.  :eusa_shifty:

voor een accountant typ(spel) je anders verekte slecht :'(
verekte slecht ja ?
:D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

M a r c

Als ie maar wel kan optellen en aftrekken....  ::)  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

hathü

Citaat van: pietersen op 08-11-2008 01:24:12
mensen i love my volvo en onderhoud krijgt ie zeker; tot nu toe nog geen auto verkocht en er staan er toch nog 5 in de schuur waarvan de oudste van 1961 is ; de meeste rijden nog en worden alleen nog maar mooier en beter door al het verbterwerk wat we elf doen; was alleen maar een brainwave; maar ja als je accountant bent heb he daar wel s last van  ::)

Ben heel nieuwsgierig naar de auto,s die je in de schuur hebt staan. Liefst met foto :o

pietersen

dat zijn dan weer geen Volvo's maar buitenaardse merken zoals Daimler, Jeep, Triumph, Audi, MG.

850newbie


pietersen

Moeten nog gemaakt was te druk met kopen slopen en herstellen  ;D

pietersen

Ben vandaag in contact geweest met mijn reparatieman; volgens hem kost een nieuwe vaccumpomp 600,-  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: pietersen op 11-11-2008 20:21:47
Ben vandaag in contact geweest met mijn reparatieman; volgens hem kost een nieuwe vaccumpomp 600,-  :eusa_shifty:

Bij de dealer wel, ja.

Op bijvoorbeeld eBay koop je er eentje voor ca 150 euro. Zoals ik al zei, monteren is best zelf te doen, dus meer hoeft het niet te kosten.