De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

Kreeg al een sneak preview door :eusa_shifty: ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

maruska

nu wel ja !
mooi dat hij weer naar de volgende is, slopen/demontage is ook zo saai :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Ze gaan er 3 jaar mee doen hoorde ik dus wie weet over 3 jaar weer een projectje ;D

De nieuwe eigenaresse zou zich hier ook melden dus kunnen we de belevenissen volgen :) Meteen kennisgemaakt met forumlid NickGR met auto zonder schuifdak :P , die gaat zorgen dat de roetmeeuw op tijd wat onderhoud krijgt :)

Nogmaals veel plezier en veilige kilometers ermee en wie weet nog eens tot ziens. (Bericht vanaf telefoon dus wat kort)

cornelis-b

Had net begrepen dat Nick ook een gat in zijn dak wil, heb nog wel een decoupeerzaag ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

and it's gone...

Taranis

Citaat van: Chris op 03-09-2013 18:59:08
Gefeliciteerd Ronald. Best snel gegaan :).

Ja, daar hadden Sander en ik het gisteren in de terugweg in de auto ook over. We hadden het geen van beiden verwacht eigenlijk.

Citaat van: The Demon op 03-09-2013 21:23:06
Wel grappig, de buurvrouw van diegene waar hij heen gaat is familie van Thea dus ik kan hem in de gaten houden  ;)

Groet,
The Demon.

;D

Ik denk dat er we er nog wel eens wat van horen ;)

Ben

Citaat van: Taranis op 04-09-2013 21:56:27
Ze gaan er 3 jaar mee doen hoorde ik dus wie weet over 3 jaar weer een projectje ;D

De nieuwe eigenaresse zou zich hier ook melden dus kunnen we de belevenissen volgen :) Meteen kennisgemaakt met forumlid NickGR met auto zonder schuifdak :P , die gaat zorgen dat de roetmeeuw op tijd wat onderhoud krijgt :)

Nogmaals veel plezier en veilige kilometers ermee en wie weet nog eens tot ziens. (Bericht vanaf telefoon dus wat kort)

Je hebt toch wel de lijken uit de kastjes gehaald Ronald?
Anders wordt je daar hier later weer mee geconfronteerd  :P

Taranis

Citaat van: Ben op 05-09-2013 11:04:59
Je hebt toch wel de lijken uit de kastjes gehaald Ronald?
Anders wordt je daar hier later weer mee geconfronteerd  :P

Ja hoor :)

De vorige keer dat ik de roetmeeuw verkocht, ben ik nog een aantal keer lastiggevallen nadien over mankementen die waren opgetreden na verkoop. Bijvoorbeeld dat de krukaskeerring er 4000 km later uit liep. Vervelend, maar had mij ook kunnen gebeuren. Zo ook nu, het is een auto van 13 jaar oud met 4 ton op de teller, er zal altijd wel eens wat aan mankeren. Daar is de prijs van deze auto's dan inmiddels ook naar ;) (en als ik een glazen bol had, dan ging ik wel op de kermis zitten)

Roetmeeuw

Ach ja, wat is lastig vallen...

De roetmeeuw kan nu voor haarzelf spreken. Dat is even nieuw? De nieuwe eigenaress is wel blij, alleen dat ze de afstandsbediening kan gebruiken om alle deuren te openen behalve die van de bestuurder vind ze wat vreemd. Maar niet zorgwekkend...

En echt, gisteren deed de deur het nog gewoon!

Vooralsnog ben ik geweldig...

Taranis

Welkom 8)

Zit de stekker op het slot soms los? :eusa_shifty: Je zou even kunnen kijken (en anders weet NickGR dat wel) om even het deurpaneel eraf te halen, dan kun je er zo bij.

Misha

Citaat van: Taranis op 05-09-2013 11:09:58
... (en als ik een glazen bol had, dan ging ik wel op de kermis zitten)

Dat zou wel heel dom zijn, je kunt beter met de lotto meedoen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 06-09-2013 08:10:13
Citaat van: Taranis op 05-09-2013 11:09:58
... (en als ik een glazen bol had, dan ging ik wel op de kermis zitten)

Dat zou wel heel dom zijn, je kunt beter met de lotto meedoen.

;D  :eusa_clap:

Snellebaksteen

.....en daarna op de kermis zitten om zo de loterijen failliet te laten gaan.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Zou het slot zelf kapot zijn dan? :eusa_think:

Ik kan eventueel met korting een nieuw slot voor je regelen als dat de pijn wat verzacht, maar dan moet je wel zeker weten dat het het slot is. Eventueel jouw slot er even in zetten?

Roetmeeuw

Nu we het er toch over hebben, even een update.

Na alle drama omtrent de distributieriem en het repareren wat weken duurde. Rijdt de Roetmeeuw weer rond. Tamelijk spontaan is nu de radio er weer mee opgehouden, en is het verbruik sinds de toestanden opgelopen naar ergens tussen 6.2 en 6.3 L/100 km. Op zich allemaal overleefbaar, net als het slot. De spiegelverwarming doet het ook niet, dat is wat vervelender. Maar al met al ben ik toch wel blij met de auto.

Voor de liefhebbers, de koelvloeistof is door een reguliere dealer in Weesp vervangen. Kan er nu in ieder geval mee de winter overleven, al ben ik wel enigzins terughoudend met vreugde en jolijt omdat dit uiteindelijk mijn derde auto is van het jaar, en hij is tot nu toe niet echt betrouwbaar geweest als dagelijks vervoermiddel. Ik hoop dat het vertrouwen langzaam aan weer terug komt :-)