Hoi, dit ben ik.

Gestart door Renault_Volvo, 09-12-2008 15:13:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Een Golf I GTI is cult  :eusa_dance:

Renault_Volvo

@ tigger, je begrijpt het niet helemaal. als ik een auto wil wat mijn moeder ook leuk vind, bv een mazda MX5, betaalt mijn moeder mee, word het iets anders wat mijn moeder niet mooi vind, moet ik het zelf betalen, maar maakt mijn moeder er vast ook wel eens ritje mee. als het een auto word die wel gaan delen, mag het dus wel wat een duudere zijn, want ik ben bereid €4.500 te betalen en me ma ook zo ongeveer. het idee was eigenlijk om samen een klein leuk autotje erbij te doen waar mijn ma makkelijk boodschappen mee kan doen, maar waar ik ook een beetje redelijk mee op school kan komen. het liefst had ik dus een T5 gehad, maar dat vinden mijn ouders te veel van het goede (ik denk te groot) en een Williams vind mijn moeder helemaal niks (ik heb navraag gedaan) en mijn moeder wil graag een cabrio, maar er zijn weinig leuke cabrio's vind ik, ja een mx5 is wel leuk , maar das dan maar weer een 2 zitter.

@ joost
het blijft een golf ;D 
maar ik ga voorlopig nog niet beslissen, misschien kom ik wel eens iets leuks tegen dat eerst niet bij me op kwam ofzo.

Grts.

Spin!

Citaat van: Renault_Volvo op 11-12-2008 08:52:48
ik ben bereid €4.500 te betalen...

Staat hier nog ergens een V70-R te koop voor 5k.... ;)

www.vm-parts.nl

bupozaanstad

Voor €4.500 kan je een heel knappe GLT kopen en zelfs een T5 is voor die prijs te vinden, Als je zo graag wilt autodelen met je moeder drop haar dan maar eens in een 850 en ze wil er na één rit nooit meer uit  ;D

Renault_Volvo

we hebben vroeger een 850 gehad, dus ze weet wel hoe dat rijd.
vroegah, vroegah was alles beter. zelfs de auto's.

Grts.

bupozaanstad

Citaat van: Renault_Volvo op 11-12-2008 09:41:47
we hebben vroeger een 850 gehad, dus ze weet wel hoe dat rijd.
vroegah, vroegah was alles beter. zelfs de auto's.

Grts.

Vroegâh was alles beitâh, zellefs de âhtaus maah een 850 is nog net zau goed as vroegâh.

Renault_Volvo


PininFan

Ik ben benieuwd hoe deze discussie zich op het Renault forum ontwikkelt......

Delen van een auto met je moeder heeft ontegenzeglijke voordelen. Ik heb dat jaren met mijn saab 99 gedaan tijdens mijn studie. Bij verre de goedkoopste manier van autorijden.

Koop een kever cabrio en jullie stelen overal de show. Alleen snel optrekken moet je dan even vergeten.

Walter

FGG

Citaat van: PininFan op 11-12-2008 10:08:53
Ik ben benieuwd hoe deze discussie zich op het Renault forum ontwikkelt......

Citaat van: Renault_Volvo op 11-12-2008 10:13:39
ja ik ben daar ook wel benieuwd naar.


Linkje?  ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Renault_Volvo

http://www.clioclub.nl/ ;)
dan even regristreren en bij het wie ben ik topic kijken

Grts.

bupozaanstad

Zelfde discussie als hier.

)()()sT

Wat? Dat Clio's wereldbakken zijn en Volvo's schrotbakken?  :evil:

;D

Rogers XC 70 2000

nee, andersom ...
kan me niet indenken dat Clio-rijders net zo lyrisch over hun mobiel zijn als de "roffelaar"  ;D

bassie81

#73
saab 900 cabrio??
renault megane cabrio (als je het tenminste niet erg vindt dat ie onder je uit elkaar valt...)
Golf cabrio (ja het is een golf en dr zijn ook wel snelle van, alleen moet je ze met een vergrootglas zoeken)

850 T-5 heb je wel (een redelijk nette) voor minder dan € 4.000, heb je nog €500 over om drie maanden te rijden  ;D

Overigens onderschrijf ik niet dat Clio Williams meestal zijn afgeragd, daar waren en zijn ze te duur voor. Ik denk eerder bereden door liefhebbers, maar er zitten zeker rotte exemplaren tussen (net als bij 850's T-5 overigens en alle andere snelle oudere auto's). Probleem is altijd dat men wel geld heeft om zo'n ding te kopen, bijna niet meer om hem te rijden en dus niet om te onderhouden....



Tigger

Citaat van: Renault_Volvo op 11-12-2008 08:52:48
@ tigger, je begrijpt het niet helemaal......
Hé, da's een leuke  :eusa_think:


Daarom staat er ook: "wat ik zou doen..." -> in de zin van wat ik zou doen, dus geen advies naar jou toe in deze......  :eusa_silenced:


Nogmaals: succes met je keuze.