Reanimatie van een Roffel

Gestart door Freakybaby, 13-12-2008 16:27:46

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: FGG op 25-02-2009 11:28:53
Citaat van: Freakybaby op 25-02-2009 01:01:00
Wat foto's, een paar meer dan er in geƫrgerd staan.

http://smg.photobucket.com/albums/v513/freaky626/Vernielingen%20Volvo%20Carnaval%2009/

es zien of dat werkt.

Nee, ik moet inloggen. :(

Ik ook en ben toch wel benieuwd naar de foto's. ::)

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fbm

Damn, dat ziet er niet best uit!

nardgilsing

Ik denk Nike air max maat 44

Wat een hufters...... >:(

Freakybaby

Ja... Vrolijk wordt je er echt niet van. Weet wel dat bij de volgende woning een goede parkeerplaats zit.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Succes met het zoeken naar de volgende woning dan.

Klote van de schade, hopen dat je 't relatief goedkoop kunt herstellen. Motorkap vervangen was je toch al van plan als ik 't goed begreep?

gltman

inderdaad maar goed dat je ze niet gezien heb. >:( WAT en k*t volk heb je er toch tussen zitten,

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 25-02-2009 21:41:32
Succes met het zoeken naar de volgende woning dan.

Klote van de schade, hopen dat je 't relatief goedkoop kunt herstellen. Motorkap vervangen was je toch al van plan als ik 't goed begreep?

Gezien het samenwonen van de baan is is het zoeken een stuk eenvoudiger geworden.. Van de zomer even regelen.

De motorkap was al wat aan het roesten en zat onder de steenslag. Nu is het een kwestie van weekjes geworden, heb al een andere zwarte gevonden.

Spin!

Citaat van: Freakybaby op 25-02-2009 21:37:04
Ja... Vrolijk wordt je er echt niet van. Weet wel dat bij de volgende woning een goede parkeerplaats zit.

Weet nog wel een appartementenblok waar een parkeerkelder zit in Eindhoven...gevalletje nieuwbouw :eusa_whistle:

www.vm-parts.nl

Freakybaby

Citaat van: Spin! op 25-02-2009 23:22:25

Weet nog wel een appartementenblok waar een parkeerkelder zit in Eindhoven...gevalletje nieuwbouw :eusa_whistle:

En jij wil mij als buurman  :evil:

elianmars

Klote van de schade, Freek!  >:(

Ik zou helemaal gek worden, als dat bij mijn wagen zou gebeuren. Ik ben al ziek van het deukje in mijn spatbord.

Freakybaby

Is ook zo Marcel.. Begon net lekker op te knappen van de laatste weken, en dan dit er nog bij. Achja, altijd blijven lachen, je doet er toch niets tegen. Potje squashen kan best wel wat woede wegnemen (teveel spierpijn om poten op te tillen)..

Maar ik hoef niet meer te bedenken of ik de steenslag nog ga laten bijspuiten dus.. Kost allemaal toch weer niks. Komend weekend ook nog effe de remmen vervangen en maandje later eens naar een kofferklep gaan zoeken.

rogerV701998

Citaat van: gltman op 25-02-2009 21:42:22
inderdaad maar goed dat je ze niet gezien heb. >:( WAT en k*t volk heb je er toch tussen zitten,

Inderdaad. >:(

nardgilsing

Citaat van: Spin! op 25-02-2009 23:22:25

Die naast het PSV stadion waar nu zo veel hei-overlast is ;)

Freakybaby

Goed... Het weekje was nog niet genoeg gezeik blijkbaar..

Vanmorgen/middag langs Eugene gegaan en een nieuwe zwarte motorkap gekocht, daarna langs Thuur om nieuwe remschijven/blokken te halen. Alles ging prima.

Ik bedacht dat ik een vriendin die gisteren jarig was nog niet gesproken had, dus effe gebeld, en met 20 minuten zouden ze thuis zijn. Nou, ik had nog geen lunch gehad, dus ik denk pak effe een snackbar in geleen. Nou, dat ging dus niet zoals geplanned  :eusa_wall:

Vlak voor de aanrijding keek ik over mijn schouder om te zien voor fietsers. Had nog gekeken of ze het zebrapad zouden oversteken of niet. 10 meter na de zebra remt de bmw voor wat voetgangers die zo oversteken. De suzuki remt dus ook. Helaas was ik dus nog over mijn schouder aan het kijken. Ik kijk weer voor me, ram op de rem en schiet ervanaf. De seconde om mijn voet weer op de rem te krijgen was er dus niet. Het resultaat van een tik met ongeveer 10 km/h:

GODZIJDANK de inzittenden van de suzuki OK. Vind het enorm lullig voor de man die voor het eerst sinds zijn scheiding zijn dochter een weekend zou hebben (nu dus opgehaald door de mama) en heb hem thuisgebracht nadat zijn auto was afgesleept.

Gelukkig geen gewonden dus. Een einde aan 1.500.000 km schadevrij, en een deukje in mijn ego en wat in de auto. Komt wel goed..