Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

ooh op die manier. Nouja, er zit nu niet meer dan een liter in vermoed ik. BC geeft alleen maar streepjes  ;D

Tank station is gelukkig 250 m van huis
Grolsch, het klinkt al lekkerder

cornelis-b

Op de A59 was er een "meneer met een petje op" in een S60 met een foei lelijke bodykit en even zo lelijke spoiler dit het nodig vond om met groot licht aan te geven dat hij er voorbij wilden, hij snapte gewoon niet dat ik ook niet verder kom omdat er een paar langzamere wagens voor me zaten. Deze gepasseerd naar de rechter baan en de S60 naast me, "meneer" even aangekeken en gezwaaid waar \op ik een middel vinger kreeg :eusa_wall:

Nou ja dan maar een beetje gas er bij, S60 ook en ik nog een keer gezwaaid weer een middelvinger en het gas ging op de S60  ;D ;D

Toen ook maar eens flink op het gas en de S60 werd steeds kleiner in mijn spiegel.
Op de afrit Waalwijk moest ik wachten voor het stoplicht en de S60 kwam naast me staan en het raam ging open, zegt die "pet" Hij gaar wel hard en ik kon het niet laten om te zeggen: Is dat zo?  Je raad het nooit het raam ging dicht en weer een middelvinger.

Stoplicht op groen en de S60 niet meer terug gezien ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

hertogjan6

Citaat van: cornelis-b op 01-05-2014 00:48:55
Op de A59 was er een "meneer met een petje op" in een S60 met een foei lelijke bodykit en even zo lelijke spoiler dit het nodig vond om met groot licht aan te geven dat hij er voorbij wilden, hij snapte gewoon niet dat ik ook niet verder kom omdat er een paar langzamere wagens voor me zaten. Deze gepasseerd naar de rechter baan en de S60 naast me, "meneer" even aangekeken en gezwaaid waar \op ik een middel vinger kreeg :eusa_wall:

Nou ja dan maar een beetje gas er bij, S60 ook en ik nog een keer gezwaaid weer een middelvinger en het gas ging op de S60  ;D ;D

Toen ook maar eens flink op het gas en de S60 werd steeds kleiner in mijn spiegel.
Op de afrit Waalwijk moest ik wachten voor het stoplicht en de S60 kwam naast me staan en het raam ging open, zegt die "pet" Hij gaar wel hard en ik kon het niet laten om te zeggen: Is dat zo?  Je raad het nooit het raam ging dicht en weer een middelvinger.

niet ff "kopuhh!! geroepen"? ;D (een rooie toevallig?)  :eusa_pray: ;D ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

widebody

Vanmiddag op de snelweg ingevoegd met hogere snelheid. Een duitse A3 zag mij wegschieten en kwam achter mij aan. Nog even het gas erop gehouden en toen naar rechts gegaan. De audi kwam hard voorbij, zo van dat kan harder. Alleen zag hij de flitser niet staan achter de bosjes( vaste plek A76, 28,4) ik verwachtte de flitser al en had geremd. Toen ging Heinrich met minstens 170 voor de bijl. Deze Deutsche Feiertag krijgt voor hem een nasmaakje ;D.

Niet eerlijk maar wel leuk ;).

BBS

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: ;D

Mag van mij vaker gebeuren ;D
Volvoloos....

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

freek-t

Gisterochtend vroeg trok ik even flink door om een afslag te halen omdat er een traag rijdende blauwe VW Touran de boel ophield... Dus ervoorbij (zonder af te snijden o.i.d.) en toen ik verderop bij het stoplicht stond te wachten kwam diezelfde blauwe Touran naast met staan... Dus ik kijk opzij, zitten er twee mannen in uniform met streepjes op de schouder naar me te kijken en de bestuurder maakte een 'beetje rustig aan he' beweging met z'n hand...

Pfiew....
Volvo 850 R Estate 1996.

elianmars

Citaat van: freek-t op 01-05-2014 19:39:49
Gisterochtend vroeg trok ik even flink door om een afslag te halen omdat er een traag rijdende blauwe VW Touran de boel ophield... Dus ervoorbij (zonder af te snijden o.i.d.) en toen ik verderop bij het stoplicht stond te wachten kwam diezelfde blauwe Touran naast met staan... Dus ik kijk opzij, zitten er twee mannen in uniform met streepjes op de schouder naar me te kijken en de bestuurder maakte een 'beetje rustig aan he' beweging met z'n hand...

Pfiew....

Ze zijn er ook niet allemaal op uit om bekeuringen uit te schrijven. Gelukkig maar  :)

Special R

Citaat van: elianmars op 01-05-2014 20:20:25

Pfiew....

Ze zijn er ook niet allemaal op uit om bekeuringen uit te schrijven. Gelukkig maar  :)

Meestal wel. Wat voor bekeuring zou hij er eventueel voor kunnen uitschrijven dan? Beetje doortrekken is niet verboden, tenzij je constant te hard rijdt.
Real Swedish steel and Power!

hertogjan6

Citaat van: Special R op 01-05-2014 20:59:42
Citaat van: elianmars op 01-05-2014 20:20:25

Pfiew....

Meestal wel. Wat voor bekeuring zou hij er eventueel voor kunnen uitschrijven dan? Beetje doortrekken is niet verboden, tenzij je constant te hard rijdt.
tja ze doen het zelf als ze zelf stipt 50 gaan rijden kunnen ze beter een ander vak kiezen  ;D want ze fokken het mede verkeer op... :) Zeg niet dat het niet zo is? Toch?  :eusa_shifty:  ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

freek-t

Ik zal het even iets gedetailleerder beschrijven.

3 baansweg, 80km/u en oom agent zat rechts met streep 80. Ik zat uiterst links, maar wilde nog rechtsaf Hoofddorp in. Dus even 'gas op die lolly'! Want het treintje achter oom agent was nog best lang. Afijn, denk dat ik max 110km/u reed en daarna uitvoegde. Zónder te snijden o.i.d.

Maar ja, echt de schoonheidsprijs verdiende het niet. Wél netjes knipperlicht aan enz, maar kan me voorstellen dat ze het niet zo netjes vonden.

Moeten ze maar niet undercover rondrijden. Want als ie z'n gestreepte Touran bij zich had, had ik het niet gedaan...
Volvo 850 R Estate 1996.

Snellebaksteen

Ik reed gisterenavond netjes met 130 op de rechterbaan (A17=leeg) en er komt een oudere rode 911 naast me rijden, binnenlichtje gaat aan, bestuurder gebaard duidelijk "zullen we effe ?" dus ik knik en geef gas.

Needless to say dat ik dik gewonnen heb tot de 200. daarna liet ik het gas los.

Ik was natuurlijk wel met de motor, met de D5 of S40 lukt me dat niet.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

leons850

2 Weken geleden op de A2 tussen knooppunt lunetten en Nieuwegein haalde ik een paar auto's in die niet naar rechts wilde op de meest linker baan.
Komt er een Porsche Cabrio aanrijden knipperend met grootlicht, hier ben ik over het algemeen niet zo gevoelig voor dus rustig door tot ik er voor bij was en naar rechts.
Porsche meteen op het gas (onderhand had ik al aardig in de gaten wat voor 1 het er was) terug naar 3 en ook vol gas kwam mij even niet voorbij tot ik moest remmen voor een voorganger. Vervolgens naar links achter de Porsche en ik moest zowaar lossen....:o
Uiteraard wilde deze beste man niet naar rechts dus dat heb ik maar even gedaan, om vervolgens naast hem even vriendelijk te lachen/zwaaien en het laatste stukje voor m'n afslag nog even wat weg te lopen.
Het gezicht sprak boekdelen whahaha :evil:
Rense kon er overigens ook goed om lachen want die had ik aan de telefoon, (uiteraard netjes handsfree). :angel:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Laguna-S60R

Citaat van: cornelis-b op 01-05-2014 00:48:55

een rooie S60 toevallig? Met zwarte spoilert ? :P
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

hendrik75

Citaat van: freek-t op 01-05-2014 22:46:38
Ik zal het even iets gedetailleerder beschrijven.

3 baansweg, 80km/u en oom agent zat rechts met streep 80. Ik zat uiterst links, maar wilde nog rechtsaf Hoofddorp in. Dus even 'gas op die lolly'! Want het treintje achter oom agent was nog best lang. Afijn, denk dat ik max 110km/u reed en daarna uitvoegde. Zónder te snijden o.i.d.

Maar ja, echt de schoonheidsprijs verdiende het niet. Wél netjes knipperlicht aan enz, maar kan me voorstellen dat ze het niet zo netjes vonden.

Moeten ze maar niet undercover rondrijden. Want als ie z'n gestreepte Touran bij zich had, had ik het niet gedaan...

N201??