Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Hier nog een fraaie maatbeker in pk,s, ( sprint ) ..de S40 met 420 BHP vs alles en nog wat met 500+ BHP ( kijk meerdere filmpjes ),..de 500 plussers lopen nu niet echt hard bij em vandaan terwijl je zou denken nou een 100 BHP verschil is toch heel wat in de cijfers.

http://www.youtube.com/watch?v=8vZk6-DWu_8

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

freek-t

Citaat van: hendrik75 op 02-05-2014 13:10:14
Citaat van: freek-t op 01-05-2014 22:46:38
Ik zal het even iets gedetailleerder beschrijven.

3 baansweg, 80km/u en oom agent zat rechts met streep 80. Ik zat uiterst links, maar wilde nog rechtsaf Hoofddorp in. Dus even 'gas op die lolly'! Want het treintje achter oom agent was nog best lang. Afijn, denk dat ik max 110km/u reed en daarna uitvoegde. Zónder te snijden o.i.d.

Maar ja, echt de schoonheidsprijs verdiende het niet. Wél netjes knipperlicht aan enz, maar kan me voorstellen dat ze het niet zo netjes vonden.

Moeten ze maar niet undercover rondrijden. Want als ie z'n gestreepte Touran bij zich had, had ik het niet gedaan...

N201??

Ja, in de richting van Aalsmeer t.h.v. de brandweerkazerne in Hoofddorp.. En dan rechtsaf Hoofddorp in
Volvo 850 R Estate 1996.

cornelis-b

Vanmiddag even naar Polyservice geweest in Amsterdam en op de terugweg A8 Amsterdam ---> Zaandam zat er een Golfje achter me te drukken en maar te seinen met zijn groot licht, heb hem even langszij laten komen en eens gekeken wat de bedoeling was? Niks zo te zien de medelanders hadden blijkbaar haast dus had ik ineens ook even haast  ;D ;D

Zag ze pas weer toen ik al op de afrit Assendelft reed en af moest remmen voor de rotonde.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

3 baansweg, 80km/u en oom agent zat rechts met streep 80. Ik zat uiterst links, maar wilde nog rechtsaf Hoofddorp in. Dus even 'gas op die lolly'! Want het treintje achter oom agent was nog best lang. Afijn, denk dat ik max 110km/u reed en daarna uitvoegde. Zónder te snijden o.i.d.

Maar ja, echt de schoonheidsprijs verdiende het niet. Wél netjes knipperlicht aan enz, maar kan me voorstellen dat ze het niet zo netjes vonden.

Moeten ze maar niet undercover rondrijden. Want als ie z'n gestreepte Touran bij zich had, had ik het niet gedaan...

Alsof zo'n geknepen hok een "R" bij kan houden :eusa_snooty: ;D ;D

Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 02-05-2014 19:00:52

Alsof zo'n geknepen hok een "R" bij kan houden :eusa_snooty: ;D ;D

Dat niet, maar ze zijn wel met meer en hebben van die apparaatjes waarmee ze gelijk weten waar jouw huis woont.
Is niet echt een leuk welkomstcomitee  :eusa_naughty:

Groet,
The Demon.

petrolhead

Waar jouw huis woont. ;D

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elianmars

Ik had gisteren best wel moeite om weg te rijden van een, in mijn ogen, "oude" Mercedes.

Bleek achteraf een C 43 AMG te zijn. Daar hoef ik me (met volgepakte wagen) niet voor te schamen  ;D

Kingfisher

Kennelijk zijn er V40 rijders die denken dat wanneer ze een R-design bestellen, er ook "R-vermogen" bij wordt geleverd.... Had vanavond weer zo'n slimmerik met zo'n smurfen blauwe R-design die even wilde spelen (gewoon beetje spielerei, niets vervelend ofzo), maar die kwam van een koude kermis thuis. Tot 140 beetje het idee gegeven dat het redelijk gelijk ging, nog ff zwaaien en nooit meer terug gezien  ;D

Silverarrow

Vorige week kwam er een dikke Audi A6 station aangestormd op de A50. Enthousiast als ik was, heb ik het gaspedaal door de bodem getrapt. Na een duidelijke overwinning mijnerzijds, ben ik met een zelfvoldaan gevoel naar rechts gegaan om de Audi bestuurder met een dikke grijns voorbij te zien komen.

Het was een Audi RS6 C7, blijkbaar was m'n oude T5-R het niet eens waard om de uitdaging aan te gaan...  :eusa_shifty:

t5joost

Paar maanden terug werd ik er uit gereden door een renault 9

leons850

Citaat van: t5joost op 26-05-2014 13:55:18
Paar maanden terug werd ik er uit gereden door een renault 9

Was je op de fiets? ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

t5joost

leons850

Citaat van: t5joost op 26-05-2014 14:45:19
http://i60.tinypic.com/2jg6we9.jpg

Ja die ken ik dan weer wel.
Heb een keer wat foto's gezien bij Henk.
Ik begrijp het nu. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

V70geRwin

tja, die dingen wegen ook niks.
Ook wel eens eruit gereden door een C kadet, man wat liep dat ding.