Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Gisteravond tussen Helmond en Eindhoven met een S40 D5...bleek later gechipped te zijn. Eigenaar was niet gewend om op achterstand gereden te worden.
Kreeg wel een dikke duim en later nog ff gestopt en bestookt met geinterresseerde vragen hoe deze 850 zo hard kon gaan.

Heb zelf ook mijn eigen snelheidsrecord verbeterd: T-Gul liep de teller uit..... :o

Heb de eigenaar van de S40 even gewezen op dit forum voor de algemene kennis etc.... ;)

Laserblue

er uit gereden door een Mercedes ML  :-[

63AMG  :eusa_doh:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

V70geRwin

Citaat van: Laserblue op 06-07-2010 18:09:43
er uit gereden door een Mercedes ML  :-[

63AMG  :eusa_doh:

daar hoef je je niet voor te schamen hoor  ;) ;D

wepster

zojuist een slk compressor afgedroogt ;D
gij bleef op mijn bumper zitten omdat hij er niet langs mocht en kon , toen hij er langs kon hup naar links en hij was er langs ik de sport stand er in en vloeren die lepel en hij was not amuzed toen ik hem in liep en hij dacht dat hij er vantussen kon weer der achter en even drukken hij op zij en ik er langs die blik in die ogen

goud waard

Arjanestate

valt me op dat mijn T5 niet echt tot onderlinge sprintjes uitnodigt, veel te onbekend bij zeker  99% van de bevolking, een snelle volvo.

Heb tot nu toe alleen een X5 4.4 V8 op zij gedrukt (nadat hij mij op zat te drukken met z`n veels te blauwe xenon) op de snel weg. Het binkie is me tot twee maal toe met 200+ voorbij gekomen om me weer op te drukken /in te halen, en elke keer moest ik hem er aan herinneren dat ik er weer voorbij wilde ::)
Volgens mij is zo`n X5 veel sneller, maar het scheelt een hoop als je eerder op het gas gaat.

SCORE! :evil:

Edit: zo`n hok loopt trouwens maar 210 km/h, qua topsnelheid kun je zo`n grafbak sowieso lossen :eusa_dance:

854 T-5 ROOD 1994

thuur

Wie kijkt even op de Audi forums of er een zilverkleurige A4 (vorig model) zijn ABT plaatje staat weg te krabben na vanochtend een oude Volvo niet weg te rijden?

Hij was iig 'not amused' :eusa_boohoo:

Gr ;D

Kingfisher

Citaat van: thuur op 13-07-2010 09:43:12
een zilverkleurige A4 (vorig model) zijn ABT plaatje staat weg te krabben

*Proest*

Tsja, Audi's...........

Hans Duiven

Citaat van: Wibren V70RAWD op 15-05-2010 17:41:20
Citaat van: Volvo850 93 op 15-05-2010 17:12:51
Ooooi das wel minder en verder nog gevolgen met meneer de  :police:

Mvg
Hoop van niet  :eusa_pray: Ben ook niet staande gehouden, maar hij keek wel een beetje boos  :angel:

MazzelaaR, daar kom je goed mee weg!

V70 classic

Wie kijkt even op de Audi forums of er een zilverkleurige A4 (vorig model) zijn ABT plaatje staat weg te krabben na vanochtend een oude Volvo niet weg te rijden?

Gr ;D

Hier lijkt me een taak voor die worstedraaier weggelegt  :eusa_whistle:

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

t5karel

Citaat van: V70 classic op 13-07-2010 15:13:06

Gr ;D

grts
Die worstendraaier komt daar nagenoeg nooit ::)
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

V70 classic

Citaat van: t5karel op 13-07-2010 15:34:35
Citaat van: V70 classic op 13-07-2010 15:13:06

Gr ;D

grts
Die worstendraaier komt daar nagenoeg nooit ::)

;D  ;D

Hij kan ons niet missen  :angel:
.

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

pimsam

CiteerCitaat van: Volvo850 93 op 15-05-2010 17:12:51
Ooooi das wel minder en verder nog gevolgen met meneer de 

Mvg

Hoop van niet   Ben ook niet staande gehouden, maar hij keek wel een beetje boos 

Een jaar geleden ter hoogte van Verviers (B) was op een drukke weg een Audi A4 aan het drukken. Rechterbaan met vrachtwagens, linkerbaan in treintje met zo'n 130 km/h. Vreselijk irritant. Ik ga gerust aan de kant voor iemand die door wil rijden en als het zin heeft maar niet voor dergelijke leeghoofden.
Dus toen plotseling het een lege linkerbaan voor me lag, het gas erop om deze persoon kwijt te raken zodat ie achter een ander kan kleven. Hij volgde tot zo'n 170 km/h en ik reed door tot 200 km/h, een stukje van hoogstens twee km. En dat had ik nu niet moeten doen.........drie weken later een brief in de bus dat ik geflitst was met 198 km/h, met correctie 185..... Ik heb denk ik vijf minuten staan staren naar die brief. :-[ :'(

Gevolg: voor de rechtbank in Verviers. Dat was (met een tolk) in mei 2010. Resultaat: één maand rijbewijs kwijt maar geen geldboete. Had liever betaald  :eusa_wall: Aangezien ik zelfstandige ben en de auto nodig heb, mag ik wel zelf een periode kiezen.
Ik heb het wel afgeleerd en ga dus niet meer harder dan 160 op de autobaan.

V70R

Vorige week bij 35 graden Celsius in Duitsland een Focus RS tegengekomen en op de stukken zonder snelheidsbeperking een paar keer van 120 tot 240 gesport. Ik liep iets uit, maar dat mocht geen naam hebben want echt afstand nemen kon ik ook niet. Toen de olie 123 graden was maar weer een stukje rustig aangedaan en ik moest toch ook bijna tanken, dus de turbo kon ook even tot rust komen.
Ik zag wel dat je voor 499,- Euro al 360 Pk uit zo'n Focus haalt en voor een beetje meer geld met grote b intercooler en racecat meer dan 400 Pk  :eusa_clap:.
Ben dan toch eigenlijk wel benieuwd of dat heel blijft zonder de internals aan te passen, want het is toch grotendeels een 2.5 Volvo motor, maar misschien heeft Ford er wel gelijk goed spul ingezet, wie weet ....
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

JCviggen

Meer dan 400 zie ik ze niet doen met std. turbo. Bij 0 graden op de bank met dikke uitlaat wel eens 380pk gezien.

Op de Ring was m'n 850 in "350pk" 1.2 bar modus toch iets sneller dan een geremapte RS met IC en DP.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Kingfisher

Verschil is dat jij met je roffel je nieren nog hebt na een stukje toeren. Die gast met een RS kan z'n nieren uit z'n huig peuteren....... Dat apparaat heeft geen stoelen, maar betonnen barkrukken met een stofje eromheen en iedere vorm van demping is optioneel geloof ik......  :eusa_hand: