"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: arjenT5R op 01-03-2014 11:23:12
De ex 940 van markc

Ik ga hem binnenkort eens komen bekijken. Ben wel benieuwd hoor! :D :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: arjenT5R op 01-03-2014 11:23:12
Kleine update, automaat van de neppert is na 2000 km op standalone management weer helemaal uit elkaar geklapt... Geen enkele vorm van aandrijving meer. Hoe gaan we dit nu weer eens oplossen? En nee ik mot geen handhark

De ex 940 van Marc Onrust is nu een waardige opa II geworden,
kinugawa stikker en turbodruk metertje doen al wat vermoeden. Maar ding is echt lomp snel geworden na een chip kuurtje bij vriend gunnar en een iets zwaardere wastegate actuator.
Hij kan lekker mee in het verkeer van vandaag zeg maar.
Standaard bak erin gooien en geen aanpassing meer doen ?
Slopen ?

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Haha etters ik ga hem weer schorsen en bedenken wat ik er mee ga doen.... Zit onderhand vies veel geld in dat hok.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

TIMON

85011940

Sbv

Citaat van: TIMON op 02-03-2014 20:00:55
Hoe is het eigenlijk met de 240 turbo? ???

Laatste keer stond deze nog mooi onder een kleed in de garage

Taranis

Zelf de bak openhalen en zien wat er mis is? Als die Limbabwaan het al aan de gang gekregen heeft, dan kunnen wij dat beter 8) (nog nooit een automaatbak onder handen gehad)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 03-03-2014 08:30:23
Zelf de bak openhalen en zien wat er mis is? Als die Limbabwaan het al aan de gang gekregen heeft, dan kunnen wij dat beter 8) (nog nooit een automaatbak onder handen gehad)

Snap je nou waarom die carnavalvierders zo køt zijn? Ze vieren het het hele jaar door en kunnen geen afspraken maken/houden. Zelfs een bak goed afleveren na twee jaar is nog teveel gevraagd.  :evil:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-03-2014 15:38:58
Snap je nou waarom die carnavalvierders zo køt zijn? Ze vieren het het hele jaar door en kunnen geen afspraken maken/houden. Zelfs een bak goed afleveren na twee jaar is nog teveel gevraagd.  :evil:

Ga spruiten eten jij :evil:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 03-03-2014 15:59:11
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-03-2014 15:38:58

Ga spruiten eten jij :evil:

Ooohhhh, heerlijk. Ik ben er gek op. ;D

Taranis

Ewout Schalkwijk

arjenT5R

Hmpf vandaag met gasserati naar de keuring geweest @432.000 km achteras rubbers en draagarm rechts voor  daar gaan we weer

Taranis

Gelukkig gaan van alle 850's de achterasrubbers tegelijkertijd dus liggen ze inmiddels bij de dealer op voorraad. Lijkt eerder een leeftijdskwestie dan dat het kilometergerelateerd is.

Vervang je draagarmen wel per 2....

Duur grapje voor die ouwe dan trouwens, strikt gezien economisch total loss ;D

arjenT5R

Rechter draagarm heeft een opnaaier gehad keer met sneeuw en stoepje dus alles verbogen wat een feest haha maar voor 200 euronen kan ie weer een jaartje knallen
Achteras rubbers zijn veel te duur bij dealer heb ze bij peijl besteld :eusa_naughty: