"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

:eusa_think: Hmmm ik ga het weer eens proberen  :eusa_dance:

De grijze dakduif en de opa-maat?  :evil:

Lekkere poepie originele zilvergrijze 855 T5 handhark en een nbp V70 10V opamaat met dikke comets? Aangeschaft, dus ik ben wel weer terug denk k  ;D

Ohja en nog een groenig T5 achtig hondenhok dus ik ben weer goed voor 8 geregistreerde voertuigen bij t rdw ennnn gratis schorsen  ;D

Zal eens zien of ik nog weet hoe je foto's plaatst. :P

De 850 en de V70 zijn beide ex forum auto's dussehhh  :eusa_clap:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

razorx

Ewout Schalkwijk

Arrrrrrrrrrr, Jonguhhh.... Eindelijk weer eens iets in je blog?
Kom op met die foto's... ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Lukt van geen meter natuurlijk bokke blackberry!

elianmars

arjenT5R

Nou laten we beginnen bij t einde, neppertje was 150 keer bij de bakkenboer geweest ik was boos op m.
En hij heeft t niet helemaal gehaald.
940 sedan was ook een zeer vervelende draak, hekel aan gezag dus ook in stukken!
Dan krijg je dus zoiets!

Voor degene die wilden proberen ruzie met me te zoeken, je eindigt dus bij Pietje in de grijpert

Tijdje 940 gereden, lekkere dikke estate, exje van marc, zwaardere wastegate, gechipt, mooi verlaagd hoop moeite en tijd in gestoken wat denkje;

Altijd leuk 3 dagen voor je op vakantie gaat de koppaking er van tussen. Snel ruilkopje er op en naar oostenrijk met de hele handel!

Eenmaal op de vakantie bestemming aangeland..... tref je dus bovenstaand aan...... Toen was ik echt boos...!

Enfin, ik had toch al liever een houten stuur in de hand. Dus maar eentje gekocht;

Oh... auto zat er nog aan vast.... ;D

De corsa van m'n vriendin begon ook wat kuren te vertonen.... kopje lek enzo...
Altijd al eens een setje comets willen hebben!

Auto stond er nog op...  ;D

Omdat die dikke V70 gratis bij de velgen zat was er uiteraard nog wel wat werk aan;

Kachel rad.... kinderspel!  ;D
Soldeerbout weer eens van onder t stof gehaald ( voor de nog niet leden van de kapotte abs controller club dit is dus de abs controller.
Beunnnnnnn!!!!
Bout was toch nog warm, had nog ergens een bos kabels liggen met de goede stekker er aan  ;D

Na nog wat nieuwe olie, atf, bougies etc ding maar eens aan t werk gezet!

Schapen hoeden,
Hout halen!

Enfin, erg blij met de V70 die is dus voor m'n vriendinnetje  :D

Toen begon de 850 te etteren!

Inlaat spruitstuk pakking dus op meerdere plaatsen weg... is ook geen originele pakking....
Nieuwe er tussen.... en je zou zeggen hij is in orde...
Maar nee hoor....
Na een dag hokken stoten sputteren vervelend doen. Ineens weer goed rijden en later weer helemaal verrot.

Vol fcr heb je ook niet al teveel aan... wel lekker in de weer geweest met brick diag... ( ook ik moet met m'n tijd mee  ;D)

op t verkeerde been gezet worden door de techniek  ;D

Uiteindelijk bevond het probleem zich toch niet ver van de stationair regelaar.

De afdichtings ring onderaan de kerseboom was verrot... en door t gewicht van de stationair regelaar die er min of meer aan hangt had ik er dus t meest last van in bochten...
T was even zoeken maar de T-5 knalt er weer lekker op los....
En dat allemaal vanwege een ringetje van €1,38 :eusa_doh:

Ohja de 940 is dus verkocht,  moet m nog wel even repareren.
Ingeruild op de 940 dus " het lijk " groene 850 te ranzig om beet te pakken... met allerhande problemen.
Vorige eigenaar zegt compressie 0,0 op cilinder 4 ik heb er nog niet naar gekeken..
Denk wel dat ik er nog wat van kan maken op zich... maar dat is van latere zorg  :P

plaatje er bij:
Ofwel een lijk van een auto  :evil:

Nog even tussen de bedrijven door, als je denkt wat draait m'n startmotor toch verrekte langzaam de laatste tijd:
Zou dus wel eens aan een massa kabeltje KUNNEN liggen  :eusa_dance:

Verders, jullie vragen je natuurlijk af wat er met overgroot opa, de gasserati en de belg is gebeurt  ;D
Die zijn er allemaal nog.... alleen wilde ik de titel wat verkorten.
- de gasserati maakt zijn km's nog braaf iedere dag zonder enig mokken.
- overgroot opa heeft een gereviseerd hartje en gaat binnenkort vast weer km's maken
en de belg staat te wachten totdat ie oud genoeg is om op gas te mogen rijden  ;D

De zilveren 850 is dus mijn daily geworden, ben erg happy weer een 850 T-5 te rijden. Wel lekker op gas dit maal en wel zo veilig lekker met handhark... gezien mijn verleden met automaten  :eusa_boohoo:

M'n vriendin rijdt lekker in de oerdegelijke V70 10V at kan ik t tenminste horen als ze er aan komt  :angel:

Onderwijl vandaag nog 4 sets remblokken en 2 draagarmen besteld om de puntjes op de I te zetten bij beide daily's.

Weet niet of ik nog zo actief ga zijn als vroeger, heb nu iig wel internet thuis  ;D

Groetjesss  ;)

viking_in_shorts

Even wat anders dan: hoe ziet het huis er uit?

arjenT5R

Citaat van: viking_in_shorts op 25-08-2015 22:26:49
Even wat anders dan: hoe ziet het huis er uit?

Mijn huis is prachtig! Ech een kasteeltje  ;D foto's staan wel ergens op fb  :P

viking_in_shorts

Not .. laatste update augustus 2013. Een badkamer ..
Laat de rest ook eens zien!

arjenT5R

Citaat van: viking_in_shorts op 25-08-2015 23:30:51

Ik waardeer de interesse tim! Maar k wilde t hier graag bij auto's houden, voor wat betreft mijn huis kom kijken!
Logeer kamer wacht op je! ;D

Taranis

Eindelijk weer een update! Leuk!

Is dat groene hok niet de ex-Turbobiker-mobiel of was dat de 75?

maruska

e-i-n-d-e-l-i-j-k !

toch mooi dat je zo'n verhaal kunt doen vanaf je BB met een B in je hand ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

viking_in_shorts

Citaat van: arjenT5R op 26-08-2015 00:18:27
Citaat van: viking_in_shorts op 25-08-2015 23:30:51

Ik waardeer de interesse tim! Maar k wilde t hier graag bij auto's houden, voor wat betreft mijn huis kom kijken!
Logeer kamer wacht op je! ;D

:'(