Ff voorstellen ik ben Appie(nick Liber0) witte 850R

Gestart door Liber0, 28-12-2008 20:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Liber0

Vandaag komt de man uit Estland langs met een 850R in witte uitvoering...heb in volvo plaza gevonden via dit forum

Ik vind de kleur spierwit heel gaaf bij dit model zoals ook de cream yellow..staat heel fris en je ziet de contouren heel erg goed...

Hopelijk komt mijn droom uit een 850R van het laatse type in een niet alledaagse kleur

Het echter wel een 20i  ipv  2.3i......

Maar dat is bij rica wel op te lossen zou ie te traag zijn.......

hij is om half vier 4 uur hier...ben benieuwd


nickk.

Kijk, daar is ie aan verkocht 8). Mooie bak hoor, wel wat werk, maar dat houdt het hobbygehalte op pijl 8)

één tip, post foto's! Anders gaat iedereen huilen hier ;D

knoopie


V70geRwin

Hai, net uit de luiers?
Wit is gaaf man! Was het wat?
Die 2 litertjes zijn niet veel trager hoor  ;)

Liber0

Nou ik ben 850R rijder in het wit geworden...
Ben er superblij mee vond cream yellow al te gek maar dit vind ik persoonlijker nog gaver ..iets sjieker

De Auto voelde goed aan en liep vlotjes 230km op de teller... :eusa_dance:ja ik moest het even aantikken

De man de verkoper micha zat naast me maar hield angsvallig het handvat naast zijn hoofd vast.. :eusa_doh:
Na het laagvliegen zei ie heb je al meer snelle auto's gehad ..hij zelf had de t5 nog niet zo voelen trekken

Turbo meter sloeg vol naar rechts op 5 mm na dus de druk was goed :P

Motorblok was compleet droog.. met nieuwe accu en verdeelkap bougies enz
ja de kleine schades pak in de loop voorjaar aan.. eerst de triangels vòòr voor de rdw keuring vervangen
ze rammelen een beetje op een klinker straatje...Er ligt een complete bilstein set onder..subliem sturen dus
op de triangels na

Heb ook de winterbanden op de v70 velgen bijgenomen ,.....die reden erg goed hier met veel grip op het ijs hier in de straat

zomer wielen zijn de originele donkere 17" velgen ook nog redelijk mooi

Alles werkte naar behoren behalve airco en tracs is niet aan te krijgen
weet iemand een linkje waar kan vinden hoe ik dat kan maken te maken???

Hoe krijg ik hier fotoos op het forum?? hier een link met fotoos hoe ie nu is

http://picasaweb.google.com/micha.hage
http://picasaweb.google.com/micha.hage


Hij rijdt verder geruisloos koppeling gaat licht en zit nog vrij diep ..remmen doet ie gewoon goed recht bij noodstop..al met al een goed gevoel en hij was niet duur......voor een echte 850R!!!

hathü

Proficiat, lijkt me een goede koop waar je veel plezier aan kunt beleven. ;)

LPGLE


volgens mij zit er een spijkertje in je band  ;D

  mooie bak zeg :D

daytonawim

Moaaa moiie kleur hoor :-)

Nou HEEL SNEL FOTO's want de link zegt ERROR

Die Tracs is bij mij ook lastig aan de praat te krijgen, toevallig gisteren op een weg met ijs
deed ie het :-)

Grtz

Ik wet dat als ze de ABS computer verkeerd uitwisselen ( dus zonder tracs) dat ie het niet doet.

knoopie

BEN OOK WEL BENIEUWD NAAR JE FOTO'S
sjips....capslock-knop sorry......
krijg geen foto te zien..... ??? ???

Liber0


darius

No show, only go.

daytonawim


nielshoevenaars


Chris


thijsj

Citaat van: Liber0 op 07-01-2009 20:40:59
Hoe krijg ik hier fotoos op het forum??
Gefeliciteerd, en hoe je foto's kunt plaatsen staat hier beschreven. Heb al het een en ander gezien, maar meer foto's is altijd goed 8)