Vaarwel mooie roffel

Gestart door combinedforces, 02-01-2009 23:41:13

Vorige topic - Volgende topic

M.E. AMC

>:( >:( >:( >:(
van harte beterschap met je herstel zowel lichamelijk als pshychisch.
ik houd een oogje voor je open als ik wat tegen kom, dus een t5 of t5r nog andere voorkeuren ???
plafond is idd een goede plaats voor het hamertje, zit ie bij mij ook tussen de voorstoelen.
dit geval bewijst maar weer eens mijn uitgangspunt wijk niet uit voor dieren :eusa_naughty:, alleen als er ruimte genoeg is of de stop afstand voldoende, anders er zonder probleem over heen.
er zullen wel een hoop dierenvrienden nu overmij heen vallen :eusa_shifty:, maar jammer dan ik rijd mijzelf of mijn kids niet inelkaar voor een hond of wat voor dier dan ook.
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

Laserblue

Heftig verhaal, ben blij dat je het er (tot nu toe lichamelijk) goed van af hebt gebracht. :-\
Neem de tijd goed te herstellen  ;)

en ga meteen weer autorijden   :)

succes,
Hubert
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

SIPS Master

Pfff, dat is me nogal een ervaring geweest.  :o Blij dat je er zonder kleer scheuren vanaf bent gekomen, hopen dat je er mentaal ook niets aan overhoudt.

Beterschap voor de rest.

Up the Irons!

Racingbrick

Dat is de ergste nachtmerrie, in de winter , in het ijskoude water wakker worden.
Het lijkt wel een film.

De roffel is vervangbaar, een mensenleven niet..

Er staan er momenteel heel veel te koop, tegen lage prijzen, je zult zeker een mooie en goede T5 gaan vinden...

Sterkte en succes!!

Ik ga morgen meteen mn lifehammer monteren die ik al 3jaar heb liggen...... :eusa_shifty:

BenC70ES

:o Lees dit nu pas!!!

Wow, gelukkig dat dit goed is afgelopen...

Succes met de zoektocht  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

blauweroffel

Beterschap gewenst en succes met je zoektocht naar een T-5!

Tip: Ga alsnog (of weer?) een slipcursus doen en rij een paar keer langs de plek van het ongeval.
Ben zelf 2 jaar geleden in de berm beland door een tegemoetkomende inhaler die niet terug ging!!! (je gelooft het niet, toch bleef die gastgewoon inhalen!!)
(N36, bij Vriezenveen) Ik had net een cursus gehad: met rechterwielen in de berm: gas los, ver naar voren kijken (naar de "vrije ruimte") en rustig tot stilstand laten komen.
(Daarna de andere inzittenden (vrouw en 3 kids) ongeveer 20 nieuwe scheldwoorden laten leren in ongeveer 10 seconden...)

groet

Blauweroffel

MichielMaas

Citaat van: blauweroffel op 04-01-2009 22:10:09
(vrouw en 3 kids) ongeveer 20 nieuwe scheldwoorden laten leren in ongeveer 10 seconden...)

Vind ik nou niks voor jou ??

blauweroffel

Nee, maar als je met 110 de berm in gaat terwijl de tegemoetkomende golf variant je rakelings passeert ga je niet vrolijk "halleluja" roepen...........

BR 
Citaat van: MichielMaas op 04-01-2009 22:13:42
(vrouw en 3 kids) ongeveer 20 nieuwe scheldwoorden laten leren in ongeveer 10 seconden...)

Freakybaby

En toch kan ik het me goed voorstellen.. Is heel wat beter dan de veroorzaker de schedel inslaan oid. En schelden kan heel erg opluchten (ook beter dan meteen door rijden.)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

blauweroffel

Als ik alleen was geweest, dan had ik waarschijnlijk geprobeerd hem te achterhalen, en als ik hem dan bij had kunnen halen, kenteken noteren en hufterig gedrag doorgeven aan politie, is tenminste nog iets. En anders bij een stoplicht bij hem instappen, en met een schreeuw zijn sleutel uit het contact trekken en een eind wegkeilen, je wilt niet wten wat ik allemaal in petto voor hem had in gedachten........
Maar nu gaat hetwel weer1

groet

BR
Citaat van: Freakybaby op 04-01-2009 22:22:38

En toch kan ik het me goed voorstellen.. Is heel wat beter dan de veroorzaker de schedel inslaan oid. En schelden kan heel erg opluchten (ook beter dan meteen door rijden.)

Freakybaby

Citaat van: blauweroffel op 04-01-2009 22:27:34
Als ik alleen was geweest, dan had ik waarschijnlijk geprobeerd hem te achterhalen, en als ik hem dan bij had kunnen halen, kenteken noteren en hufterig gedrag doorgeven aan politie, is tenminste nog iets. En anders bij een stoplicht bij hem instappen, en met een schreeuw zijn sleutel uit het contact trekken en een eind wegkeilen, je wilt niet wten wat ik allemaal in petto voor hem had in gedachten........

groet

BR

En daar wordt eigenlijk niemand vrolijker van. Ik heb ook al een paar keer wat meegemaakt in mijn km's, en ging er ook weleens achteraan, maar dat levert vrijwel nooit wat op. Vooral omdat je zelf TE opgefokt bent om wat zinnigs uit te brengen.

Heel blij zijn dat je het gered hebt, goed vloeken op die mongool, en als je wat tot rust gekomen bent weer achter het stuur kruipen en rustig verder rijden. De politie bellen levert helemaal niks op in dit kikkerlandje..

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

combinedforces

Ben 1x achter iemand aangereden die ik op een T-splitsing bijna doorkliefde. Zij in een panda met 3 klauterende kinderen, ik in een volgeladen Hyundai H200. Die heb ik op de parkeerplaats van de supermarkt wel even verteld hoe hoog het me zat. Luchtte niet echt op eigenlijk.

blauweroffel

Citaat van: Freakybaby op 04-01-2009 22:33:48
Citaat van: blauweroffel op 04-01-2009 22:27:34

groet

BR
De politie bellen levert helemaal niks op in dit kikkerlandje..

Toch wel:
Een jaar of 5 geleden overkwam mij dit:
Ik rij van Aadorp naar Vriezenveen (weg met bomen, errug lange bocht naar rechts, geen plek om in te halen). Ik wordt ingehaald door rode bestelrenault, die ook de voor mij rijdende vrachtwagen in wil halen. Ik zie een rode audi aankomen, die ik zie doordat ik rechts langs de vrachtauto kan kijken. de bestuurder ziet die audi niet, omdat ie links van mij zit. Ik denk: dit gaat helemaal fout............De rode renault gaat de vrachtwagen voorbij en de audi gaat vol in de ankers! Het gaat net goed!!! In vriezenveen moet de rode renault bij stoplicht linksaf en moet wachten voor het rode licht. Ik sta rechts, want ik moet rechtdoor. Dan verschijnt de rode audi (die dus is omgekeerd) en de bestuurder stopt achter de rode renault, en stapt uit en loopt naar renault. Terwijl hij naast de renault bij het portier staat te razen, trekt de renault plotseling op en rijdt weg door het rode licht. Nu zie ik de bestuurder van de rode audi goed: hij staat met een pistool in zijn linkerhand, en kijkt mij aan, alvorens weer in de audi te stappen. Hij draait weer om met zijn auto en rijdt weg richting Aadorp.
Toen heb ik toch maar even de politie gebeld en het kenteken van de audi doorgegeven.
's avonds kreeg ik te horen dat de bestuurder thuis was opgepakt.

groet

BR

MichielMaas

Ik ben 2 weken geleden door een vrachtwagenchauffeur boos aan gesproken (boos? deze was pislink) nadat ik mij niet geheel als een heer had gedragen in het verkeer.  ;D Ik zag deze meneer uit zijn cabine springen en aankomen in mijn spiegel en ik ben natuurlijk uiterst vriendelijk gebleven.  :eusa_whistle:

Freakybaby

Citaat van: blauweroffel op 04-01-2009 23:09:38
Toch wel:
Een jaar of 5 geleden overkwam mij dit:
Ik rij van Aadorp naar Vriezenveen (weg met bomen, errug lange bocht naar rechts, geen plek om in te halen). Ik wordt ingehaald door rode bestelrenault, die ook de voor mij rijdende vrachtwagen in wil halen. Ik zie een rode audi aankomen, die ik zie doordat ik rechts langs de vrachtauto kan kijken. de bestuurder ziet die audi niet, omdat ie links van mij zit. Ik denk: dit gaat helemaal fout............De rode renault gaat de vrachtwagen voorbij en de audi gaat vol in de ankers! Het gaat net goed!!! In vriezenveen moet de rode renault bij stoplicht linksaf en moet wachten voor het rode licht. Ik sta rechts, want ik moet rechtdoor. Dan verschijnt de rode audi (die dus is omgekeerd) en de bestuurder stopt achter de rode renault, en stapt uit en loopt naar renault. Terwijl hij naast de renault bij het portier staat te razen, trekt de renault plotseling op en rijdt weg door het rode licht. Nu zie ik de bestuurder van de rode audi goed: hij staat met een pistool in zijn linkerhand, en kijkt mij aan, alvorens weer in de audi te stappen. Hij draait weer om met zijn auto en rijdt weg richting Aadorp.
Toen heb ik toch maar even de politie gebeld en het kenteken van de audi doorgegeven.
's avonds kreeg ik te horen dat de bestuurder thuis was opgepakt.

groet

BR

Heel goed dat je in dat geval de politie gebeld hebt... Pistolen horen niet thuis op de weg. Verhaal halen of verwachten dat de politie daarmee iets doet levert vrij weinig op. Ik heb toen ik net mijn rijbewijs had iemand achter me aan gehad van breda tot centrum tilburg. Niet grappig. Bij aangifte bleek dat die persoon vaker in aanraking met de politie gekomen was en mij werd afgeraden aangifte te doen.

Ik vind het ook jammer dat de politie er zo weinig mee kan. En dat ze er zo weinig aan willen doen. Maar het is niet anders. En ik heb het er niet voor over een pistool of mes in mijn richting te zien.

Is iemand fout dan mag je hem daarop wijzen, maar je hebt heel goed gezien wat voor foute types rondlopen...