De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Citaat van: darius op 25-06-2009 08:03:00
Citaat van: arjenT5R op 24-06-2009 17:25:14
sterker nog we gaan niet eerder weg voordat dat ding goed loopt  ;)

Dan hebben jullie flink werk want ik heb hem gisteren aan bonken gereden. Helaas had ik ook al aan de bier voorraad gezeten.
Ik heb de afslag gemist en ben door een betonnen muur tegen een boom gevlogen. Nog een mazzel dat ik het kan navertellen. Ga zo naar hem kijken maar denk dat ie overleden is.  :eusa_wall: :-[ :-[

Allemachtig, meen je dit nou? Dat is wel mooi klote! Godzijdank leef je nog, voortaan geen bier meer voor t rijden lijkt me. Sterkte man!

Misha

Ik snap niet dat je dat neer durft te zetten zeg. Blij dat er niemand gewond is.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: darius op 16-06-2009 16:57:41
En wat mijn opgeruimde goed geluimde inborst betreft, laten we dat niet verwarren met een ruime overmaat aan alcohol consumptie, daar is  :police: voor om te bepalen wat wel en niet toelaatbaar is. Ik vond het wel leuk en ik vind dat er plaats moet zijn voor lieden van verschillende pluimage zonder dat dit meteen een discussie over goede manieren ontlokt.

Ps ik wil iedereen te woord staan die opmerkingen heeft hoor.

Dan hebben jullie flink werk want ik heb hem gisteren aan bonken gereden. Helaas had ik ook al aan de bier voorraad gezeten.
Ik heb de afslag gemist en ben door een betonnen muur tegen een boom gevlogen. Nog een mazzel dat ik het kan navertellen. Ga zo naar hem kijken maar denk dat ie overleden is.  :eusa_wall: :-[ :-[

Ik krijg nu wel een beetje nare smaak...

Misschien had je toch even de politie moeten laten bepalen of 't toelaatbaar was.

Alcohol en verkeer gaan gewoon niet samen! :eusa_snooty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rogerV701998

Citaat van: nickk. op 25-06-2009 08:52:25
Citaat van: arjenT5R op 24-06-2009 17:25:14
sterker nog we gaan niet eerder weg voordat dat ding goed loopt  ;)

Allemachtig, meen je dit nou? Dat is wel mooi klote! Godzijdank leef je nog, voortaan geen bier meer voor t rijden lijkt me. Sterkte man!

In mijn naïviteit dacht ik dat Darius na afloop van schrik aan het bier ging. Maar het is blijkbaar andersom. Als dat echt zo is........

darius

Citaat van: Misha op 25-06-2009 08:56:41
Ik snap niet dat je dat neer durft te zetten zeg. Blij dat er niemand gewond is.

Gisteren avond aan de auto gewerkt en drie biertjes gedronken nog ff een pak frieten halen om de hoek, dus teveel gedronken en auto helemaal kapot. Kan het ook niet neer zetten maar het is zoals het is he..

Ik ben daar ook echt niet blij mee hoor, de politie heeft een test afgenomen en ik was in overtreding, 6 uur rij ontzegging... We zullen maar zeggen eigen schuld dikke bult dan he..
No show, only go.

Gunnar

Echt jammer voor je, maar je moet het zo bekijken: een auto kan je nog altijd ergens kopen. Een lichaam niet, dus bekijk het positief en wees blij dat je er niets aan overgehouden hebt.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

elianmars

Ik ben mijn wagen ook wel eens zat en denk er dan aan om 'm ergens tegenaan te rijden. Jij hebt 't gewoon gedaan  ;D ;D

Jammer dat 't gebeurd is nadat je wat gedronken hebt. Ik hou er niet van als mensen gaan rijden na drinken, al moet ik zeggen dat ik drie biertjes niet echt veel vind.

Helaas is 't nou eenmaal gebeurd. Gelukkig is 't relatief goed afgelopen.

Teddy81

Citaat van: elianmars op 25-06-2009 09:56:52
al moet ik zeggen dat ik drie biertjes niet echt veel vind.

Ligt eraan... als het drie kanonnen waren!? ;)

Zonde van je auto man, die velgen waren echt bruut. Maar ja, rijden en alcohol... grote NEE..

Misha

Ik ben mijn wagen ook wel eens zat en denk er dan aan om 'm ergens tegenaan te rijden. Jij hebt 't gewoon gedaan  ;D ;D

Jammer dat 't gebeurd is nadat je wat gedronken hebt. Ik hou er niet van als mensen gaan rijden na drinken, al moet ik zeggen dat ik drie biertjes niet echt veel vind.

Helaas is 't nou eenmaal gebeurd. Gelukkig is 't relatief goed afgelopen.
Tja, wat is drie biertjes he ?  Als het drie blikken zijn is het eigenlijk als 6 bier. Als het drie normale glazen waren valt het mee. Als het drie halve liter blikken speciaal bier warenzijn het al snel 9-12 biertjes.
Daarbij merk ik zelf ook dat het op het ene moment geen enkel effekt lijkt te hebben, terwijl ik  -zeker op warme dagen als ik moe ben- na een half glas al redelijk ral ben.

Maar goed...

Wat een redelijk confronterende test is: ga eens een leuk racespel spelen op een PC, met stuur en pedalen. Neem een baan die je goed kent, en zet eens wat tijden neer.
Pak een biertje, en draai nog eens wat rondes. 1e kwartier gaat het veel beter, daarna stort de boel in. Ook al voel je echt helemaal niets.
Is me al een paar keer opgevallen.

Alles voor nu inderdaad goed afgelopen op het blik na. Zonde, zonde.

Wil trouwens niet al te belerend over komen hoor, pak zelf ook wel eens een glas wijn als ik uit eten ga en nog terug moet rijden.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Ik drink niet. Zal ik eens 3 biertjes drinken en in jouw auto stappen? :eusa_eh:
(voor de bijdehandjes onder ons: achter 't stuur welteverstaan en ook rijden)

Citaat van: FGG op 25-06-2009 09:05:04

elianmars

Citaat van: FGG op 25-06-2009 10:39:10

Ik drink niet. Zal ik eens 3 biertjes drinken en in jouw auto stappen? :eusa_eh:
(voor de bijdehandjes onder ons: achter 't stuur welteverstaan en ook rijden)

Citaat van: FGG op 25-06-2009 09:05:04

Ik ben het helemaal met je eens, Florian.
Ik drink zelf ook niet.

Ik zei al dat ik er niet van hou, rijden na drinken.

Ik vind alleen dat drie biertjes niet echt veel is.
Maar wel om daarna te gaan rijden, natuurlijk!

Laserblue

de enige mogelijkheid dat je met 3 biertjes op je auto in de puin rijdt is als je veel te hard rijdt   ;)
als jij normaal rijdt is er niks aan de hand...

beetje overspannen reactie dat je met 3 biertjes niet meer kunt rijden.  ::)
Dit is persoonsafhankelijk (lichaamsmassa)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

-D©©©L-

beunmaat

Tering kriebel...das eens ff goed genaaid voor je darius :(

Nouja gelukkig heb jezelf niks, en misschien is er nog wat aan je Rrr te redden.

FGG

Citaat van: Laserblue op 25-06-2009 11:18:36
Dit is persoonsafhankelijk (lichaamsmassa)

Ook gelul.

Citaat van: FGG op 25-06-2009 10:39:10

Ik weeg 97kg.

Altijd al in een LBP willen rijden. :evil: