De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Citaat van: Scooby Doo op 05-07-2009 16:42:45
Vanaf dat de aanhanger meer dan 750 KG mag wegen (eigen nummerplaat) is het rijbewijs E ook verplicht.

dat is niet juist (althans in nederland).

hier een tabel met hoe en wat over rijbewijs b of be

schema klopt niet meer

de tekst caravan geldt ook voor aanhanger

(bron website rdw) http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/het_rijbewijs/soorten_rijbewijzen/rijbewijscategorieen.htm

thijsj

Citaat van: darius op 05-07-2009 14:17:30
Joost aldoende leert men  :eusa_shhh: :eusa_shhh: :eusa_pray: Ging idd niet zo goed... Maar ja hij staat er en het is een hele echte hoor..... Staat nix op de klep.

Achetrlichten dof
rechts voor de hele veerpoot los (lager ?)
Olie en vloeistoffen oud (groot onderhoud)
Uitlaat beter vast hangen
Dak rails eraf en platte spel erop
Achterrem blokken niet meer ok
Warmte wisselaar/verdamper airco is ral

Das het eerste

O ja hulde en halleluja aan de 10v een echte trekezel
Wat een geluk, geen echte technische gebreken dan toch? Dacht dat er iets over in de advertentie stond... Nice find :eusa_angel:

elianmars

Geen verkeerde wagen, geloof ik  8) :eusa_clap:

Waarom heb je de wagen opgehaald met een autoambulance? Was er niet gewoon mee te rijden? Vanuit Duitsland is een tijdelijk kenteken goed te regelen.

Guido S70

Mooie kar Darius. Hou je deze langer heel? ;)

Scooby Doo

Ziet er een leuk wagentje uit.  8)
Veel plezier ermee.  :eusa_dance:
Puppy Power!!!

razorx

Veel succes met je nieuwe aanwinst en het verpaatsen van onderdelen.

Vind dit topic naast die van ArjenT5R en de Beunmaat toch wel heel leuke toevoeging aan het forum.
:eusa_clap:

)()()sT

Citaat van: mehn op 05-07-2009 14:15:52
Kijk nu eens achte rop de klep...T-5R ;)

Dus: titel van het topic is: wiedergutmachungs T-5R  :eusa_dance:

;D

Henkie P

darius

Hallo allemaal ,bedankt voor alle reacties. Ook wat betreft het rijbewijs etc is me nu een hoop duidelijker geworden  ??? Had beter idd met de transitplaten kunnen rijden. Maar rechtsvoor is het hele veerpootlager aan bonken... Wel jammer van het geld van de bekeuringen maar hij staat nu toch maar voor de deur.  ;D
Heb nog weinig tijd gehad om echt goed te kijken maar er zijn me al wel een paar dingentjes opgevallen.
    Rechterveerpoot los en het hele wiel kan je "kantelen"
    Een heel lelijk 3de remlicht aan de achterklep (binnen) geschroefd.
    Voorschijven niet lekker fris...
    Her en der kleine schades aan de koets....Heb nodig de beide rechterportieren en
                                                                       een voorscherm  (rechts) Stoneblack.
   Mooie set winterbanden Michelin erbij :D
   Geblindeerde achteramen met attest
   Zeer mooi en puntgaaf interieur
   Motor loopt heel stil en mooi stationair.
   Turbodruk snel aanwezig  (de ecu box is open geweest ??? wie weet ?)

Nu komt het volgende aan de orde.
   Wil de auto keurings klaar maken (ned kent.) en dan een kent aanvragen,   
   uiteraard wil ik zo weinig mogelijk aan bpm betalen.  Aangezien ik al behoorlijk in  de kosten zit vanwege botsproef etc... :eusa_naughty: Wil ik dit eens een keer goed doen (dus ik wacht nu rustig op jullie tips.

Het bouwverlof gaat hier vrijdag beginnen en dan gaan we de R maar eens naar hier doen en slopen ??? Dus dat gaat een leerzame vakantie worden..

No show, only go.

UserID6342

Darius, kun je de deuren rechts van de R niet gebruiken dan, en deze in de goede kleur laten spuiten ?  De R zat toch links in elkaar ?  Mooie auto overigens en zo te zien valt het allemaal wel mee wat er aan gedaan moet worden.

darius

Citaat van: Dirk342 op 07-07-2009 12:27:05
Darius, kun je de deuren rechts van de R niet gebruiken dan, en deze in de goede kleur laten spuiten ?  De R zat toch links in elkaar ?  Mooie auto overigens en zo te zien valt het allemaal wel mee wat er aan gedaan moet worden.

Voorscherm rechts R niet meer goed en het achterportier is ook beschadigd door de beton blokken.  ??? Gelukkig een goede technische basis gevonden (blijft een gokje he) Maar zou het voorportier kunnen gebruiken idd maar makkelijker als er iemand iets op kleur heeft liggen.... Heb ook een massa onderdelen om eventueel te ruilen..
No show, only go.

elianmars

Citaat van: darius op 07-07-2009 12:18:48
Hallo allemaal ,bedankt voor alle reacties. Ook wat betreft het rijbewijs etc is me nu een hoop duidelijker geworden  ??? Had beter idd met de transitplaten kunnen rijden. Maar rechtsvoor is het hele veerpootlager aan bonken... Wel jammer van het geld van de bekeuringen maar hij staat nu toch maar voor de deur.  ;D
Heb nog weinig tijd gehad om echt goed te kijken maar er zijn me al wel een paar dingentjes opgevallen.
    Rechterveerpoot los en het hele wiel kan je "kantelen"
    Een heel lelijk 3de remlicht aan de achterklep (binnen) geschroefd.
    Voorschijven niet lekker fris...
    Her en der kleine schades aan de koets....Heb nodig de beide rechterportieren en
                                                                       een voorscherm  (rechts) Stoneblack.
   Mooie set winterbanden Michelin erbij :D
   Geblindeerde achteramen met attest
   Zeer mooi en puntgaaf interieur
   Motor loopt heel stil en mooi stationair.
   Turbodruk snel aanwezig  (de ecu box is open geweest ??? wie weet ?)

Nu komt het volgende aan de orde.
   Wil de auto keurings klaar maken (ned kent.) en dan een kent aanvragen,   
   uiteraard wil ik zo weinig mogelijk aan bpm betalen.  Aangezien ik al behoorlijk in  de kosten zit vanwege botsproef etc... :eusa_naughty: Wil ik dit eens een keer goed doen (dus ik wacht nu rustig op jullie tips.

Het bouwverlof gaat hier vrijdag beginnen en dan gaan we de R maar eens naar hier doen en slopen ??? Dus dat gaat een leerzame vakantie worden..

Bpm zo snel mogelijk afdragen. Nu de wagen in deze staat is, heb je grote kans dat je maar weinig hoeft te betalen.

Dus niet eerst in orde maken! 

nickk.

Laat em even taxeren darius, kzou Marco even een PBtje doen. Geloof dat die ooit 80 euro bpm heeft betaald.

Thys

Citaat van: darius op 05-07-2009 14:10:56

Diep in de Hamburgse binnenlanden onze vangst (thyzzerrrrr je bent mijn  :angel:)

Ehh, wat heb ik gedaan?  :eusa_shifty:

beunmaat

Hey Darius, leuke kar :D
Jammer dat ik niet mee kon gaan, want het was een heel avontuur zoals ik van arjen hoorde...haha

Nouja, ik neem aan dat er binnekort een sloop/wiedergutmachungs barbie is.
Dan zal ik zeker van de partij zijn ;)