Even voorstellen

Gestart door Duvel, 03-03-2009 14:09:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duvel

Ik ben vanaf morgen de trotse bezitter van een 854 2.5 20v uit 1995. Na altijd citroën te hebben gereden met een volvo 940 tussendoor nu toch weer gekozen voor zweeds ipv frans.
Ik hoop dat als ik vragen heb ik die hier kwijt kan en dat er onder jullie altijd wel iemand is die een helpende hand kan bieden.

Groet Frank

FGG

Welkom op 't Forum, Frank.

Morgen wel even een paar foto's plaatsen, hè?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Duvel

Zal ik doen na eerts een stukje te hebben gereden met de hele familie uiteraard.
Ben zeer benieuwd kom nu uit een XM dus zal zeker iets anders aanvoelen.

groet

rifwachter

#3
Hallo Frank,

Welkom op het forum, heb je ook een CX gehad ?

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

eau rouge

Welkom op het forum en wees gewaarschuwd, het welkom wordt veeeeel warmer met een paar foto's.......
Daar zijn we gek op hier....

Duvel

Auto komt morgen dus foto's ook.
En voor Rene ik heb ook een cx gehad hoezo?

rifwachter

Citaat van: Duvel op 03-03-2009 14:45:33
Auto komt morgen dus foto's ook.
En voor Rene ik heb ook een cx gehad hoezo?

Ik heb 8 jaar in het bestuur van de citroen CX club nederland gezeten,en heb in Steenderen nog een
CX prestige turbo van 1986 staan die ik al 17 jaar bezit.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Duvel

Ik heb een GTI uit 1984 gehad een beer van een auto maar jammer genoeg overleden.
Ik ben zeer benieuwd naar het verschil in comfort de 940 die ik heb gereden beviel zeer goed dus vandaar nu weer een volvo.

groet

UserID6342

Citaat van: schotpoort-zutphen op 03-03-2009 14:49:50
Citaat van: Duvel op 03-03-2009 14:45:33
Auto komt morgen dus foto's ook.
En voor Rene ik heb ook een cx gehad hoezo?
Ik heb 8 jaar in het bestuur van de citroen CX club nederland gezeten,en heb in Steenderen nog een
CX prestige turbo van 1986 staan die ik al 17 jaar bezit.
Rene
Geweldige auto's waren dat heb er ook een aantal gehad, toen ik nog als monteur werkte bij Lubbers-Huisman in Nijmegen, ging ik dagelijks met een big smile naar m'n werk.  Dat was nog in de GSA-CX-2CV4/6 tijd, net toen de BX / Visa kwam ben ik daar weggegaan, was ook mijn liefde voor het merk over.  Later nog wel veel CXen gehad, het bleven geweldige auto's om te rijden. XM heeft mij persoonlijk nooit kunnen bekoren. Of zo'n heerlijke GS-Birotor, mmm, geweldig..

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Chris

Welkom en veel plezier met je 850!

Groeten,
Chris

francois

welkom

goede keuze  :eusa_clap:

Duvel

Allen bedankt voor het warme welkom....volvo rijders doen hier meer aan dan XM rijders op dat forum wordt niet echt gereageerd.....ik kan niet wachten om 9 uur kan ik hem ophalen....1 foutje trouwens het is geen 20v maar een 10v....bj 1995....metallic groen...270000km. Foto komt asap. Als hij net zo goed rijdt als de 940 die ik heb gehad dan ben ik helemaal blij.

groeten Frank

eau rouge

veel CX rijders, daar moet een overeenkomst zijn. Ik heb ook een CX prestige gehad. Fijjne auto en ondanks de grootte vond ook mijn echtgenote het een fijne auto om te rijden met C-matic en een zee van ruimte. Helaas vielen op een gegeven moment de gaten midden in de deuren. heb je met roffels geen last van. De CX is de bietenbrug opgegaan voor.... een Alfetta 2.0. Was weer iets anders....


Duvel

Heb net de roffel opgehaald en gewassen en gepoetst mooie auto geworden maar nu regent het hier dus de foto's laten nog even op zich wachten. Wat rijdt dat lekker zeg.....mis de XM al niet meer.