Voluit warme lucht

Gestart door elianmars, 03-03-2009 20:42:01

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Bouke op 05-03-2009 21:33:41
OBD gaf code 417

Dan zit de ventilator vast die bij de temperatuursensor zit aan de bijrijderskant.

Die zit achter de handgreep boven de deur.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Bouke

Bedank maikel ,is dat met perslucht op te lossen of moet ik dat los halen?

mehn

Citaat van: Bouke op 05-03-2009 22:17:27
Bedank maikel ,is dat met perslucht op te lossen of moet ik dat los halen?

Ik zou het eerst met perslucht proberen. Niet te veel druk.
Loshalen is wat meer werk. Dan moet de handgreep, zonneklep en de kunststof delen rond de deur los. De sensor zit met 1 torx schroef vast boven de hemel.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Kan je het ook pogen op te lossen door het kunstof dopje eruit te trekken ? Dat ding wat achter de handgreep zit. Kan die de ventilator blokkeren ? 
Kabelbreukje ?

elianmars

Eindelijk een stapje verder, Bouke  :D

Mocht het ventilatortje niet werkend te krijgen zijn, dan heb ik er nog eentje liggen, hè  ;)

Fokke 01.01.005

word het geen tijd om over dit mooie onderwerp een stukkie voor 'De Roffel' te schrijven? Er zijn veel clubleden die hiermee geholpen kunnen worden!

wie?
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Bouke

Ik denk idd het kapje van de sensor iets lossen en voorzichtig wat perslucht proberen,los falen kan altijd weer :evil: en dan maar hopen datie weer normaal gaat doen :eusa_pray:

Bouke

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 05-03-2009 22:35:46
word het geen tijd om over dit mooie onderwerp een stukkie voor 'De Roffel' te schrijven? Er zijn veel clubleden die hiermee geholpen kunnen worden!

wie?
Nou ben ik niet zo´n schrijver en ik beloof nog niks maar misschien ga ik een poging wagen :eusa_shhh: :eusa_whistle: want het verhaal is nog niet afgelopen voor dat het weer werkt ;D

elianmars

Al geknutseld, Bouke?

Bouke

Ja maar dan in huis :eusa_silenced: ,maar zodra ik de tijd er voor heb dan ga ik het proberen :eusa_dance:

Bouke

vandaag even voorzichtig met perslucht wat geblazen in de ecc-sensor maar hij blijft nog steeds voluit blazen :-\ ook het kapje er af gehaald en opnieuw er op hielp neit >:(

elianmars

Toch de kabel klem gezet met de handgreep, misschien? Dat ding kan er toch niet ineens mee stoppen?  :eusa_think:

Dan moet de hemel helaas toch weer losgepeuterd worden, ben ik bang.

Bouke

maar klem betekend toch niet gelijk kapot toch  :eusa_think:

Bouke

ook knipperen de 2 oranje lampjes van de ecc bij het starten ,had dat wel eerder gehad maar ging ook weer over ::)

elianmars

Citaat van: Bouke op 16-03-2009 21:23:10
maar klem betekend toch niet gelijk kapot toch  :eusa_think:

Nee, maar misschien is er een draadje afgeknepen?

Als het goed is, moet je het mini-fannetje zien draaien binnenin. Als het niet draait, is zit het vast, of het is kapot.