kofferbakstrip estate

Gestart door svenenkaren, 08-03-2009 14:08:37

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Owja, die is mooi ja en een mooie prijs.

Enkel spijtig dat het zo ver is en om dat nu te gaan versturen. Ik zal de meer lokale advertenties in de gaten houden. Ik heb nog wel even voor het echt gaat roesten. :)

elianmars

Citaat van: linfiel op 03-05-2009 10:18:36
Hallo liefhebbers,
Waarom zou je het af moeten kitten? staat dit mooier dan,en met wat voor kit (kleur) moet dit dan,
Bij die van mijn heb ik het zo kaal gelaten vind ik zelf net zo mooi.
Grt. Linfiel.

Zonder kit is nog mooier, inderdaad. Als je de strip goed weg kunt krijgen, lekker zo laten.

Ik heb de strip niet goed los kunnen krijgen. Heb 'm weggesloopt, maar er zijn stukjes blijven zitten achterin de spleet.
Daarom heb ik het afgekit.

bupozaanstad

Ik ook maar de strip verwijderd, was echt 2 tellen werk en ja er zat een bak troep onder. Had niet verwacht dat het zo simpel zou gaan. Geen corrosie kunnen ontdekken dus helemaal blij.

Eric

Ik heb de strip er ook uit gehaald... Geen probleem en zonder gereedschap.

Wat me nu opvalt is dat op zowel de klep als de ruit een streep zit waar dus de strip ingesleten heeft.
Ben al aan het poetsen geweest maar krijg het nog niet mooi weg. Wie heeft dit ook?

Ik zit er dan toch weer aan te denken om een nieuwe strip te plaatsen ook omdat als je er goed op let de onderkant ruit niet evenwijdig loopt met de achterklep. Door een strip valt dit niet op. Dus toch een functie!  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

BarT5

Bij mij is inderdaad een kleine streep zichtbaar op de ruit. Op de lak is wegpoetsbaar. Het valt verder niet op dus ik laat het zo. Zonder strip staat het veeeeel mooierder

bupozaanstad

Helemaal mee eens, veel mooier  :eusa_dance:!!!!!!

ovlov 058

Zonder is hie jonger en frisser :eusa_dance:

fredtref

Gistermiddag ook maar eens de strip verwijderd, appeltje eitje ging er makkelijk tussen uit  :eusa_whistle:, links begonnen tegen de klok in draaien en zonder problemen de strip verwijderd  :eusa_clap:. Toen een vuilcontainer laten komen om de troep/smurrie die tussen de rand uit kwam te laten afvoeren  ;D

VolvoDeMio

Zie dit topic voor het eerst en ga zometeen aan de slag.

Ik vroeg me echter af hoe het zit met de strip bovenop.
Zou die beter kunnen blijven zitten i.v.m. fluiten of vorst (ruit belasten bij uitzetting door bevriezen van vocht)?

cas

Citaat van: VolvoDeMio op 26-02-2010 12:04:28

Zou die beter kunnen blijven zitten i.v.m. fluiten of vorst (ruit belasten bij uitzetting door bevriezen van vocht)?

heb die bovenste van mij er ook al uit gevist, hoor geen extra gefluit, en vorst regen en sneeuw heeft het doorstaan!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Superskunkie

Me the same ;)
Citaat van: cas op 26-02-2010 14:36:07
Citaat van: VolvoDeMio op 26-02-2010 12:04:28

heb die bovenste van mij er ook al uit gevist, hoor geen extra gefluit, en vorst regen en sneeuw heeft het doorstaan!
Tonnie

Cesar

En drie keer is scheepsrecht, ook die strip kan prima weg...  ;D

cas

ik heb hem vervangen!

op cream yellow is het niet zo mooi aangezien je de ruitenkit nogal ziet afsteken op het geel als je op ooghoogte kijkt. elk klein roestspoortje is ook erg duidelijk.

daarom --- >  nieuw!

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40122.msg913353.html#msg913353
onderdeel nummers staan in onderdelennummerlijst  en zijn dus vershillend voor boven en onder!

link naar lijst.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,19966.msg913699.html#msg913699
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Concorde

Even check en driedubbel-check.....
Deze strip kan íe dus gewoon missen, zonder lekkage enzo?

In dat geval wordt 't tijd dat íe eraf gaat!

thuur

Ja, die kan ook weg.

Gr 8)