En toen was het over!!!!! (een nieuwe start!)

Gestart door J. Hoeksema, 31-03-2009 20:10:03

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Zonde hoor van zo'n chique wagen  :-\

gelukkig ben je zelf ok ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sem

Echt ruk...!!!! Was blij toen je belde dat je zelf niets mankeerde... zoals het er nu uitziet, maar die schade....

En je bent altijd zo enorm zuinig op dat ding... poetsen poetsen en uh.. poetsen.
Jij hebt er in die jaren ook de meeste kilometers mee gereden... en nu is het over.
Bah... ik heb er echt de schijt van....   >:(

Ik weet niet of er veel meer S70's met die kilometers zijn in zo'n staat. (voor 5 uur vanmiddag dan....)  En ga nu maar eens wat anders zoeken..... probeer maar eens een knappe S70 te vinden..

Ik hoop dat er iets moois voor in de plaats komt..., maar dat komt vast wel goed...

Spin!

Oh wat erg...een van de mooiste S70 die ik ken, en dan er dan zoiets mee moet gebeuren...verschrikkelijk balen. Wees blij dat je zelf niks hebt, geen ernstige dingen. Helaas geneest je S70 niet vanzelf...

Sterkte!!

www.vm-parts.nl

GeertG

Jeetje wat een verhaal  :o

Net als iedereen: gelukkig mankeer je niets (zo lijkt het ten minste). Laat je toch even zsm goed nakijken.
En verschrikkelijk balen dat de S70 waarschijnlijk een te grote schade heeft opgelopen  :(
Succes met bijkomen en de hele afhandeling

Al lezende door de reacties kwam ook bij mij naar boven hoe goed onze wagens ons eigenlijk beschermen.
Misschien voor jou nu een schrale troost maar toch ook gewoon een feit !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

marc-850

Als ik dit lees en de fotos bekijk, ben ik blij dat ik en mijn vouw toch ook zo'n zweedse tank rijden. Had inderdaad met een minder degelijke auto heel anders kunnen aflopen.
Succes en sterkte met de afhandeling.

Maar 1 ding begrijp ik niet; lieten ze jou hiermee verder rijden??? :eusa_doh:
(Dan heeft de  :police: wel heel veel vertrouwen in het merk Volvo)

Rayman

:'( 't Was zo'n mooie S70. Heel erg jammer.

Maar uiteindelijk ben je er zelf goed vanaf gekomen; de volvo is...vervangbaar, hoe vervelend het ook is. Succes met de afhandeling en 't herstel.

Gr Remond

Thys

Bah, wat een naar bericht >:(

Geloof dat deze sticker wel op je nieuwe auto mag

Heel veel sterkte met de afwikkeling, en succes met de zoektocht naar een waardige vervanger

combinedforces

prijs jezelf gelukkig dat JIJ er uit bent gekomen. Dat Zweedse blik laat nog eens zien dat die stickers er niet voor niets op zitten, en ik kan erover meepraten. succes met de afhandeling en mocht je juridische vragen hebben dan hoor ik het wel.

combinedforces

Citaat van: thyzerrr op 31-03-2009 22:30:45
Bah, wat een naar bericht >:(

Geloof dat deze sticker wel op je nieuwe auto mag
http://www.davebarton.com/SMLblackPNG.png

Heel veel sterkte met de afwikkeling, en succes met de zoektocht naar een waardige vervanger

I need that sticker!

mevita

Heel jammer van zo,n mooie wagen, maar je kunt blij zijn dat je er zonder veel kleerscheuren vanaf bent gekomen en blik is vervangbaar.
En uiteraard toch even naar de dokter morgen gaan al is het maar ter controle en voor later als je toch klachten mocht overhouden om bij de verzekering van de tegenpartij te declareren.

In ieder geval heel veel sterkte,

gr mevita

pooh

mijn hemel wat een schrik!
Gelukkig ben je er zelf goed uit gekomen.

Bezoekje aan de dokter zou ik zeker doen, al is het maar voor de verzekering.

Sterkte in ieder geval, ik hoop dat de spaanse verzekeraars een beetje opschieten met de afhandeling en zo.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Jeff

Jeetje Jafeth, dit meen je niet :o Ik hoop voor je dat je hem echt weer netjes kan krijgen, maar als ik zo de schade zie vrees ik het ergste :eusa_wall:

Ik wens je heel veel sterkte en suc6 met de vedere afhandelingen.  ::)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2009 21:44:59
tjemig .. volgens mij ben je best wel blij dat je niet in 1 of ander klein rot-autootje zat, of niet?

+ 1

Succes met de afwikkeling  :-\

)()()sT

Ontzettend balen voor je!
En, net zoals de anderen al postten: succes met de afwisseling.

KMvrtr

Slik...

Wat een verhaal zeg. Ben blij dat je zelf er zo goed af bent gekomen.
Zo zie je maar weer dat je in het verkeer altijd ook van anderen afhankelijk bent....

Wel héél erg zonde van zo'n mooie auto zeg. Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt voor jullie!
Sterkte met de afwikkeling!