Project BaRRaCuDa1.0: 855T5

Gestart door BaRRaCuDa, 13-04-2009 20:29:33

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: M a r c op 25-10-2009 15:24:10
Mooie wagen hoor.  Die uitlaat maakt het (bijna) af.  Nog effe een achterspoiler en dan zou ik er optisch niet veel meer aan veranderen als ik jou was.  :)

Niemand die het zonde vindt dat de trekhaak aanwezig is?  :eusa_think:

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 25-10-2009 22:27:45
Mooie wagen hoor.  Die uitlaat maakt het (bijna) af.  Nog effe een achterspoiler en dan zou ik er optisch niet veel meer aan veranderen als ik jou was.  :)

Het is een Volvo !
Haal die eraf en je roofrails en je kunt net zo goed een Golf plus kopen ...
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbobiker

Citaat van: Turbo-Geek op 25-10-2009 22:28:44

Het is een Volvo !

Zeg, wil jij nu eens ophouden anderen je mening op te dringen :evil:

;D
De Tussenpaus

BaRRaCuDa

Afneembare trekhaak is optisch missien wel beter, maar het is idd een Volvo dus het mag wel zo....
Het leuke is dat vrijwel niemand verwacht dat zo Volvo zo snel kan zijn (zelfs orgineel al) en er zo heftig uit kan zien  ;D
Het lijkt me helemaal leuk om met imperiaal, dakkoffer en aanhanger te rijden, dat leverd pas verbaasde gezichten op  ;D
Overigens is een aanhager erachter absoluut geen probleem zelfs met de KW-set niet, ik heb er zaterdag een zwaar overbeladen aanhager achter gehad met steenpuin en dat ging perfect, zakte nauwelijks in de vering....
Wel merk je dan dat de remmen echt minimaal bemeten zijn, moet echt nog iets aan gebeuren....

Imperiaal of aanhanger zijn trouwens ook niet altijd nodig  ;D paar weken terug heb ik nog samen met Dave twee deuren(83x200cm) opgehaald in Dieren en ja die passen gewoon in de auto  ;D  geeft ook verbaasde gezichten op de snelweg  ;D

hathü

Citaat van: Turbo-Geek op 25-10-2009 22:28:44

Het is een Volvo !

Mee eens :eusa_whistle:

BaRRaCuDa

Vorige week het complete dashboard er weer uitgehad om te zoeken naar waarom de mistlampen en de achterruitverwarming niet meer werkten na uitbouw van het alarm. Niets kunnen vinden.....
Gisteren op het forum gezocht en daar gelezen dat de mistlampen via een J-relais werken, die zat dus niet in de relaisbox  :eusa_wall:
Ik dacht dat het overgebleven J-relais van het alarm zou zijn geweest. Deze teruggezet op 201 en klap zekering eruit, het relais maakt inwendig sluiting. Vandaag een nieuw relais erin gezet en het werkt weer als vanouds  :eusa_dance:

Toen ik bezig was met de zekeringen zag ik toevallig dat de zekering van de achterruitverwarming geklapt was, nieuwe erin en dit probleem is ook opgelost  ;D

Inmiddels ook alle dashboardlampjes en schakelaarlampjes vervangen, branden weer mooi fel groen  :)

Turbo-Geek

Vergeet ook niet dat de trekhaak in dit asociale land (niemand laat een briefje achter ...) je een achterbumper kan besparen !
En voor hen die moeite hebben met afstand schatten bij het inparkeren kan hij ook als parkeer 'sensor' dienen. (en ja dat is asociaal)
  The things you own end up Owning you !

Richard850

Ik denk dat een setje donkere, heldere koplampen met Xenon, en evt booskijkertjes, icm. een XC Grill erg mooi zal staan;)

Donkere, heldere koplampen, met Xenon, en booskijkers:D

Maarja, meningen zijn verschillend hea!:D

BaRRaCuDa

Ben vandaag weer de hele dag zoet geweest met mijn wagentje....
Vanaf het begin toen ik hem kocht werkte het electrische bediende raam rechts achter niet goed, ging wel open maar niet dicht of heel moeizaam. Ik had er al een andere schakelaar in gesoldeerd (bij versnellingspook panneel), maar dat had niet geholpen. Afgelopen maandag heb ik bij Auto Rima een 2de hands raammechanisme met motor meegenomen en er vandaag ingezet.....nog steeds hetzelfde....

Het blijkt nu puur in de schakkelaars te zitten, dus ik heb ze allemaal uit elkaar gehaald, schoon gemaakt(contactreiniger) en terug in elkaar gezet en jawel alles werkt weer naar behoren, ramen gaan nu ook sneller dicht  ;D

Voor het schoonmaken

Na schoonmaken

Montage

KMvrtr

Netjes!

Bekend kwaaltje overigens. Ben het al vaker hier op het forum tegen gekomen.
Heb er zelf ook last van. Alleen ben ik nog niet in geslaag om dat blokje schakelaars uit mijn middenconsole te krijgen. Hoe heb jij dat eruit gekregen?

Vulk

Versnellingspookhoes lostrekken en langs daar met een schroevendraaier ofzo het plaatje eruit wippen. Beetje lastig, maar zo heb je geen schade. Anders heel fijne platte schroevendraaier nemen en de schakelaars eruit wippen.

KMvrtr

Citaat van: Vulk op 25-11-2009 19:17:37
Versnellingspookhoes lostrekken en langs daar met een schroevendraaier ofzo het plaatje eruit wippen. Beetje lastig, maar zo heb je geen schade. Anders heel fijne platte schroevendraaier nemen en de schakelaars eruit wippen.

Heb zoiets al eens geprobeerd. Maar het blok lijkt aan de 'passagierskant' wel vastgelijmd te zitten.

smeekens88

hee mooie auto man
ik zie hem geregeld op zondag in ulvenhout op de dorpstaat staan.
(rij zelf een saffron c70 coupe mss wel eens voorbij zien komen)
veel plesier er mee.

BaRRaCuDa

Ja dat klopt! Dan ben ik bij mijn oma om aan mijn andere auto te werken, BMW 6-serie...
Ik ben daar een programmeerbaar MMS aan het opzetten  ;D

Ik heb gewoon de hele middenconsole eruit gehaald, dat is makkelijker en je beschadigd minder. En dan is het behoorlijk frutten tot je alle schakelaars eruit hebt gekregen....maar het is te doen en de moeite waard  ;)

daytonawim

Nu nog wat foto's van die BMW  ;D ;D