De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Zet ze voor de gein eens op de XC Ronald. 1 kant dan maar. kan je zien hoe het staat.

Taranis

Citaat van: Laserblue op 02-05-2009 18:56:08
sjieke bak zeg!

Tnx :D

Citaat van: Laserblue op 02-05-2009 18:56:08
schiet 'ns op met die foto's ;D

Jij kon goed fotoshoppen toch? :eusa_whistle:

@ Sbv: zal morgen even zien of dat past met deze bandenmaat. Volgens volvoxc.com passen ze met deze bandenmaat niet eens in de wielkast ;D

Laserblue

Citaat van: Taranis op 02-05-2009 18:58:09
Citaat van: Laserblue op 02-05-2009 18:56:08
sjieke bak zeg!

Tnx :D

Citaat van: Laserblue op 02-05-2009 18:56:08
schiet 'ns op met die foto's ;D

Jij kon goed fotoshoppen toch? :eusa_whistle:

moi?  ???

was het maar waar  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Reitse

Mooie bak! Vind ze best stoer maar m'n vriendin wil er niet aan.. moet een 'gewone' V70 worden ;D Liefst in zilver metallic ook nog...

Turbobiker

Hoe afgrijzelijk...


De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: Reitse op 04-05-2009 09:31:59
Mooie bak! Vind ze best stoer maar m'n vriendin wil er niet aan.. moet een 'gewone' V70 worden ;D Liefst in zilver metallic ook nog...

En dan doe jij dat?  :eusa_doh:


Mooie auto Taranis!  Nu nog wat verlagen....  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 04-05-2009 10:24:56
Citaat van: Reitse op 04-05-2009 09:31:59
Mooie bak! Vind ze best stoer maar m'n vriendin wil er niet aan.. moet een 'gewone' V70 worden ;D Liefst in zilver metallic ook nog...

En dan doe jij dat?  :eusa_doh:


Mooie auto Taranis!  Nu nog wat verlagen....  ;D

Verlagen ? Verhogen juist !

Reitse

Citaat van: M a r c op 04-05-2009 10:24:56
Citaat van: Reitse op 04-05-2009 09:31:59
Mooie bak! Vind ze best stoer maar m'n vriendin wil er niet aan.. moet een 'gewone' V70 worden ;D Liefst in zilver metallic ook nog...

En dan doe jij dat?  :eusa_doh:


dát staat er toch niet?? ;)

GeertG

Gefeliciteerd met je toekomstige !
Ziet er hartstikke mooi uit.  :eusa_clap:

En aangezien je de vorige eigenaar een beetje kent, zal je de onderhoudsgeschiedenis ook wel kennen  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Taranis

Citaat van: Reitse op 04-05-2009 09:31:59
Mooie bak! Vind ze best stoer maar m'n vriendin wil er niet aan.. moet een 'gewone' V70 worden ;D Liefst in zilver metallic ook nog...

Tnx! :D

En laat ik nu net een zilvergrijze gewone V70 in de aanbieding hebben die tzt wel voor een forumprijsje weg mag :eusa_whistle: (beetje jammer hoe de prijs van die dingen in elkaar gestort is in een half jaar tijd :eusa_wall: )

Citaat van: M a r c op 04-05-2009 10:24:56
Citaat van: Reitse op 04-05-2009 09:31:59
Mooie bak! Vind ze best stoer maar m'n vriendin wil er niet aan.. moet een 'gewone' V70 worden ;D Liefst in zilver metallic ook nog...

En dan doe jij dat?  :eusa_doh:


Mooie auto Taranis!  Nu nog wat verlagen....  ;D

Dank je! :D
Je bent niet de eerste die begint over verlagen idd ;D Ik was het niet van plan, tenzij 't echt geen porum is met 18" eronder.

Twijfel alleen nog wel een beetje over het schuifdak. Was van plan een Webasto Hollandia 700 te laten monteren, maar vandaag liet een collega foto's van z'n 440 zien waar 5 jaar terug een schuifdak in gezet was en daar schrok ik toch een beetje van. Weinig zin in een rottend dak dus ik ben er nog niet uit :eusa_think:

Citaat van: GeertG op 04-05-2009 11:53:23
Gefeliciteerd met je toekomstige !
Ziet er hartstikke mooi uit.  :eusa_clap:

En aangezien je de vorige eigenaar een beetje kent, zal je de onderhoudsgeschiedenis ook wel kennen  ;D

Dank je wel! :eusa_dance:

En ja, de vorige eigenaar ken ik wel een beetje ja :P

Jans Duiven

#40
't Is niet mijn ding met al dat plastic (ik heb ooit nog een Alfa Sud gehad met plastic sideskirts en de nodige bagger daaronder, vandaar) maar..

Van harte!  ;D

Hans

darius

Mooie wielen Ronald. Ik zou ook zeggen flink verlagen die handel, maar ieder zijn smaak he.
8)
No show, only go.

Jans Duiven

Citaat van: darius op 05-05-2009 15:58:40
Mooie wielen Ronald. Ik zou ook zeggen flink verlagen die handel, maar ieder zijn smaak he.
8)

't Is een XC Darius, die ga je toch niet verlagen?

darius

XC ik dacht is Cross City 8) Ja als je nog door de natuurgebieden wil boenderen niet verlagen maar.............mij lijkt het wel speciaal  ;D
No show, only go.

Jans Duiven

Citaat van: darius op 05-05-2009 16:17:37
XC ik dacht is Cross City 8) Ja als je nog door de natuurgebieden wil boenderen niet verlagen maar.............mij lijkt het wel speciaal  ;D

Schiet me net te binnnen:

Paar jaar geleden een Suid-Afrikaanse Anaesthestist gesproken, die met een paar vrienden de Kalahari Dessert bedwongen in een Land Rover, waarbij de bandenspanning in sommige stukken verlaagd werd tot wel 0.5 Bar.

Hij beweerde dat de 200 mm bodemvrijheid van de XC net zo hoog zou zijn als die van de Land Rover Discovery, maar volgens mij is die 240 mm.

Anyway, hij had wel respect voor het kunnen van de XC70.