De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Goed om te lezen dat het allemaal gelukt is heren :) zal ongetwijfeld te zien en met rijden te merken zijn dat het allemaal weer goed en fris is. Nu maar weer lekker genieten van de XC!

Waarom wil je de bijrijdersstoel op geheugen? Volgens mij komt dat uberhaupt niet vaak voor, ik denk dat het ook nog best een klus is. Alles in de nieuwere Volvo's valt en staat met software.. Ligt er al wel iets voorbereid?

Sbv

Hopelijk blijft die stekker vast zitten nu. Indien deze nu losgaat zou ik naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gaan, daar hebben ze denk ik wel leuke tangen om het weer vast te zetten.

In Vadis stond enkel stekker losklikken en niet dat deze verstopt zal boven de achteras waardoor het werken door een brievenbus wordt met een stuk omgebogen oude zeis, gordijnrail en lasdraad

Matthieu123

He Ronald.. je had het misschien al wel gezien, maar het is toch een 850 geworden.. ;)
gle van 1994. Helaas een 20v, maar wel een zeer net exemplaar. Hoe is het verder met jou?

Taranis

Hey,

nee nog niet gelezen. Nu wel :D Gefeliciteerd! :eusa_clap: Beetje balen dat je misschien de bak al gesloopt hebt  :-\

@ Chris: gewoon voor de heb ;D Ik denk dat ik Sbv's tip maar op ga volgen en ga kijken voor een bestuurdersstoel uit een Engelse auto.

Citaat van: Sbv op 04-04-2010 09:11:14
Hopelijk blijft die stekker vast zitten nu. Indien deze nu losgaat zou ik naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gaan, daar hebben ze denk ik wel leuke tangen om het weer vast te zetten.

In Vadis stond enkel stekker losklikken en niet dat deze verstopt zal boven de achteras waardoor het werken door een brievenbus wordt met een stuk omgebogen oude zeis, gordijnrail en lasdraad

;D

Vandaag ruim 400 kilometer gedaan, rijdt echt 20x beter nu. De Philip Morris-bocht gaat ruim 10 kilometer harder :eusa_whistle:

Chris

Hier blijft het de laatste tijd erg stil! :eusa_think:

Leef je nog Ronald?? Of rijdt de XC nu zo lekker dat je er maar in bent gaan wonen? ;D

Misha

Citaat van: Chris op 03-05-2010 08:44:42
Leef je nog Ronald?? Of rijdt de XC nu zo lekker dat je er maar in bent gaan wonen? ;D
;D
Hij zal inmiddels toch al wel een huis hebben ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts

Citaat van: Misha op 03-05-2010 08:48:59
;D
Ik gok dat het met vrouwen te maken heeft
;D

-D©©©L-

Citaat van: viking_in_shorts op 03-05-2010 08:50:51
;D
;D

En een estate.  :eusa_whistle:

Misha

Citaat van: -D©©©L- op 03-05-2010 08:52:06
;D
;D

En een estate.  :eusa_whistle:
;D
Sommigen leren het ook nooit. :eusa_snooty:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

;D
;D

Ah, hij woont in de XC met een vrouw ;D

Duidelijk verhaal :eusa_whistle:

elianmars

CiteerLaatst actief:   Gisteren om 21:34

Er zit nog wel leven in, dus  ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 03-05-2010 09:13:53
CiteerLaatst actief:   Gisteren om 21:34

Er zit nog wel leven in, dus  ;D

Ik snap het wel. Op je telefoon forummen vanuit de XC terwijl er ook nog een vrouw aanwezig is, is natuurlijk ook niet ideaal ;).

Taranis

Ja hoor, ik leef nog ;D

Inderdaad wat tijdgebrek laatste tijd en ook een wat verminderde interesse in het forum. Ik heb een aantal heel erg leuke mensen leren kennen via het forum met wie ik zeker contact probeer te houden en gebruik het forum dus ook hoofdzakelijk om te PB-en. De rest van het forum ben ik na de N-discussie wel een beetje klaar mee. Het is een geweldig forum, maar m.i. is er een kleine groep die de sfeer vaak negatief weet te beïnvloeden. Mensen die alles beter weten, hun mening als een voldongen feit presenteren en bovendien bij gebrek aan een leven (ja, nu generaliseer ik :P) in elk topic schijnen te moeten reageren. Ik had en heb nog steeds geen zin om me er aan te ergeren en lees het dus gewoon niet meer. Ik vind het zonde van m'n tijd en besteed die liever aan leukere dingen :)

Natuurlijk post ik af en toe echt nog wel wat, maar ik heb over de XC weinig spannends te melden. Binnenkort mag ie voor de 320.000 kilometer beurt maar ik heb niet echt klachten. Binnen een maand ofzo een bandenwissel en dan meteen balanceren en uitlijnen. De achterkant is nog niet uitgelijnd nadat de schokdempers+veren achter vervangen zijn en bij bepaalde snelheden trilt de achterkant. Verder is 't heel saai maar lijk ik eindelijk een auto gevonden te hebben die niet stuk gaat *klopt snel af op hout*
Dat het verbruik niet helemaal aan de verwachtingen voldoet neem ik dan maar op de koop toe 8)

En over jullie verdere speculaties laat ik me voorlopig lekker niet uit :P, jullie horen het wel als het rond is ;D

@ Chris: we moeten weer eens een biertje plannen 8)

arjenT5R

;D lekker sturen dan met die XC laat de boel lekker in de sop gaar koken  :D

cheers  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

;D ;D

Vrijdagavond in Goes nog een Orval gedronken. Eén van de mensen met wie ik in de Ardennen geweest ben zag toevallig op het bord van de kroeg dat ze Orval verkochten dus wij natuurlijk aan de Orval. Steen- en steenkoud zijn ze dus echt góór... :eusa_sick:

Op temperatuur daarentegen  :eusa_drool: :eusa_dance: