MTB meeting 27 juni '09

Gestart door 993GT2, 05-05-2009 19:25:16

Vorige topic - Volgende topic

993GT2

Zo, eindelijk weer eens online. :eusa_shifty:
Internetverbinding wilde niet echt meewerken dus zojuist, voor het eerst sinds de meeting, de reacties van de deelnemers en foto's bekeken.

Vond het een geslaagde meeting en biketocht. Gezelligheid stond voorop en bleek ook wel tijdens de rit. Regelmatig even stoppen om weer compleet als groep verder te gaan, op adem te komen en ervaringen uit te wisselen over het laatst gereden gedeelte van het parcours.
Gelukkig waren we op tijd klaar gezien de hoosbui die daarna de omgeving ten deel viel maar ach, wij zaten in ieder geval droog!!! ;D
Ik sta zeker open voor een aantal ATB meetings per jaar, op diverse locaties.
@Florian; moeten we dan idd maar eens gaan doen die voorverkenning!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Citaat van: 993GT2 op 30-06-2009 15:30:11
@Florian; moeten we dan idd maar eens gaan doen die voorverkenning!

Kom maar met een voorstel. Ik ga wel eerst op vakantie de komende twee weken.

Waar blijven de foto's van Lars?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Zo, ook maar even een kort verslag van mijn kant. Ik dreigde iets te laat te komen, dus maar even gas gegeven met de auto, 150 km/u gemiddeld gehaald, dat is dan inclusief redelijk braaf rijden bij de Baustellen en het was iets drukker.

Clubje stond al bijna op het punt te vertrekken. Snel schoenen aan en helm op en aansluiten. Het is één van de mooiste mtb-rondjes van Nederland, vooral smalle paadjes, lekker op en af, met een paar stevige klimmetjes en een enkele leuke, snelle afdaling.

Verschillen tussen de vijf rijders waren behoorlijk groot, maar we wachten steeds op elkaar en het is een lekker gemoedelijke rit geworden.

Wat foto's:

Florian op zijn gemak

De groep compleet, met de meest ervaren man op kop (of eigenlijk niets op zijn kop...)

Maurice, zoals we hem de hele tijd gezien hebben: als een vage schim vanwege zijn hoge snelheid (en let op de lange mouwen, het was ook maar 25 graden....)

En Rob had er zin in

De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: FGG op 30-06-2009 16:13:28

En nu mij gaan zitten opjagen?
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 30-06-2009 16:58:15
Citaat van: FGG op 30-06-2009 16:13:28

En nu mij gaan zitten opjagen?

Je had er nog veel meer.

Turbobiker

Citaat van: hathu op 24-06-2009 14:40:45
Voor een biertje(of meer biertjes) zit je daar zaterdag helemaal goed, bij de kerk en supermarkt aldaar zitten twee leuke cafe,s. :P
Je kunt er ook tegen redelijke prijzen lekker eten.

Pffft, dat noemt zich café... Die barman kende niet eens zijn biertjes... En stug de dame in het gezelschap overslaan... :eusa_wall:
De Tussenpaus

gewoon peter

Citaat van: Turbobiker op 01-07-2009 13:07:16
Citaat van: hathu op 24-06-2009 14:40:45
Voor een biertje(of meer biertjes) zit je daar zaterdag helemaal goed, bij de kerk en supermarkt aldaar zitten twee leuke cafe,s. :P
Je kunt er ook tegen redelijke prijzen lekker eten.

Pffft, dat noemt zich café... Die barman kende niet eens zijn biertjes... En stug de dame in het gezelschap overslaan... :eusa_wall:

De man was zo vergeetachtig dat hij de bestelling per stuk bracht en toen al, je moet er niet aan denken om hier te gaan eten, aardappel voor aardappel op je bord, toetje vooraf en ga zo nog maar even door. Nee Harry, waar wij zaten (groot cafe/restaurant) was bediening heel slecht, maar toch wel komisch. En geen pinautomaat. Maar onze dag kon op dat moment al nooit meer stuk. gr, peter

FGG

Het wielerseizoen loopt weer richting het einde en het MTB-weer komt er weer aan (eigenlijk niet weggeweest deze zomer), dus Ralph en Nic beginnen er weer zin in te krijgen.

Heeft 't nog zin om een meeting te organiseren met een rondje trappen? Animopeiling dus voor ik een topic open.

Thys

Heb ook al met de gedachte zitten spelen, ook al is de conditie momenteel beneden alle peil :D

mikky

Afhankelijk van datum lijkt het mij wel leuk om mee te gaan.

FGG

Citaat van: Thys op 12-09-2011 08:51:28
Heb ook al met de gedachte zitten spelen, ook al is de conditie momenteel beneden alle peil :D

De laatste meeting was een behoorlijk zwaar parcours, geen probleem voor goden als Lars, Maurice en Rob, maar voor de minderen zoals Peter en ik was dat behoorlijk afzien.
Ik zat eigenlijk aan een vlak parcour te denken van een kilometertje of 35.

mikky

Sleen een optie, 32km niet teveel hoogteverschillen, al met al een mooie route.

FGG

Citaat van: mikky op 12-09-2011 09:23:58
Sleen een optie, 32km niet teveel hoogteverschillen, al met al een mooie route.

Ik zat er aan te denken om hier zelf een parcours uit te zetten rond de vliegbasis Twenthe.

Laserblue

Citaat van: FGG op 12-09-2011 08:42:08
.........................Ralph en Nic beginnen er weer zin in te krijgen.

kan ik me voorstellen als ik hun nichtje zie  :eusa_shifty:

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

grijzev70tdi

Afhankelijk van de afstand en plaats/tijd lijkt het mij ook wel leuk om mee te doen
Grolsch, het klinkt al lekkerder