Moose power EVOLVE: 850 2.5 20V 170PK --> 850 T5 370PK --> C70 T-5 240PK

Gestart door Moosepower, 06-05-2009 21:34:57

Vorige topic - Volgende topic

Moosepower

Mercedes maakte vroeger goede auto's maar toen ging het mis halverwege de ''90's. Met de nieuwe E-klasse hebben ze wel weer een troef in handen maar kijken of ze echt hun best hebben gedaan. En of het over 15 jaar nog rijd.
Een Volvo 850 of X70 is echt niet de beste auto ter wereld maar toch echt beter in elkaar gezet dan een merc uit dezelfde periode. En zeker op het gebied van roest preventie.

Wat beroemde anti-mercedes uitspraken:

-Als ik mercedes wil rijden bel ik wel een taxi
-Liever een ster in de ruit dan in de gril
-...

Aanvulling zijn welkom  ;D

Freakybaby

Ach, dat avantgarde paars is toch best een cool kleurtje ;D

Als ik al in een mercedes stap word ik idd altijd gereden, dus misschien zit er wel een kern van waarheid in.. Dat van die taxi dan.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Moosepower

Gister nog een pakketje gekregen van elandje.nl. Na wat gepruts heb ik weer een mooie nieuwe glimmende afstandsbediening :). Dit ziet er veel beter uit en kost niet veel een aanrader dus, zeker wanneer het Volvo-plastic uit elkaar valt.

Nog wat nieuws ga in april beginnen met het motorrijbewijs, kan nou al niet wachten  :eusa_dance:

elianmars

cas

Citaat van: Moosepower op 02-03-2010 09:02:18
Gister nog een pakketje gekregen van elandje.nl. Na wat gepruts heb ik weer een mooie nieuwe glimmende afstandsbediening :). Dit ziet er veel beter uit en kost niet veel een aanrader dus, zeker wanneer het Volvo-plastic uit elkaar valt.

Nog wat nieuws ga in april beginnen met het motorrijbewijs, kan nou al niet wachten  :eusa_dance:

wat voor motor ga je kopen? weet je dat al!  ;D    netjes dat je hem zo afleverd! de koper even attenderen op dit topic, een beter afgeleverde auto vind hij niet..
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Moosepower

Is 15'' voor de winter, ik roep altijd ''heb je die kruiwagenwieltjes er nog steeds onder'' ;D Het lijkt nog kleiner omdat z'n CLK ernstig verlaagd is. Zomers rijd ik bedoel hobbelt hij op 18'' kampvelgen ;D En dan een C70 mooier vinden maar er geen een willen kopen. Misschien kost het wat tijd net zoals bij Wouter, die gaat meteen voor de echte spullen een rode R  :eusa_clap:

Moosepower

Citaat van: cas op 02-03-2010 09:16:10
Citaat van: Moosepower op 02-03-2010 09:02:18

wat voor motor ga je kopen? weet je dat al!  ;D    netjes dat je hem zo afleverd! de koper even attenderen op dit topic, een beter afgeleverde auto vind hij niet..

Hoop natuurlijk dat iemand daar de waarde van in ziet, ik zie het wel. Het is m'n dagelijkse auto dus hij hoeft niet meteen weg, een opvolger heb ik nog niet gevonden. Maar dat komt wel goed.
Wat voor een motor ik graag wil, ja dat is een goede denk zelf aan een 600cc supersport ZX6R, GSX600R of CBR600RR. Moet eerst het rijbewijs maar eens halen. En dan proefritjes gaan maken kijken waar ik lekker op zit en wat goed aanvoeld. Is bij een motor veel persoonlijker als bij een auto.

Moosepower

Mailtje van ET gehad morgen ligt er een gril en eindstuk op de mat  :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: Moosepower op 03-03-2010 16:30:09
Mailtje van ET gehad morgen ligt er een gril en eindstuk op de mat  :eusa_dance:

:eusa_naughty:

Zo'n grote brievenbus heb je vast niet.

Moosepower

Pakketdienst heeft de voordeur eruit gereden toen paste het  ;D Nee ik laat mijn spullen altijd op het werk bezorgen aangezien ik daar altijd ben overdag. Anders komen ze een paar keer aanbieden aan de deur en je bent er niet, kun je naar het post kantoor :evil:

Maar heb nou alles compleet vanmorgen de mistlamp opgehaald bij de dealer. Morgen maar eens wat spulletjes monteren  :D. Helaas moet ik waarschijnlijk morgen met de slijptol aan de gang om het oude sierstuk er af te halen. De vorige keer dat ik dat ding in mijn handjes had ging er wat mis hopen dat het morgen wel goed gaat :eusa_pray:

peteRRR

Goed bezig man.

Volgende eigenaar zal er allemaal zeer tevreden mee zijn en een veilig en vertrouwd gevoel hebben met de auto.
En zeg maar tegen de handjes dat ze gewoon de ordes van de Meester behoren uit te voeren en dat ongehoorzame
bewegingen wederom bestraft zal worden met jodium en verband  ;D

Groetjes man.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Moosepower

Zaterdag niks aan de Volvo gedaan maar lekker motors gekeken. Moet zeggen dat je er wel hebberig van word, maar het is wel leuk om twee hobby's te hebben auto en motor oja vriendin ook  :angel: Morgen afspraak met de rijschool maken om te beginnen.
Zaterdag hier even op gezeten en de zitpositie was erg goed en zon 600 klinkt ook goed  :eusa_whistle:

http://www.youtube.com/watch?v=4WRTGNijRoI

Richard850

Kijk aan...!

Dat heb ik ook altijd als ik in een motorzaak rondloop, maja, met mijn huidige vuurblaadje ben ik ook zeer tevreden. Het is alleen een beetje jammer van het weer aldoor!

Je kiest wel een goeie periode uit om te lessen, als je dan mazzel hebt, kun je in de zomer lekker rijden;):D

de T5 (R) zijn snel, maar dat vergeet je al snel als je op de motor zit denk ik:P:P:P

Succes, en houdt ons op de hoogte