Moose power EVOLVE: 850 2.5 20V 170PK --> 850 T5 370PK --> C70 T-5 240PK

Gestart door Moosepower, 06-05-2009 21:34:57

Vorige topic - Volgende topic

Moosepower

Hoop vanavond de gril en het eindstuk even te monteren  :)

Moosepower

Afgelopen zaterdag de C70 gepoetst  8)

Moosepower

Lijstje even bijgewerkt

Onderhoud:
-Radio code done
-Centerspeaker vervangen done
-Rammel rv in wielophanging verhelpen done
-Uitlijnen lijkt niet meer nodig maar eventueel voor de zekerheid
-Handrem vervangen done
-storing in de ECC verhelpen done
-Linkerstoel elektriek fixsen done
-2X Kastje afstandsbediening vervangen + batterijen done
-Grote beurt incl onsteking done
-Automaat verversen done
-Motorsteunen vervangen (versnellingsbak orgineel + bovenste origineel + distributiezijde orgineel) done
-Schijven en blokken voor done

Optische tjoening:
-Linker mistlamp vervangen done
-Facelift knipperlichten (twijfel vind de huidige ook mooi) done
-Ogrinele facelift koplampen (twijfel vind de huidige ook mooi) done
-Kapje voor het sleepoog in de voorbumper (Ligt al even klaar om te spuiten) done
-Remklauwen opnieuw rood lakken voor en achter een beetje kleur kan geen kwaad done
-Auto poetsen buiten, binnen
-leder behandelen
-Sierstuk uitlaat vernieuwen (ET) (besteld) done
-Nieuwe XC-gril (ET) (besteld)

Vanavond even een advertentie in elkaar zetten voor MP en het forum. Een opvolger heb ik nog niet gevonden, ga tijdelijk een Golf IV TDI rijden :eusa_silenced: geen gang wel zuinig.

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

SirRutte

Hopelijk verloopt de verkoop voorspoedig. Aan de auto zal het niet liggen, erg strakke bak! :eusa_clap:

elianmars

Goeiedag zeg! Die glimt als de bekende hondel*l in de maneschijn!  :o 8) :eusa_clap:

Moosepower

Citaat van: Jeff op 15-03-2010 20:01:46
Gaat deze ook al weg...  :eusa_whistle:
Komt wel weer een andere roffel voor terug, moet alleen de juiste nog vinden  ;)

Citaat van: elianmars op 15-03-2010 20:32:29
Goeiedag zeg! Die glimt als de bekende hondel*l in de maneschijn!  :o 8) :eusa_clap:
Mag ook wel ben zeven uur bezig geweest  :eusa_whistle:

Ga 3 april beginnen met het motor rijbewijs  :eusa_dance: heb er wel zin.

Turbo-Geek

Citaat van: Moosepower op 05-03-2010 13:37:46
Nieuwe fiets  :eusa_think:

Ik zou eerst het rijbewijs maar eens halen en dan eerst leren rijden op een normale toerfiets voordat je direct op zoiets gaat rijden.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Moosepower

Je hebt gelijk dat je pas leert rijden als je ervaring op doet, en je dat niet hebt als je net het rijbewijs hebt. Maar ik kies bewust voor een super sport met 600cc en niet zwaarder. Dat heeft verschillende redenen, reden een ik vind het gewoon de mooiste soort motors. Reden twee is dat ik net als twee van mijn vrienden graag wat circuit dagen wil gaan doen. Maar ook omdat een moderne toerfiets echt niet veel langzamer is als en ss, dus ook niet veel veiliger, een een 600 is snel zat. En de bovenstaande CBR600RR gaat het waarschijnlijk niet worden omdat het een vrij gedrongen motor is en ik vrij lang ben, het word eerder een GSX600R die zijn net iets ruimer.
Ik waardeer het wel dat je me waarschuwt voor het gevaar van motorrijden zonder ervaring. Wanneer ik 18 was geweest had ik waarschijnlijk gezegd dat je niet moet zeuren  ;D. Maar nu ik 26 ben zie ik die gevaren wel en probeer ik verstandige keuzes te maken.

elianmars

Citaat van: Moosepower op 16-03-2010 09:28:52
Maar nu ik 26 ben zie ik die gevaren wel en probeer ik verstandige keuzes te maken.

Broekie!  ;D

Ik ben blij dat ik m'n motor niet meer heb. Ik kan me niet inhouden als ik op zo'n ding zit.

Heb ik met de auto ook, trouwens, maar dan heb je tenminste nog een auto om je heen, mocht er onverhoopt iets gebeuren  :eusa_shifty:

Thijssie!

Citaat van: elianmars op 16-03-2010 09:52:01
Maar nu ik 26 ben zie ik die gevaren wel en probeer ik verstandige keuzes te maken.

Broekie!  ;D

Ik ben blij dat ik m'n motor niet meer heb. Ik kan me niet inhouden als ik op zo'n ding zit.

Heb ik met de auto ook, trouwens, maar dan heb je tenminste nog een auto om je heen, mocht er onverhoopt iets gebeuren  :eusa_shifty:

Bij een motor heb je toch een leren pak om je heen?

;D

Moosepower

Schijnt minder stevig te zijn als zweeds staal heb ik me laten vertellen  ;D

Freakybaby

;D

Daarom ga ik niet eens lessen nemen op de motor... Daar gaat mijn roze papiertje een band met de versnipperaar van krijgen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

peteRRR

Ik zeg het is geheel afhankelijk van de persoon die de motor bestuurd en beheerst.
Je hoeft het zeker niet altijd op een oude fiets te leren om te leren motor rijden.
Het is wel zo dat je op zo,n motor snel MOET leren en zeker altijd voorzichtig blijven!!
Advies van mij is rustig de motor leren kennen in je eigen tempo.
Mij zegen heb je Markjan.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Thijssie!

Citaat van: Freakybaby op 16-03-2010 10:07:51

;D

Daarom ga ik niet eens lessen nemen op de motor... Daar gaat mijn roze papiertje een band met de versnipperaar van krijgen.
Heb precies hetzelfde...

Ik kan me het volgende voorstellen:

Wat een lekker geluid maakt mijn GSX-R bij 8000 rpm... even een versnellinkje terug om te kijken of het geluid nog mooier is.. JAAAAAA wat klinkt dat fijn, even gas bij kijken of het nog mooier kan......

KAAAAAAAAAAAABAAAAAMMMM..........boom! AUW :eusa_wall: