Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Volvoboy

Citaat van: hanss850 op 22-08-2011 09:51:00
Citaat van: The Volvoboy op 21-08-2011 17:05:22
Als ik het zo zie zou die nog wel een stukje meer kunnen glimmen ;D

Daarom ook nog 1 dagje extra poetsen, en dan in de was
Succes! Ik ben benieuwd :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

hanss850

#331
Gisteren met zoon BoB naar de R meeting geweest

hier wat foto's





verder weinig te melden en RRRRRRRRoffel gewoon lekker verder
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

KIM

Haha, volgens mij heeft je zoontje de camera in zijn handen gehad, getuige de wazige plekken op de foto's.
Leuk met je kennis gemaakt te hebben Hans!

Ennuh; mooie auto heb je. Toch ook wel een favoriete R kleur van me hoor... (na rood)

hanss850

Kim,

idd leuk kennis gemaakt te hebben en wat de kleur betreft, rood is ook erg fraai hoor vooral m'n vrouw is hier helemaal weg van
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

#334
Zo de R heeft inmiddel weer lekker wat kilometers gemaakt en staat inmiddels op 422500.

Afgelopen week brande er ineens een lampje in het dashboard, te laag pijl remolie deze bijgevuld en lampje weer uit. gelijk nog maar even uit laten lezen een geen storingen verder in de auto en ook niet s om te resetten.

Wat mij verder positief opvalt is dat sinds de Fast tech chip er in zit de auto zuiniger is gaan rijden gemiddeld 550km op 60 liter met redelijk wat stadsverkeer  en lekker door rijden op de snelweg.

Ook eindelijk de auto laten uitdeuken door Sebastiaan de deukentovenaar. is er wel dik 2 uur mee bezig geweest maar hij is nu weer zo strak als een nieuwe en ben er erg blij mee.

Wat de rooie betref deze blijft het ook maar doen maar denk dat deze er eerdaags uit gaat heb voor de vrouw een Rooie Rav4 gekocht zonder dit aan haar mede te delen dus als ze het wat vindt mag ze daar mee gaan rijden nog geen 100000 gereden en totaal dealer onderhouden. Dus vanuit financieel volgens mij wel een slimme zet. Maar eerst maar eens kijken of ze er mee wilt rijden en anders zie ik wel wat ik met de Rav doe
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Helaas te Toyota heeft gewonnen van de Rooie. Sas was na haar proefritje in haar verrassing helemaal verkocht. Dus eerdaags gaat de rooie in de verkoop en zal hem eerst alleen hier aan gaan bieden.

Met de R rijd ik op het ogenblik meer dan 1000 per week en ga hem over 2 weken ( want dan heb ik weer tijd) maar eens verwennen door het vervangen van al zijn vloeistoffen en een fris carterventilatiesetje en eventueel een nieuw brandstofpompje.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Hmm,

Ben ik lekker aan t touren in de R, gaat inneens mn lamda lampje branden. Dus na al de berichen over het fijne rijden nu een minder bericht.

Denk zelf haast dat lamdasonde defect is. Want reeds vervangen zijn alle slangen, nokkenassensor, lmm en de turbo loopt goed op. Wie heeft er nog meer een idee

Ga proberen of ik hem vandaag nog kan laten uitlezen
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

toch een vacuumslangetje losgeschoten Hans.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Jack,

Ook net even live gecontroleerd, deze zitten alle nog vast
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

Tijdje flink aan het gassen geweest of gewoon toeren?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Toeren 80 in zn 5.

Bijn mn v70 tdi ook wel eens gehad, bij deze ging ik dan even gassen en was t weer voorbij
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

Laat he eerst ma eens uitlezen dan. Is er iets meer duidelijkheid.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Uitlees apparaat van de garage die gratis voor mij uitleest is helaas defect en wordt morgen. Gerepareerd. Kan woensdag langskomen voor Uitlezen.
Iemand in de buurt van den haag met Uitlees apparaat die mij snel kan en wilt helpen?
Anders even tot woensdag afwachten en even rustig roffelen . Kan naruurlijk ook even de rooie pakken. Dan rijdt die ook weer eens
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

wepster

Citaat van: hanss850 op 24-10-2011 15:07:08
Uitlees apparaat van de garage die gratis voor mij uitleest is helaas defect en wordt morgen. Gerepareerd. Kan woensdag langskomen voor Uitlezen.
Iemand in de buurt van den haag met Uitlees apparaat die mij snel kan en wilt helpen?
Anders even tot woensdag afwachten en even rustig roffelen . Kan naruurlijk ook even de rooie pakken. Dan rijdt die ook weer eens


he hans rij even bij edenmartina langs die zit ook in denhaag ;D

hanss850

Heel gek, rij net weg na een afspraak en lampje is weer uit .
Even zitten tellen en heb 5X gestart tot hij uit was. Met. Inleren van de ab moet je ook het kontakt 5X aan en uit zetten.  Wellicht door het starten se ecu gereset?  Ben blij dat t lampjw weer uit is en laat m woensdag Toch maar uitlezen voor de zekerheid 
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD