Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hanss850

Nu nog 15" cetus 5-gast velgen met zgan banden rondom. Maar wil zoals ik schreef ietsje groter gaan qua velg. Dat heeft het autotje wel verdiend na z'n opknapbeurt.

Liever geen titans, die zie je al zo veel en horen ook niet echt op een gewone GLT vind ik. Qua kleur vind ik dat donker grijs wel erg mooi
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

tom480

Ziet er superstrak uit  :eusa_drool:
Tritons ?  :eusa_whistle:
- R1200GS -

hanss850

J ziet er echt heel fraai uit.

Tritons, schreef je he, zal ze vanavond eens opzoeken en kijken wat ik daar van vind. Ga nu naar m'n broertje toe die vroeg if ik hem wilde helpen met t vervangen van z'n koppeling cylinder.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Denk dat er columbas in het antraciet onder komen, hood ook nog wat foto's van de rooie in de zon toegezegd, bij deze:



Word er erg blij van
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

heb je nog een up-close van voor en na de x-cote behandeling van de spoiler?
Die vind ik met name er een heel stuk op vooruit gegaan.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

Speciaal voor dhr. Kalf

Detail van de spoiler(t)
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Met de "nieuwe" wielen, past m veel beter




Ga nu opzoek naar naar de antraciete versie, staan volgens mij nog mooier


Groet Hans
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

 :-\ , bij het sturen hoor ik al een paar dagen rechts voor het irritante kapotte lager geluidje. Even plannen dus om te vervangen. Ben nog even aan het twijfelen of ik het zelf ga proberen of dat ik dit klusje maar aan de garage over laat.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

verburgh

Cas ken het wel ;) is best wel even werk hans een lager vervangen en zeker als die 36 niet los wil komen.

grijzev70tdi

Citaat van: verburgh op 08-03-2011 21:03:08
Cas ken het wel ;) is best wel even werk hans een lager vervangen en zeker als die 36 niet los wil komen.
Sander (SBV) weet wel hoe je die los krijgt ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

verburgh

Citaat van: grijzev70tdi op 08-03-2011 21:15:01
Citaat van: verburgh op 08-03-2011 21:03:08
Cas ken het wel ;) is best wel even werk hans een lager vervangen en zeker als die 36 niet los wil komen.
Sander (SBV) weet wel hoe je die los krijgt ;D
En die 4 torx zijn ook niet altijd even leuk :-\

cas

Heb t inderdaad ook pas gedaan, geen fijne klus! Terugbouwen doe je in 20 minuten  ;D zal wel goed vastzitten ook bij jou. Heb wel de tools ervoor. Dop 36. Je kan t gewoon proberen, lukt t niet, zet je de boel terug en geef je m aan de garage. T is een hoop losdraai gebeuren, meer niet eigenlijk.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

En ook ik heb t laatst gedaan. Dop 36 losgedraaid met behulp van een opzetstuk. Ik stond ter hoogte van mijn achterspoiler de moer los te draaien! ;D

Veel kracht X Hele lange arm = Moer los! ;)

hanss850

Net naar het consultatiebureau geweest met de 2 jongens. Allemaal goede berichten. en niet eens piepen of huilen bij de prik.

Dus ff naar de bakker voor iets lekkers. tot hier ging het helemaal . Toen terug, kids in de auto en de warme saucijzenbroodjes. Zitten we allemaal lekker, start hij niet. Alleen maar lease auto's op de parkeerplaats en dus geen sleepkabel te bekennen, echt balen denk dat het namelijk het kleine stukjes syndroom is, en dat een klein sleepje voldoende is en hiervoor laat ik de anwb niet komen.

Vanmiddag komt m'n vrouw met de V70 en dan maar slepen en hopen dat dit het is.

Wordt vervolgd.


Groet Hans, die naar huis is gelopen en nu lekker aan een saucijzenbroodje zit

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Justin-850

Hmm, dat is balen zeg :-\ Wat is het probleem precies? Wel ronddraaien en niet aanslaan? Een harde tik bij het ronddraaien van de sleutel? Of doet ie helemaal niks meer?

Gr. Justin

Eetsmakelijk by the way ;)