Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 27-05-2010 09:49:38
Citaat van: Dirk342 op 27-05-2010 08:09:02
Citaat van: rogerV701998 op 26-05-2010 23:18:48
Jaren geleden een interview in Elsevier met een industrieel (weet niet meer wie) die benaderd werd voor een ministerspost. Toen hij hoorde wat het salaris was bedankte hij met de opmerking: "ik ben per jaar meer kwijt aan alimentatie." ;D
Jajaja, volgens mij was dat die gozer die toen voor de LPF een functie zou/wou gaan doen.  Die met die Bentley rondreed toentertijd ;D  Die gozer met die krulletjes.  Geweldig figuur was dat.

Heinsbroek?

http://www.autoblog.nl/images/wp2008/quiz/Bentley%20Arnage,%20Herman%20Heinsbroek.jpg

Niet die ik bedoelde in ieder geval want die bedankte voor de eer. ;D

The Saint

Citaat van: rogerV701998 op 27-05-2010 20:19:21
Citaat van: elianmars op 27-05-2010 09:49:38
Citaat van: Dirk342 op 27-05-2010 08:09:02
Citaat van: rogerV701998 op 26-05-2010 23:18:48
Jaren geleden een interview in Elsevier met een industrieel (weet niet meer wie) die benaderd werd voor een ministerspost. Toen hij hoorde wat het salaris was bedankte hij met de opmerking: "ik ben per jaar meer kwijt aan alimentatie." ;D
Jajaja, volgens mij was dat die gozer die toen voor de LPF een functie zou/wou gaan doen.  Die met die Bentley rondreed toentertijd ;D  Die gozer met die krulletjes.  Geweldig figuur was dat.

Heinsbroek?

http://www.autoblog.nl/images/wp2008/quiz/Bentley%20Arnage,%20Herman%20Heinsbroek.jpg

Niet die ik bedoelde in ieder geval want die bedankte voor de eer. ;D

Roel Pieper of Joep van den Nieuwenhuyzen mss?

The Saint, wiens inkomen nog altijd hoger is dan zijn alimentatieverplichtingen (die 0,00 zijn, nooit getrouwd, nooit gescheiden)  ;)
No shirt no shoes, no pinball

heutink

???
zojuist de stemwijzer ingevuld........
in de ranking zitten 12 partijen binnen 1 punt........ik ben dus het gemiddelde van het gemiddelde.......het maakt dus geen moer uit op wie ik stem.....maar dat idee had ik al eerder, het maakt  gewoon allemaal niets uit :-X
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Saint

Citaat van: heutink op 28-05-2010 00:24:54
???
zojuist de stemwijzer ingevuld........
in de ranking zitten 12 partijen binnen 1 punt........ik ben dus het gemiddelde van het gemiddelde.......het maakt dus geen moer uit op wie ik stem.....maar dat idee had ik al eerder, het maakt  gewoon allemaal niets uit :-X

Het maakt voor jou dus weinig uit. Mss dat je een ander blij kunt maken met jouw stembiljet?  ;D ;)

The Saint

Groen Links gaat ook voor hogere straffen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6815226/__GL__hogere_straf_bij_homogeweld__.html?p=32,1

Een hetero en een homo lopen naast elkaar en worden in elkaar geslagen. Dan is dat van die hetero... minder erg? Ik hoor het bovendien de eerste advocaat al zeggen: "Maar mijn cliënt wist helemaal niet dat het een homo was, anders had hij het nooit gedaan! Graag de lagere straf voor heterorammers opleggen edelachtbare.."

Overigens snap ik de goede bedoelingen van GL wel hoor. Maar homohaters gewoon net zo hard aanpakken als anderen.

tackle

de hele discussie over politiek is bij voorbaat al zin én kansloos. Genaaid wordt je toch.

tackle

Citaat van: The Saint op 30-05-2010 20:03:41
Groen Links gaat ook voor hogere straffen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6815226/__GL__hogere_straf_bij_homogeweld__.html?p=32,1

Een hetero en een homo lopen naast elkaar en worden in elkaar geslagen. Dan is dat van die hetero... minder erg? Ik hoor het bovendien de eerste advocaat al zeggen: "Maar mijn cliënt wist helemaal niet dat het een homo was, anders had hij het nooit gedaan! Graag de lagere straf voor heterorammers opleggen edelachtbare.."

Overigens snap ik de goede bedoelingen van GL wel hoor. Maar homohaters gewoon net zo hard aanpakken als anderen.

Het gaat ook niet om het in elkaar slaan, maar om de intentie waarmee in elkaar geslagen wordt. Dát opzetverschil maakt het wel degelijk strafverzwarend.

The Saint

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6828748/__Aanval_Rouvoet_op_Cohen__.html

Cohen wil een verbod op discriminatie van homo's door schoolbesturen. Rouvoet vindt discriminatie van homo's door deze schoolbesturen een "klassieke vrijheid"... wat een enge vogel (niet dat het nieuws is maar toch..)

Kingfisher

Ik dacht dat discriminatie altijd werd verafschuwd?
Maar volgens enkele politieke heren is het dus in sommige situaties "anders"  ???

Het zal wel weer aan mij liggen............. :eusa_doh:

The Saint

Citaat van: Kingfisher op 31-05-2010 16:17:38
Ik dacht dat discriminatie altijd werd verafschuwd?
Maar volgens enkele politieke heren is het dus in sommige situaties "anders"  ???

Het zal wel weer aan mij liggen............. :eusa_doh:

Ik vind het ook te gek voor woorden dat dit nog bestaat, en niet gestraft wordt. Onder het mom van het geloof moet dit allemaal maar kunnen. Wat hebben homo's die man ooit misdaan vraag je je dan af  :-\

The Saint, die vurig bidt  ;D dat de kinderen van Rouvoet óók homosexueel zijn..

coyote1980

Het verbranden van 'heksen' is dan zeker ook een 'klassieke vrijheid'  :eusa_wall:

Aan de andere kant, Cohen wil een expliciet homo-discriminatie-verbod, ik dacht dat het onder de huidige wet al verboden was  :eusa_think:
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

wouter1220

Hier gaan we zeker stemmen....
Een van de vrijheden die we nog hebben vandaag de dag.

The Saint

Het komt nu wel weer heel dichtbij!

Het wordt de PVV (nr. 1, Geert). Niet uit tactische overwegingen, maar gewoon omdat dit mij het meest aanspreekt en dat wordt bevestigd door Stemwijzer/Kieskompas.

heutink

Citaat van: The Saint op 08-06-2010 19:54:12

Het wordt de PVV (nr. 1, Geert). Niet uit tactische overwegingen, maar gewoon omdat dit mij het meest aanspreekt en dat wordt bevestigd door Stemwijzer/Kieskompas.

had ik ook al met de stemwijzer......terwijl ik toch al heel lang lid ben van de SP :eusa_think:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Freakybaby

Citaat van: heutink op 08-06-2010 19:57:17
Citaat van: The Saint op 08-06-2010 19:54:12

had ik ook al met de stemwijzer......terwijl ik toch al heel lang lid ben van de SP :eusa_think:

Nooit te oud om te veranderen ;D

Hier wordt het VVD
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn