V70 T5

Gestart door michielluik, 03-09-2009 16:22:45

Vorige topic - Volgende topic

michielluik

Beste Volvo-freaks,

Ik ben Michiel, 26 jaar, woon in Arnhem en ben een echte autoliefhebber.

Na 7 jaar Honda gereden te hebben, maak ik nu toch een overstap naar een Volvo. Snelheid vond ik steeds minder belangrijk en luxe/comfort begon ik langszamerhand te missen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Volvo V70 T5 uit 1997 met vrijwel alle opties. Het is een Duitse auto die ik in Nederland gekocht heb. Komende maandag gaat de auto naar de RDW en mag de douane weer wat verdienen aan mij.

De reden dat ik me voorstel op jullie forum is dat ik het toch erg interessant vind wat jullie met je Volvo doen en wat er allemaal mogelijk is.

Ik ben niet van plan om de auto compleet aan te passen. Waarschijnlijk blijft de auto redelijk standaard. Ik heb een kleine wensenlijstje:

- CD speler (ja welke?)
- Chiptuning (erg makkelijk wat vermogen erbij )
- Volgende zomer een paar mooie 17 inch R velgen (auto staat nu op 16 inch met winterbanden)

Groeten Michiel

FGG

Welkom op 't Forum, Michiel.

Wat foto's van je V70 plaatsen mag, hoor.

CD-speler: afhankelijk van het interieur zou ik voor een mooie uit de HU-serie gaan: >>>KLIK<<<

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

michielluik

Ik heb zelf nog geen foto's kunnen maken, deze heeft de verkoper gemaakt:

Wat betreft de HU-serie, lijkt me wel netjes maar vind ze wel erg prijzig voor "oud" spul.

rogerV701998

Blijft toch mooi zo'n zwarte! ;D

Veel plezier ermee.

Gr. roger

mehn

Oeh mooi. Zie je niet veel een zwarte T5 met donker interieur  :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Snelheid boeit je niet meer en je koopt een Turbo? :)

Veel plezier ermee!

petrolhead

welkom op het forum
groeten ook van je stadsgenoot

Jeroentjuh

Mooie auto!  :eusa_clap:

MEN-O

Citaat van: Vulk op 03-09-2009 17:56:14

Ghehe, inderdaad ! Heb je het gas al een keer ingetrapt ?? Of wat voor Honda reed je dan ?!

Zeer mooie Estate, trouwens

Eric Kubbe

Luxe, comfort en... minder belankrijk snelheid??? :police:  Mooie wagen, ziet er strak uit. Veel succes met je auto.

michielluik

Citaat van: MEN-O op 03-09-2009 21:28:52
Citaat van: Vulk op 03-09-2009 17:56:14

Ghehe, inderdaad ! Heb je het gas al een keer ingetrapt ?? Of wat voor Honda reed je dan ?!

Zeer mooie Estate, trouwens

Bedankt voor de reacties. Ik zeg ook niet dat de volvo langszaam is, maar echt snel is ook anders.

M'n Honda is een civic uit 92 met 210+  pk. Staat nu nog te koop, dus als jullie iemand weten?

Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/274405130

francois

mooie roffel welkom op het forum

Kali-Integrali

Mooie zwarte T5 zeg! die gaat inderdaad net iets minder snel de rotonde rond als die Civic, maar verder mag je niet zeuren :D

Heel veel plezier ermee.

Gr-Martijn

michielluik

Ik ben blij als de auto voor zijn kenteken heeft en voor de deur staat! Ja hij is wat langszamer maargoed zoals ik al aangaf dat boeit me niet meer zo. Ben allang blij dat ik nou een comfortabele, luxe, veilige, grote auto ga rijden  ;D

henry classic v70

Welkom Michiel, mooi hoor zo'n zwarte t-5, knap interieur ook
Antraciet kleurige R velgen zullen 'm zeker mooi staan, antraciet kleurige Comets trouwens ook.
Dat de HU serie nog aan de prijs is klopt, ze hebben er bij de v40 tot ongeveer 2003 ingezeten, de HU1205 heeft navigatie en kan/mag zo rond de 200,= - 225,= kosten 
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4