Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Weinig interessants op de PC tegenwoordig. Jammer.
WO2 Shooters vind ik altijd erg leuk, en F1 spellen ook. De meest recente is inmiddels alweer EA F1 season 1999-2002, maar met een aantal mods erop doet ie het nog steeds aardig, zeker als je alle hulp uitzet is het een uitdaging om een raceafstand te rijden, en winnen blijft ook lastig.

Verder natuurlijk een Wii, kan ik ook nog wel enthousiast van worden maar is af en toe lichamelijk wat vermoeiend. Vooral als je als oude lul speelt tegen je twee jongens, denkt te snappen hoe het werkt en je wordt dan keer op keer afgeslacht door mennekes van 7 en 10..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Spin!

Paar maand geleden mezelf een Xbox 360 cadeau gedaan. GTA4 heerst, daarnaast speel ik samen met Maris veel Topspin3 ( tennis ). Is goed voor je relatie ;D...tranen rollen dikwijls over de wangen.

Nu weer wachten tot de nieuwe GTA komt...nr 4 had ik in 3-4 weken uitgespeeld.

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Citaat van: Spin! op 08-09-2009 07:53:30
Paar maand geleden mezelf een Xbox 360 cadeau gedaan. GTA4 heerst, daarnaast speel ik samen met Maris veel Topspin3 ( tennis ). Is goed voor je relatie ;D...tranen rollen dikwijls over de wangen.

Nu weer wachten tot de nieuwe GTA komt...nr 4 had ik in 3-4 weken uitgespeeld.

Nou je kan de uitbreiding 'The Lost and Damned' downloaden (Xbox Live) voor 1200 MS punten !! Een aanrader voor de echte GTA4 fan ;)
Is overigens EXCLUSIEF voor de 360  :eusa_clap:

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802545407f2/?of=3

P.s. de 360 versie van GTA4 is overigens de mooiste versie (ja, ook mooier als de PS3 versie).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Chris

Ah,  je had al een topic aangenmaakt zie ik ;D goed werk!

Heb zelf een xbox360.. Speel niet zo heel veel meer, de tijd ontbreekt. Ben vooral into WOII shooters.. Race-sims zijn ook altijd leuk. Verder gewoon wat er tof uitziet of een aardige game lijkt te zijn.

Turbo-Geek

Citaat van: Misha op 08-09-2009 07:14:37
WO2 Shooters vind ik altijd erg leuk, en F1 spellen ook. De meest recente is inmiddels alweer EA F1 season 1999-2002, maar met een aantal mods erop doet ie het nog steeds aardig, zeker als je alle hulp uitzet is het een uitdaging om een raceafstand te rijden, en winnen blijft ook lastig.

Verder natuurlijk een Wii, kan ik ook nog wel enthousiast van worden maar is af en toe lichamelijk wat vermoeiend. Vooral als je als oude lul speelt tegen je twee jongens, denkt te snappen hoe het werkt en je wordt dan keer op keer afgeslacht door mennekes van 7 en 10..

Misha en alle andere Race fans, ik kan een console (lees in dit geval een Xbox360 of PS3) aanraden als je van Racen houd !
Echt een verademing als je de PC gewend bent aangezien je dan niet steeds loopt te kloten met hardware upgrades, drivers, vastlopers en oneindig veel instellingen voordat je kunt spelen.
Voor minder dan de prijs van een Top Gfx card heb je een 360 of PS3, stuurtje en Race game.

Voor FPS blijft een PC (mits deze erg Dik is !) voor velen toch de ultieme ervaring aangezien een muis gewoon sneller speelt voor de meesten en je niet hoeft te wennen aan het gebruik van een gamepad.

FGG

Ik speel veel (5 avonden per week) World of Warcraft. Verder ben ik altijd fan geweest van (bord)spellen als:

• Axis & Allies
  • Diplomacy
  • Dungeons & Dragons (RPG)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbo-Geek

FGG

Turbo-Geek

Avondje ? Daar red je het vaak niet mee :)
Leuk met de uitbreidingen enzo erbij.

Wout309t

Gamen? Dat is toch allang uit de tijd man....  :eusa_doh:
2011 V70 2.0T R-Design MT

FGG

Citaat van: Wout309t op 08-09-2009 08:17:02

Je loopt achter. Gamen is zo terug.

FelixB

Red Alert & Settlers 2 (ja, 10 jaar oud, maar nog steeds leuk)...
(wie wil levels/maps ruilen?)

Nu ook Battlefield, verder te weinig tijd, helaas
855R & C70 T5 cabrio automaat

Turbo-Geek

Voor de geintereseerden, mijn console lijst:

- USA SNES
- Megadrive
- SNK NeoGeo
- USA N64
- PS1
- Sega Dreamcast
- Gamecube
- PS2
- Xbox
- Xbox 360
- Wii
- PS3

Chris

Citaat van: FGG op 08-09-2009 08:19:06
Citaat van: Wout309t op 08-09-2009 08:17:02

Je loopt achter. Gamen is zo terug.

:eusa_clap:

Citaat van: Turbo-Geek op 08-09-2009 08:07:42
Citaat van: Misha op 08-09-2009 07:14:37

Misha en alle andere Race fans, ik kan een console (lees in dit geval een Xbox360 of PS3) aanraden als je van Racen houd !
Echt een verademing als je de PC gewend bent aangezien je dan niet steeds loopt te kloten met hardware upgrades, drivers, vastlopers en oneindig veel instellingen voordat je kunt spelen.
Voor minder dan de prijs van een Top Gfx card heb je een 360 of PS3, stuurtje en Race game.

Voor FPS blijft een PC (mits deze erg Dik is !) voor velen toch de ultieme ervaring aangezien een muis gewoon sneller speelt voor de meesten en je niet hoeft te wennen aan het gebruik van een gamepad.

Helemaal mee eens. Vroeger gamede ik ook vooral op de pc.. totdat ik er gek van werd dat je zo'n beetje ieder jaar moest upgraden om de nieuwste games te kunnen blijven spelen op een mooie (redelijke maximale) kwaliteit.

Het voordeel van een console is dat de updates automatisch worden gedownload en geïinstalleerd... verder kun je gewoon spelen. Een spel ziet er altijd goed uit en het hapert niet omdat de computer het niet zou trekken. Ik vind het ideaal. En de games worden hoe verder ze een console leren kennen en uitpluizen steeds mooier 8)!

Aanrader dus.. wel een terechte opmerking dat shooters minder leuk zijn (mijn mening) omdat een muis sneller en accurater is.

Ps. Ook ik vond battlefield 2 geniaal! Helemaal kapot gespeeld, echter hetzelfde probleem dat mijn pc het slecht trok... zeker als student had ik niet de mogelijkheid flinke upgrades te kopen.

Kingfisher

Speelde me tot een jaar of 2 terug helemaal suf op de PC aan MOHAA (Medal of Honnour) en COD. Vooral MOHAA was een favouriet, inclusief actieve "clan" en de hele mikmak.
Elke paar maanden de pc upgraden met de nieuwste videokaart, geheugen bijprikken en knallen maar weer. Enorm leuk geweest altijd.

Tja, en toen......... toen kwam de vrouw..... (dus ..... nooit, daar gaan we weer) en had ik er geen tijd meer voor.

Heb onlangs weer de spellen geinstalleerd en ben weer heel fanatiek Half Life 2 aan het spelen met alle expension packs etc. Zeer verslavend spelletje. Nieuwe games zal niet meer lukken aangezien de pc inmiddels al weer 4 jaar oud is. Dus dat trekt ie niet.

Heb ook pas de oude PS2 van een maatje gekocht met GTA, die Nordschleife is ook best verslavend (zeker als je echte auto er niet geschikt voor is) ::)