Wie rijdt er alweer op winterbanden (2009/2010)?

Gestart door Jur, 02-10-2009 12:26:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann

Citaat van: Ludo op 11-10-2009 20:17:26
Als je gaat glijden met nieuwe banden, wil dat in eerste plaats al zeggen, dat je snelheid onaangepast is.  :eusa_doh:

Nee dan zijn ze nog te nieuw..  ;D


Rudy-M

Morgen gaat de C70 op winterbanden. Ik vertrouw die goedkope rotzooi die er nu onder ligt niet. Droog wel redelijk grip (rechtuit), nat is het net een dweil.

)()()sT

Ik moet nog even van die ene- afwijkende bandenmaat af; nu eens alle 4 dezelfde maat.

En nog even mijn staalvelgen zilver spuiten  :eusa_liar:

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 20-10-2009 09:12:42
Ik moet nog even van die ene- afwijkende bandenmaat af; nu eens alle 4 dezelfde maat.

En nog even mijn staalvelgen zilver spuiten  :eusa_liar:

Foto's? :eusa_think: ;D

axelvr

vandaag gaan er bij ons de winterwieltjes weer onder.
We gaan morgen richting zweden en de Pirellis die er nu onderzitten als zomerband zien er niet al te best meer uit ( droogtescheur over de gehele wang)
In het voorjaar maar weer eens goede zomerbanden scoren , conti's ofzo

;D

Ron 123gt

Gisteren laten wisselen, voor €15.00 kan je zelf niet lopen tobben toch?

@®-

Citaat van: )()()sT op 20-10-2009 09:12:42
Ik moet nog even van die ene- afwijkende bandenmaat af; nu eens alle 4 dezelfde maat.

En nog even mijn staalvelgen zilver spuiten  :eusa_liar:
Je hebt toch ook geen smaak  :eusa_silenced:

sappie

sinds dit weekend zitten ook bij mij de perfo's eronder met de winterbandjes...

Freakybaby

Ik denk dat ik ergens half november de winterb(r)andjes eronder schroef, dan begin januari die banden vervangen voor 205/55/15 ipv 195/65/15. Voorlopig nog even zomerbandjes
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mevita

Gister een zo goed als nieuw setje michelin alpin winterbanden gescoord op marktplaats, meteen erop laten leggen, heb het hele jaar al op winterbanden gereden met achter michelin banden (bijna niks gesleten)en voor dunlops(helemaal versleten), dus ben weer een blij mens met eindelijk fatsoenlijke winterbanden onder m,n 850

Marc O.

Tegelijk met de S80 een setje winterbanden in de maat 225-50/17 gekocht. Helaas (nog) geen stalen velgen erbij dus waarschijnlijk gaan ze gewoon om de LM velgen. De zomerbandjes zijn zo goed als op (en maken een rotherrie) dus die moeten er toch vanaf.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 22-10-2009 06:57:36
Tegelijk met de S80 een setje winterbanden in de maat 225-50/17 gekocht. Helaas (nog) geen stalen velgen erbij dus waarschijnlijk gaan ze gewoon om de LM velgen. De zomerbandjes zijn zo goed als op (en maken een rotherrie) dus die moeten er toch vanaf.

en dan in het voorjaar een set andere mooie LM wielen voor de zomer ?

Red Devil

Gisteren Snowtracs 3 laten monteren op de originele LM velgen. In maart/april een nieuw setje LM's op de kop tikken voor een wat bredere zomerband.

Gr.

Ted

UserID6342

En ook ik heb ze sinds vandaag er weer onder liggen.