Wie rijdt er alweer op winterbanden (2009/2010)?

Gestart door Jur, 02-10-2009 12:26:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ann.


elianmars

Mijn winterbanden liggen in Almere. Ik hoop wel dat ik ze ooit nog terug zie  :eusa_shifty:

pwassink

K heb ze er vandaag maar weer eens ondergeschroefd, hoeft de apk-meester ook geen profiel te gaan meten
op de onderhand toch wel redelijk aan de zijkanten afgeragde Gy bandjes ..  ;)

Geen idee waar dat nu zo door slijt, echt nie ..  :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jans Duiven

Sinds twee weken.
Ik moest naar Zwitserland en dan wil je geen gezeik 

Autogek

Ja, hier 4 kakelverse Vredestein Snowtrac 3 (195/60-15).
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

FreakControl


cees-s70

Citaat van: FreakControl op 31-10-2009 18:14:56
Winterbanden, wat is dat?  ???
Dat zijn dingen die mensen gebruiken als excuus om toch door te blijven jakkeren terwijl het eigelijk niet kan :) :eusa_whistle: :angel:


Emiel

Heb net de Michelin semi slicks eronder liggen. :eusa_dance:

-D©©©L-

#69
Ik heb net de 195/55R16 87H Snowtrack 3 uit de opslag gehaald. Die gaan morgen onder de 609R.
Voor de 422R heb ik een setje nieuwe Nokian WR G2 in 215/45R17 91V liggen, alleen de velgen waar ze omheen moeten zijn er nog niet (die zijn het schip in).

Spin!

Weekje voor de nachtrit zal ik wijselijk de winterslofjes er weer onder zetten...

www.vm-parts.nl

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

LeslieB

Afgelopen vrijdag de winterbanden op staal door de lokale bandenboer
voor € 16 laten monteren.
Het rijdt stuk stabiler dan op de Perfo's met Michelin Exalto's. Denk dat ik van de zomer andere banden monteer. Ik denk zelf aan Michelin Sport maar dan met 17"LM velgen!

bassie81

vandaag nog even bij de oosterburen gekeken (autobahnrasen met het Porsche forum)...

Ook nog even de roffel uitgelaten, gelukkig met zomerbanden, het is niet leuk om bij 210 te stoppen als je 240-250 kunt halen....

Zodra het echt een keer winter wordt (dus sneeuw, ijzel o.i.d.), mogen ze eronder

Rudy-M

#74
Ondertussen alweer kleine 2 weken met de overgenomen Wintracs. Alleen heb ik voor wel winterbanden en achter eigenlijk niet ;D

Achter is dus onder de 4mm. Maar het is een hele verbetering t.o.v. die rotzooi die eronder lag.
Ze maken heel wat meer herrie zeg ::)

Is het al weer tijd voor zomerbanden?