-

Gestart door Ludo, 23-12-2003 19:32:35

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

-
-

denkweb

Heb em even onder de collegae verspreid... you'll never know.

Marc 0101.001

Gedver!  alweer?   >:(

denkweb

Duimen maar dat hij niet zo terug komt:

(bron: link

RS2000

Kwam hij maar zo terug, ik zie niet veel schade. Slechts een vieze auto, buiten de handgreep om.
Doet evenwel niets af aan het feit dat er dus weer een auto gestolen is met alle ellende erom heen.

Groetjes,
Marco

s©ub@

motorkap enzo niet goed bekeken?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Marc 0101.001

Wat is er met de motorkap? Die is gewoon ontgrendelt.

Reitse

Kan er weinig bijzonders aan zien mr. Scub@....

L@rs

is bij mij in de buurt! zal goed mn ogen open houden!

Jak

Lullig zeg, hoe kan dat nou ? Enig idee hoe het gebeurd is? Wat is er nou tegen te doen ??

Na het lezen van zulke berichten (ruiten uit volvo, volvo gejat, velgen gejat) ben ik blij er met een krasje van af te komen, tot nu toe ;(

Jak
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

Pretorian

Citaat van: jak op 27-12-2003 10:31:14
Wat is er nou tegen te doen ??

Na het lezen van zulke berichten (ruiten uit volvo, volvo gejat, velgen gejat) ben ik blij er met een krasje van af te komen, tot nu toe Jak

Er lopen tegenwoordig een hele hoop droevige zielen rond die geen respect hebben voor andermans bezit.
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Harm_T5

Opletten inderdaad ...

HET IS WEER ZO VER !!!! Nadat ik ongeveer een jaar geleden een post deed over mijn fiets die gejatd  is ... is het nu weer .. mountainbike weg van de oprit bij n vriend van mij thuis gehaald... :cwm21:IK word hier zooo KOTS EN KOTS  ziek van .. echt waar hoor  BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF !!!! ANDERS BREEK IK JE POTEN !!!

Naja sorry voor mijn frustraties ik hoop dta jullie het begrijpen
De fiets was trouwens zwart met grijs, en er stond net als bij de vorige een Volvo T5 logo op als iemand um ziet, pak um en sla degene die erop rijd Hij is gestolen in Nijmegen dus ja ...maargoed zal nu al wel ergens anders zijn...
Keep on roffeling :D

HaRdCoRe-WeZ

Best k*t Harm dat je fiets geklauwd is, kweet hoe je je voelt...ik vond de mijne na 3 wkn terug gelukkig.

Suc6!

Harm_T5

Tsjah.. Je doet er zo weinig aan Die fiets zie ik niet meer terug denk ik, maarja ik hoop natuurlijk van wel. IK koop  nu maar ff een oud brakkie, en misschien in de zomer weer een mountainbike... Ik mag in de zomer toch gaan autorijden, dus dan is de fiets niet meer nodig :P haha
Keep on roffeling :D