FOTO's ombouw T-5R Automaat naar Handbak met Quaife differentieel

Gestart door joes, 05-11-2009 15:29:02

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Nog even Joes en jij bent de Huis sloper van het forum;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

joes

;D

Nou je het zegt ik ga er morgen weer een ophalen om van wat voor mij waardevolle zaken te ontdoen...........heb je nog wat nodig dan ?  ;)

Joes / 3bergenT-5R

Turbo-Geek

Jazeker, een nette binnendek van het schuifdak.
Dus dat beige kleurige deel wat je met de hand dicht/open schuift als je niet het glazendak wilt zien.

Ook die kapjes (L+R) onder de koplampen en de achterklep plastic deel (gespoten) waar het slot in valt, de afwerkrand van de handgreep van de achterklep (855) zeg maar, 40cm brede ding.

The things you own end up Owning you !

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Tim N

joes

;D
de handbak is aanmerkelijk lichter dan een automaat maar weegt toch zeker een kilo of 60 als het niet meer is,

:o

Dave

Ik denk dat ik het eens heb opgezocht en dat het 55kg was. (Maar dat kan ook voor de M66 geweest zijn.)
Je kan zo'n bak wel oppakken, maar gezond voor het rugske is het niet.

Eugene

Citaat van: joes op 15-11-2009 11:18:04
;D
de handbak is aanmerkelijk lichter dan een automaat maar weegt toch zeker een kilo of 60 als het niet meer is,

42 kilo ;)

If it's not blown, it sucks...

EdenAli

Ligt eraan wat je er voor vraagd
Die van ons is blauw met een grijd dashboard kastje

axelvr

Ik zie nog steeds alleen maar kruisjes bij de foto's . bij zowel safari/firefox  :'(

elianmars

Citaat van: axelvr op 15-11-2009 17:12:19
Ik zie nog steeds alleen maar kruisjes bij de foto's . bij zowel safari/firefox  :'(

Idem. Ik heb een keer of 6 een poging gedaan om ze te bekijken. Heb de hoop maar opgegeven  :eusa_shifty:

EdenAli

elianmars

joes

Citaat van: Tim N op 14-11-2009 22:55:28
Nog een zwarte R/ T-5R? welke delen nog te koop?

Nee nee, is een autotje met een (hopenlijk) goede T5 motor die ik nodig heb voor de Italiaanse R die ik heb gehaald, en bovendien 302 remmen-set. Dus niet nog een.
ik sloop alleen voor de delen die ik zelf nodig heb maar door al dat gedoe heb ik inmiddels wel een voorraadje dubbele onderdelen waarvan ik als alles klaar is het e.e.a. ga verkopen waarschijnlijk.

Joes / 3bergenT-5R

joes

Citaat van: Eugene op 15-11-2009 13:01:33
Citaat van: joes op 15-11-2009 11:18:04
;D

42 kilo ;)

??? Eugene wat weet je niet ?
De ijking van mijn weegschaal (rug) is niet meer OK denk ik  ;) vond het kknap zwaar, heb je wel de olie meegetelt die er nog in zat  :angel: