Gele T5R

Gestart door blow, 08-11-2009 23:35:32

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Gefeliciteerd, goed zeg! Ben erg benieuwd naar de foto's en meer info!

Hier zijn 2 belangrijke boards voor jou....werk aan de winkel dus!  ;D  :D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/board,36.0.html (Wie ben ik)

http://www.volvo850forum.nl/index.php/board,34.0.html (Webdagboek)

UserID6342

Proficiat met de aanschaf, het is voor mij nog een droom :)  Maar ben heel benieuwd, net zoals de rest, naar de foto's van die beauty.

Tim N

Ik zie de foto's niet....

;)

Marijn Degens

jan piet

Voor de zekerheid m'n hele scherm gepoetst met die speciale doekjes. Zie nóg geen foto's  :eusa_think:
Gr,JP 8)

willow

Tot ziens allemaal en prettige feestdagen en een voorspoedig 2010.  :evil: willow

Tim N

Jou oude T-5R? Had al gehoord dat hij waarschijnlijk ingeruild zou worden toen wij laatst bij de mc drek op 't lochter stonden. (of ben ik dan verkeerd geinformeerd?)

blow

Ik heb idd de oude T5R van willow uit nijverdal gekocht...  ;) Rij er inmiddels met veel plezier in rond..
Alleen nog even een krasje op de voorbumper laten wegwerken (rot fietsers) haha...

Ik heb nog geen foto's gemaakt.. maybe heeft Paul er nog wel een paar....!

Ik wil de auto graag wat gaan tunen alleen weet ik niet goed waar ik mee zal beginnen en waar ik dit het beste kan kopen
Zit oa te denken aan een open luchtfilter.

Groeten

Freakybaby

Gefeliciteerd met de auto!

Citaat van: blow op 19-11-2009 19:58:03
Ik wil de auto graag wat gaan tunen alleen weet ik niet goed waar ik mee zal beginnen en waar ik dit het beste kan kopen
Groeten

Beginnen door een weekendje in te ruimen om het halve forum te lezen, daarna scheel te zien van de overkill aan informatie, en een weekje rust nemen om het te laten bezinken. Dan weer verder lezen.  ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

KMvrtr

Citaat van: Freakybaby op 20-11-2009 09:24:44

Groeten

Beginnen door een weekendje in te ruimen om het halve forum te lezen, daarna scheel te zien van de overkill aan informatie, en een weekje rust nemen om het te laten bezinken. Dan weer verder lezen.  ;)

Eerst foto's!
:eusa_whistle:

jan piet

Citaat van: KMvrtr op 20-11-2009 15:49:38
Citaat van: Freakybaby op 20-11-2009 09:24:44

Groeten

Eerst foto's!
:eusa_whistle:

Volgens mij komen de F, de O en de T niet lekker voor de dag in zijn schermresolutie.... :eusa_whistle: :evil:
Gr,JP ;D

arjen850

picture's please??

Misschien dat dit voor hem dan leesbaar is ;D

gr arjen

jan piet

Citaat van: arjen850 op 21-11-2009 19:13:10
picture's please??

Misschien dat dit voor hem dan leesbaar is ;D

gr arjen

Volgens mij komen die ook niet door, want na 8 minuten nog niks te zien  :eusa_snooty:

henry classic v70

Is inmiddels pas 12 dagen geleden, het rolletje zal waarschijnlijk wel ontwikkeld zijn. Als het meezit liggen de foto's maandagmiddag wel klaar bij 't Kruidvat........
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

jan piet

Citaat van: henry classic v70 op 21-11-2009 21:59:59
Is inmiddels pas 12 dagen geleden, het rolletje zal waarschijnlijk wel ontwikkeld zijn. Als het meezit liggen de foto's maandagmiddag wel klaar bij 't Kruidvat........

Als ie ze dan ook maar heeft laten afdrukken  :eusa_pray: :eusa_pray: