It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Eerst toch maar eens uitlezen Marc, dan weet je waar je moet zoeken.  Maar Mesman kreeg 'm van mij retour en kon zorgen dat tie het oploste.

Marc O.

Nog een vraag: Mocht het niet lukken om het probleem te verhelpen voor we op vakantie gaan, is het dan verstandig om 4000km te gaan rijden met een automaat die niet in lockup komt? Dat het verbruik wat hoger is boeit me niet zoveel, maar ik heb geen zin in een verbrande bak hierdoor.
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Hij kan het wel wat warmer krijgen hierdoor.
Ik ben daar best huiverig voor.

Ik ben 's avonds gewoon thuis en wil 'm wel even voor je uitlezen hoor...
Kun je meteen Brickdiag meekrijgen.

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 11-07-2012 18:22:02
Eerst toch maar eens uitlezen Marc, dan weet je waar je moet zoeken.  Maar Mesman kreeg 'm van mij retour en kon zorgen dat tie het oploste.

Dat doe ik ook het liefst, als ik zeker wist dat ik 'm dan voor m'n vakantie weer terug zou hebben. Heb er in ieder geval morgen nog contact over met Mesman als ik de foutcodes heb uitgelezen.

Lekker allemaal zeg, een dag voor m'n vakantie  :eusa_boohoo:

elianmars

Jee, what a mess, man  :-\

Marc O.

Citaat van: KIM op 11-07-2012 18:27:48

Dan zou ik vanavond nog langs moeten komen, maar dat wordt wel een latertje dan.

KIM

Dat het niet aan hun kan liggen is natuurlijk gelul.
Als zij een beetje verkeerd aan de kabeltjes hebbe lopen trekken dan kun je eenvoudig problemen veroorzaken.
Dat het niets met LPG te maken heeft, doet in dit geval niet ter zake. Dus, zoals Dirk zegt: terug dat ding.

Dan maar met de 945 op vakantie...

KIM

Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 18:32:23

Dan zou ik vanavond nog langs moeten komen, maar dat wordt wel een latertje dan.

Wat is laat? Ik ben tot een uur of 10 nog wel aanspreekbaar voor zo'n noodgeval en misschien nog wel iets later.

Marc O.

Citaat van: KIM op 11-07-2012 18:32:55
Dan maar met de 945 op vakantie...

Zonder airco is dat geen optie.

Sbv

Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 18:20:28
Citaat van: Sbv op 11-07-2012 18:07:51
Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 17:21:08
LPi zit erin, maar zit nu effe aan de koffie bij Mesman. Toen ik weg reed springen, gelijk met het overschakelen van benzine naar gas, het lambdalampje en het automaatpijltje (knipperend) aan. Daar zijn ze nu dus nog even naar aan het kijken. Kleinigheidje, hoop ik  :eusa_pray:
Al meer bekend ? Mooi dat het erin zit, maar liever nu de melding dan morgen onderweg

Ja, ze hadden het over speed signal missing? Kon volgens hen niks te maken hebben met de LPi inbouw. Maar goed, ik vind het toch net iets té toevallig.

Ben inmiddels weer weg en merkte dat de automaat niet in lockup gaat. Da's waarschijnlijk vanwege die foutmelding (noodloop??). Ben vanavond pas laat thuis, dus ik kan momenteel zelf geen foutcodes uitlezen. Is er iemand die me kan vertellen waar ik morgen moet gaan zoeken? Wat ik dus weet is 1) de foutmelding Speed signal missing (o.i.d.), 2) een brandend lambdalampje en 3) een knipperend automaatpijltje.

Het is wel wat heel toevallig allemaal, denk dat Mesman dan er een late avond van had kunnen maken bij mij. Het was niet voor die tijd, nu wel...toeval....

Kan het zijn dat er een draad/sensor aangetikt is bij bijv carterventilatie vervangen of bij inbouw ergens van de gascomputer

Marc O.

Citaat van: KIM op 11-07-2012 18:33:46
Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 18:32:23

Wat is laat? Ik ben tot een uur of 10 nog wel aanspreekbaar voor zo'n noodgeval en misschien nog wel iets later.

Ben nu in Oss. Eerst een happie eten, daarna zou ik naar jou kunnen rijden. Zou er dan rond 21u kunnen zijn denk ik.

KIM

ARKO FTW  :angel:

21:00 uur? Prima, kom maar langs.

Sbv

Citaat van: KIM op 11-07-2012 18:38:01

Hij kan ook nog met een rode R op gas op vakantie als het niet lukt  :evil:  ;D

Ik hou het op een connector die los gegaan is

Marc O.

Ik bel je als ik hier wegrijd. Bedankt alvast!! :D

Marc O.

Citaat van: Sbv op 11-07-2012 18:40:08

Hij kan ook nog met een rode R op gas op vakantie als het niet lukt  :evil:  ;D

Ik hou het op een connector die los gegaan is

;D

Ik hoop het Sander!