It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Mooi Marc en ook alvast van mij een prettige vakantie gewenst. Lekker stukje rijden met de nieuwe R zal best leuk zijn ;D.

Overigens ook eens met Ronald dat het een mooi stukje diagnosewerk is.

Sbv

Mooi dat het opgelost is allemaal

KIM

Goed nieuws!

Een prettige vakantie gewenst dan!

Marc O.

Nu ff bij mijn ouders in Oss. Gisteren daar in alle consternatie mijn laptop vergeten toen ik ons zoontje daar na een logeerpartij ophaalde.  :eusa_wall:

Onderweg zijn de lampjes mooi uitgebleven en de automaat schakelt netjes in de lockup zoals het hoort. Nu maar snel dit hele debacel vergeten! ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 12-07-2012 10:52:46
Nu ff bij mijn ouders in Oss. Gisteren daar in alle consternatie mijn laptop vergeten toen ik ons zoontje daar na een logeerpartij ophaalde.  :eusa_wall:

Onderweg zijn de lampjes mooi uitgebleven en de automaat schakelt netjes in de lockup zoals het hoort. Nu maar snel dit hele debacel vergeten! ;)
Nu maar genieten van jullie vakantie

GeertG

Heb je de nippels al in de auto liggen ?  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

rifwachter

Dan wens ik jullie nu een fijne vakantie toe.

Geniet ook van de R.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rogerV701998

Citaat van: Marc O. op 12-07-2012 10:52:46

Beter zo dan andersom. ;D

fijne vakantie!

grijzev70tdi

;D

Goede vakantie gewenst! Zal vast goed komen met de R!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

henry classic v70

Dat wordt echt genoeten zoals Rene al zegt :D
LPG = lachen bij de pomp als je gaat tanken Marc!! goeie reis en prettige vakantie
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 12-07-2012 11:36:08
Dat wordt echt genoeten zoals Rene al zegt :D
LPG = lachen bij de pomp als je gaat tanken Marc!! goeie reis en prettige vakantie

Dat hangt er vanaf in welk land je bent ;)
Mooi dat het opgelost is, en dan neem ik mijn opmerkingen ook gelijk terug. Had jij hun nog gebeld of hadden ze al aangegeven dat je vandaag terug kon komen?

Fijne vakantie!  8)

mehn

Citaat van: henry classic v70 op 12-07-2012 11:36:08

Daar weet Marc alles van, de S80 reed immers ook op LPG.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

henry classic v70

Ja, dat is natuurlijk ook zo... :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Citaat van: Taranis op 12-07-2012 09:57:18
Uiteraard heel netjes dat ze 't vandaag alsnog even op willen lossen voor je, maar je moet wel zelf met de oplossing komen. En daar zou ik dan weer moeite mee hebben.

Ja, het verdient niet de schoonheidsprijs. Van de andere kant, ik heb zelf het initiatief genomen om (met dank aan Kornelis en Sander) de oplossing te zoeken. Uitgaande van de goede bedoelingen van Mesman denk ik dat zij dat zelf ook hadden gedaan als ik de auto er vanmorgen neer had gezet zonder aanvullende info. Maar dan had het zeer waarschijnlijk wat langer geduurd. Ik heb vanmorgen niet de indruk gehad dat men vond dat het míjn probleem was dat zíj niet zouden hoeven op te lossen.

Citaat van: )()()sT op 12-07-2012 11:46:33
Had jij hun nog gebeld of hadden ze al aangegeven dat je vandaag terug kon komen?

Ik had gisteren al afgesproken dat we deze ochtend sowieso nog even contact zouden hebben nadat ik de storingen zou hebben uitgelezen. Toen ik ze vanmorgen belde, met toelichting van onze constateringen, werd meteen gezegd dat ik langs moest komen en dat ze het gingen oplossen.

Enfin: Die vakantie gaat nu zeker lukken. Allen bedankt voor de goede wensen! :D :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Mooi dat het op de valreep is opgelost Marc. Rest mij je nog een goede vakantie te wensen en veel geluk met je V70. :laugh:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein