S70 Turbo

Gestart door rico, 25-11-2009 16:24:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rico

 Hoi, ik ben Rico 38 en ben de gelukkige eigenaar van een s70-Turbo geworden,en wat een genot zo'n auto zeg!
De lpi is ingebouwd door Mesman in 2002 bij 170000 zit er nu dus ong 130000 in ik heb nog even naar de pomp geluisterd of er vreemde dingen te horen waren(zoals aangegeven in het Lpi topic) maar het klonk allemaal goed.

Het enige waar ik wat aan moet doen zijn de rubbers van de veerpoten(daar waar ze aan de motorzijde in rusten,als ik over een klinkerweg rij klapperen ze iets ik vermoed dat de rubbers ietwat uitgelubberd zijn.

Foto's volgen snel

Het virus zit er al gelijk in   :evil:

blauweroffel

Welkom enneh.............plaatjes??

groet

BR

MarcoV

Welkom hier, fijne auto met een heerlijke motor die ook nog eens geweldig loopt op LPI!
Veel plezier met de S70,

MarcoV ;)

mevita

[quote author=rico link=topic=37668.msg750468#msg750468 date=125916268

Het enige waar ik wat aan moet doen zijn de rubbers van de veerpoten(daar waar ze aan de motorzijde in rusten,als ik over een klinkerweg rij klapperen ze iets ik vermoed dat de rubbers ietwat uitgelubberd zij
[/quote]

het kan ook van je reaktie stangetjes komen,

welkom,

gr mevita

rico

Reactiestangen en draagarmen zijn vervangen blijft er niet veel meer over.

daytonawim

#5
Als het wel je lagers en rubbers van je voorpoten zijn is dat max een uurtje of 3 werk, met het
juiste gereedschap :-)

Ik heb de lagers en rubbers  gekocht bij Estate services in Obdam, wel gelijk de voor schokbrekers
mee vervangen. ( had ook om de 3 ton op de klok staan )

Mocht je willen verlagen is dat wel een uitgelezen moment  ;D

Daarna wel effe goed laten uitlijnen.

rico

Helaas ben ik niet zo'n hele goed sleutelaar maar wil het wel graag leren,nou is mijn vraag of er iemand op dit forum zich geroepen voelt om samen de diagnose te stellen en dan ook tegen een reeele vergoeding samen de boel fixen!

Heb nu een fijne auto en wil dat graag zo houden.

KMvrtr

Welkom!

Wellicht is het -gezien je vraag hierboven- handig als je even aangeeft waar ergens in Nederland jouw Volvo woont....  ;)

rico

Citaat van: KMvrtr op 25-11-2009 19:11:49
Welkom!

Wellicht is het -gezien je vraag hierboven- handig als je even aangeeft waar ergens in Nederland jouw Volvo woont....  ;)

Lol je hebt helemaal gelijk mijn Volvo en ik wonen in Apeldoorn!

rico

Hier de foto's!






rico

Citaat van: blauweroffel op 25-11-2009 16:27:55
Welkom enneh.............plaatjes??

groet

BR

Lol dan zet je er plaatjes op en reageren ze niet, niet mooi genoeg hahaha!

hathü

Welkom.
Mooie wagen hoor, en in werkelijkheid is die kleur veel  mooier dan op de foto. Veel plezier ermee.

Misschien spot ik je wel een keer, ik rij vaak in je Dorp. ;)

elianmars

Mooi nieuw koelvloeistofvaatje met nieuwe koelvloeistof  8)

Ziet er netjes uit, hoor!  :eusa_clap:

rico

Yep de vorige eigenaar heeft goed voor hem gezorgd,en ik was van plan de ingeslagen weg te volgen,ik ga zo gauw het weer het een beetje toelaat eerst maar eens naar het klapperen kijken.

Volgende wat er gaat gebeuren is een echte poetsbeurt dus polijsten was aanbrengen etc... ben in een grijs verleden autopoetster geweest en hij heeft wel een polijstbeurtje nodig alle kleine krasjes die de tand des tijds heeft aangebracht gaan we dan maar eens verwijderen!

Rutger B

Mooie wagen   ;D :eusa_clap: veel rijplezier maar dat lukt vast wel  ;D