Dubbele uitlaat: welke en geluid?

Gestart door tin_vervo, 26-02-2003 22:34:31

Vorige topic - Volgende topic

CeeBee

Citaat van: animalT5® op 03-12-2005 17:50:23
Hoe zit het met de warmte?Gezien de uitlaat vlak langs je benzinetank gaat,kunnen hier geen problemen optreden?

Zolang de verf er niet afbrandt gebeurt er ook niets met de tank.
En er zit standaard al een hitte schild. 8)
V70N 2.5T AWD

CeeBee

Citaat van: jcws op 03-12-2005 17:12:36
Man dit is echt super mooi..!! en hoe heb je dat opgelost, dat er even veel rook (condens) uit alle twee de pijpen komt? nogmaals mijn complimenten.

Na de splitsing een schotje in de bestaande pijp gedrukt , telkens een maatje groter , en bij de juiste maat deze vast gelast.
De flow zal vast niet optimaal zijn , maar dat is hij met een standaard Dp toch niet.
Ik denk niet dat met deze extra pijp , het effect van m'n RICAchip weg is. 8)
V70N 2.5T AWD

M a r c

Citaat van: 911sap11 op 03-12-2005 18:43:45

Broertjes ?  Jan-Theo (JT) en Simon (Simons)  ;D ;)

Ik moet zeggen dat ik de eindstukken van die JT wel erg mooi vindt! Maak je morgen nog even een foto van het achteraanzicht?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

jcws

Hoi Ceebee,
dat met die schotjes is bij mij niet goed gelukt, uit de linker pijp komt veel meer rook, dan uit de rechtse pijp, mischien kunnen we eens een keer afspreken, en Marc.. dat ziet er ook heel erg mooi uit! ik wacht jou verdere fotos af..en de fotos van mij staan op het album van de site hier groetjes JCWS
Performance matching the application.

911sap11

Citeer

Was Jan-Theo geen eigenaar-directeur van Simons ?!  ::)

SpeekTuning

Citaat van: 911sap11 op 04-12-2005 09:49:01
Citeer

Was Jan-Theo geen eigenaar-directeur van Simons ?!  ::)

Goh Remco....hoe denk je dat zo? 't is inderdaad waar, Remco heeft gelijk...  ;)
Ik denk trouwens dat het nu wel licht genoeg is buiten om een foto van je pijpkes te gaan maken toch? De rest zal wel benieuwd zijn naar het resultaat.

(off-topic)  Ik vond het gister, als Saab liefhebber, toch erg indrukwekkend om in een "echte" T5R mee te rijden. Nog bedankt voor de rit!
SpeekTuning .....

911sap11

kanttekening: de bumper moet nog naar de spuiter nadat ik een betonnenplaat dacht weg te kunnen drukken met mijn volvo.

SpeekTuning

Je hebt je auto gewassen!!
SpeekTuning .....

911sap11

Citaat van: SpeekTuning op 04-12-2005 11:45:00

Iets te laat, maar beter laat als nooit.  ;)

Wat vind je er nu van ?

SpeekTuning

Citaat van: 911sap11 op 04-12-2005 11:46:11
Citaat van: SpeekTuning op 04-12-2005 11:45:00

Iets te laat, maar beter laat als nooit.  ;)

Wat vind je er nu van ?

Persoonlijk vind ik dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt met de ovale eindstukken. Past precies bij de auto...niet? Belangrijkste voor mij is dat jij de uitlaat mooi vindt. Het geluid wil ik over een x aantal kilometers wel weer eens horen.

SpeekTuning .....

fearless

Ziet er mooi uit.

M a r c

Schôn pepkes.

JT eigenaar van Simons?  ???

Ik zie wel dat JT veel Simons spullen gebruikt; dempers en sommige eindstukken.

info@europeantuning.nl

Rayman

Het is niet helemaal mijn smaak. (van mij mag 't iets subtieler). Die dubbele pijp van de S70 (die Marc laat zien) en die van CeeBee zijn net wat discreter naar mijn mening...

Ik wens je er desalniettemin veel plezier mee! (daar zal inderdaad een best geluid uitkomen). Aangezien je een estate hebt zal dat aardig in het gehoor klinken!

M a r c

In ieder geval is er dus wel voor ieders smaak wel een geschikt systeem te verkrijgen. Prijstechnische liggen ze volgens mij allemaal dicht bij elkaar. Zo 500 á 550 euro.

info@europeantuning.nl

911sap11

Citaat van: M a r c op 05-12-2005 11:03:45
In ieder geval is er dus wel voor ieders smaak wel een geschikt systeem te verkrijgen.

Dat is toch het mooie van 'tunning". Als het maar niet allemaal hetzelfde is. Standaard is toch ook maar standaard.   :P
Ik heb gekozen voor free-flow

(prijzen voor de verschillende systeem liggen inderdaad niet ver van elkaar. Verschil kan in de montagekosten zitten.)