Ingang creeren op Big Front voor Ipod

Gestart door 850Joris, 01-01-2004 12:04:05

Vorige topic - Volgende topic

volvoc70T5

oke, loop nu ergens tegenaan, kan die schroefjes niet vinden waarmee je de cd-unit losmaakt..waar moet ik precies kijken..

volvoc70T5

ps, heb wel een SC900.. zit weinig verschil in hoop ik..

links en rechts gevonden in het "tussenschachtje

en de andere ook al gevonden..

jberg

aan de achterkant, schroef er maar gewoon een hele serie los, kan geen kwaad

hij zit wel een beetje vast, als een soort insteekkaart van een pc, kun je aan de linkerkant  en dan aan de linker onderkant zien, door een gat, daar kun je m een beetje omhoog wippen met een mes

volvoc70T5

heb`k gedaan, heb het ook al gesoldeert, door welk gat heb je het kabeltje geloosd naar buiten toe eigenlijk?

jberg

aan de achterkant zit rechts op de hoek een groene vierkante stekker, die zit vanbinnen aan de cd unit vast, dat schroefje moet ook eruit

jberg

ik heb m om het slot waar de cdunit aansluiting heen gelegd en dan aan de zijkant door dat vierkante gat naar buiten, plat langs de zijkant met een tape vastgezet naar achter

maar als je m als gesoldeert hebt wordt dat nu moeilijk :)

volvoc70T5

Ja..is gelukt.. werkt ook..alleen nu heb ik een CD vast zitten.. grrr.. naya..even loshalen.. mijn eigen schuld namelijk

jberg

hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan??

volvoc70T5

geen idee eigenlijk, dacht dat het me eigen schuld was.. niet dus..
maargoed, hij deed het de laatste tijd zowieso al vaag vandaar mijn mp3 speler eraan.

cd werkt wel weer nu..maar geeft me soms error 02 & 01 aan..
maar dat doet ie wel vaker.volgens mij een teken dat de wisselaar half dood aan`t gaan is..

er is ook een printplaatje half aangetast.. weet niet waardoor, maar nogal rotte plekken op een printplaatje..
keer koffie ofzo overheengegaan door vorige eigenaar..?

volvoc70T5

oya.. nu nog wel ff 1 ding.. hij spuugt nu steeds mijn tapes weer uit.. moet ik nu een tape losmaken en dan zorgen dat hij vrij loopt of..?

jberg

schijnt een kuurtje te zijn van de sc900, als je nu toch weet hoe die uit elkaar moet, blaas m dan ff goed door, en haal een schoonmaakcd erdoor heen

overstuurd ie bij jou ook als je je mp3speler te hard zet??

volvoc70T5

dat kan ik niet echt testen, ik heb iets van 1 / 2 seconden muziek en dan spuugt hij me de tape er weer uit en springt hij weer op de radio..

vandaar mijn vraag hierboven.

jberg

je moet een tape losdraaien en de tape binnendoor laten draaien, ook al doe je er een lege tape in namelijk dan geeft ie toch nogal wat ruis mee
ook kun je niet de tape uit de cassette halen
hij meet nl dat je tape gebroken is door dat een rolletje niet meedraait en gooit m er dan uit

volvoc70T5

nou..vind`t lang niet zo mooi klinken, kan `t duidelijk horen dat de kwaliteit beduidend lager ligt..
vond het me moeite niet echt waard moet ik zeggen..

maar wel handig natuurlijk dat ik me mp3 kan luisteren nu.

viking_in_shorts

ok .. bedankt voor deze mededeling. hoef ik het ook niet te doen :eusa_shifty: