Ingang creeren op Big Front voor Ipod

Gestart door 850Joris, 01-01-2004 12:04:05

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Emiel

Paul....mag ik U bedanken? ;D
Aan het linkje heb ik niets maar verder op de site heb ik wel wat gevonden wat gaat passen! Snel bestellen!

Bedankt!

Emiel.... ;D

Esveldt

Emiel

Jahoor....versturen niets buiten de Vs... >:(

Esveldt

Emiel

Citaat van: Esveldt op 20-02-2006 19:09:20
hahahah, bij mij ooit wel!

Paul

Hahaha...idd ooit...zij sturen niks naar buiten de VS, en de site van Blitzsafe werkt niet.... :P ;D. Drama.

Emiel.... :-X

Emiel

Hier heb ik toch nog een site gevonden die ook naar Nederland verscheept! Meteen laten bestellen dus! ;D

Emiel... 8)

Esveldt

En nog goedkoper ook!!!

Scheelt $20,-

Paul

Maarten

Deze vindt ik nog leuker, want hij laadt ook de ipod op.
http://enfigcarstereo.com/shopsite_sc/store/html/VOL_MLINK1_V1.html

Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Emiel

Citaat van: Emiel op 06-03-2006 20:10:40
Hier heb ik toch nog een site gevonden die ook naar Nederland verscheept! Meteen laten bestellen dus! ;D

Hij is binnen, aardig duur ding toch nog geworden door allerlei belachelijke heffingen :(
Het werkt wel gelukkig, dus nu kan ik eindelijk de rammelende cd's uit het dashboardkastje halen ;D...

Emiel.... 8)

Edwin

Citaat van: Emiel op 16-03-2006 21:11:26
Citaat van: Emiel op 06-03-2006 20:10:40

Hij is binnen, aardig duur ding toch nog geworden door allerlei belachelijke heffingen :(
Het werkt wel gelukkig, dus nu kan ik eindelijk de rammelende cd's uit het dashboardkastje halen ;D...

Emiel.... 8)

Zou dat nou ook werken met een Sony HDD speler via een jackplug via line-out?

gr. Edwin.  8)

Emiel

Ja, ik heb ook alleen een mini-jack uitgang op de Walkman, met een verloopkabeltje van mini-jack naar dubbel tulp gaat het perfect!
Ik moet nog kijken hoelang de accu meegaat, anders moet ik iets van een omvormer in gaan bouwen...

Emiel....

The Saint

Wat is dat cassettebandje met snoer waar jullie het af en toe over hadden?

Ik heb zelf een Ipod Shuffle en zou die ook graag in de auto gebruiken.

Ik begrijp dat het cassettebandje niet de meest fraaie en kwalitatief beste optie is, maar het gaat mij meer om het gemak. Kan ik gewoon ergens een 'bandje met een snoertje' kopen en dat snoertje in mijn Ipod doen?

Waar koop je zo'n bandje?

The Saint, die wel bang is dat ie het totaal verkeerd begrepen heeft  :-\
No shirt no shoes, no pinball

mehn

Citaat van: The Saint op 30-03-2006 11:03:13
The Saint, die wel bang is dat ie het totaal verkeerd begrepen heeft  :-\

Nee hoor. Het is een cassettebandje (zonder de normale inhoud) met daarin een opnamekop die "tegen" je afspeelkop komt die in je autoradio zit. Zo worden de signalen overgedragen.
Uit dit cassettebandje komt een kabeltje die je in de uitgang van een apparaat kunt steken.

De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, maar het werkt wel.
Ik gebruikte het vroeger om de discman in de auto te kunnen gebruiken, toen er nog geen autoradio's met cd speler bestonden  ;D

Ze zijn nog wel te koop, ff zoeken bij de electronicazaken (conrad.nl?)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: