V40pokemon alias...

Gestart door v40pokemon, 08-01-2010 08:21:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

v40pokemon

Beste leden,

ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik me nog nooit goed heb voorgesteld  :eusa_shifty:
Mijn forumnaam doet anders vermoeden, maar ik ben toch wel een liefhebber van de 850 / x70 serie. De naam stamt nog uit de tijd dat ik actief was op het algemene volvo-forum. de echte naam? Pepijn
na een 'korte' carrière van verschillende uitvoeringen ben ik op dit moment in het bezit van een zwarte 850 T-5R, 2x 480 en 1x 340
de modellen die (chronologisch) de revue gepasseerd zijn: 440 / 740 / 760 / V40lpi / S40lpi / S90lpi / S70tdi (ook op dit forum bekend)

een paar pics:






sean850

Welkom hier  ;D

Erg mooie roffel hoor veel plezier ermee

henry classic v70

Welkom Pepijn, maar natuurlijk was je eigenlijk al bekend met 't forum.
Dat ziet er erg mooi uit, zonde van de bestuurdersstoel maar dat is ook weer op te lossen http://www.leerlooier.nl/# er staat op 't forum ook veel over geschreven hoe dit aan te pakken......
Groot volvo-hart zo te zien, kan alleen maar beter gaan met de T-5R
Veel plezier met je mooie zwarte Roffel
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Welkom pepijn

Mooie T-5R hoor :eusa_clap: en ook al een aardige Volvo freek zie ik zo ;D

martijn.

hallo ik ken die auto ergens van. Heb jij hem in de buurt van venlo gekocht.  als ik het goed heb dan was het een undercover auto van de politie. Hij is een keer bij ons op de zaak geweest. Maar normaal was hij in venlo in onderhoud. Het was vorig jaar nog een lease auto van terberg leasing. 

hathü

Mooie wagen, maar ja een kenner weet wat ie koopt. ;)

Volvo850 93

Kei mooie t5-r veel plezier ermee

Jeroentjuh

Citaat van: martijn. op 10-01-2010 10:16:20
hallo ik ken die auto ergens van. Heb jij hem in de buurt van venlo gekocht.  als ik het goed heb dan was het een undercover auto van de politie. Hij is een keer bij ons op de zaak geweest. Maar normaal was hij in venlo in onderhoud. Het was vorig jaar nog een lease auto van terberg leasing. 

Als je de instapschade ziet aan de bestuurders stoel zou dat zomaar kunnen.....

francois

welkom op het forum

wel je naam veranderen   ;D

v40pokemon

Citaat van: martijn. op 10-01-2010 10:16:20
hallo ik ken die auto ergens van. Heb jij hem in de buurt van venlo gekocht.  als ik het goed heb dan was het een undercover auto van de politie. Hij is een keer bij ons op de zaak geweest. Maar normaal was hij in venlo in onderhoud. Het was vorig jaar nog een lease auto van terberg leasing. 

Je hebt helemaal gelijk! is inderdaad gebruikt voor achtervolgingen ed. Ik ken de vaste berijder van deze wagen die hem heeft mogen berijden voor de dienstuitvoering.
Kun jij me misschien meer vertellen over deze wagen (stukje geschiedenis, bijvoorbeeld waarom deze bij jullie in de zaak was)
De wagen is ingevoerd, vervolgens door Hennes verkocht aan de politie en ondergebracht bij Atlhon lease.

De bestuurdersstoel is inderdaad wat jammer, maar de rest is goed in orde. Ik ben er gisteren mee naar de schoonfamilie in Duitsland gegaan en wat een genot om hiermee te mogen rijden. Verslavend is de power boven de 120kmh (niets vergeleken met TDI  :eusa_dance:)en het wijzertje bleef steken op net geen 240kmh. Een beetje meer mag wel, maar dat wordt binnenkort opgelost!
Ik heb echter wel het idee dat het vermogen beperkt wordt in de eerste versnelling. TRACS in of uit maakt geen verschil.

Thijssie!

Citaat van: v40pokemon op 11-01-2010 08:56:50
Citaat van: martijn. op 10-01-2010 10:16:20
hallo ik ken die auto ergens van. Heb jij hem in de buurt van venlo gekocht.  als ik het goed heb dan was het een undercover auto van de politie. Hij is een keer bij ons op de zaak geweest. Maar normaal was hij in venlo in onderhoud. Het was vorig jaar nog een lease auto van terberg leasing. 

Je hebt helemaal gelijk! is inderdaad gebruikt voor achtervolgingen ed. Ik ken de vaste berijder van deze wagen die hem heeft mogen berijden voor de dienstuitvoering.
Kun jij me misschien meer vertellen over deze wagen (stukje geschiedenis, bijvoorbeeld waarom deze bij jullie in de zaak was)
De wagen is ingevoerd, vervolgens door Hennes verkocht aan de politie en ondergebracht bij Atlhon lease.

De bestuurdersstoel is inderdaad wat jammer, maar de rest is goed in orde. Ik ben er gisteren mee naar de schoonfamilie in Duitsland gegaan en wat een genot om hiermee te mogen rijden. Verslavend is de power boven de 120kmh (niets vergeleken met TDI  :eusa_dance:)en het wijzertje bleef steken op net geen 240kmh. Een beetje meer mag wel, maar dat wordt binnenkort opgelost!
Ik heb echter wel het idee dat het vermogen beperkt wordt in de eerste versnelling. TRACS in of uit maakt geen verschil.

Wordt het vermogen niet ietwat geknepen in de eerste versnelling om de bak te sparen? Kan mij herrinneren dat ik het een keertje heb gelezen... :eusa_think:

martijn.

Het is inderdaad de ex-undercover politieauto.

Heb ooit met de berijder gesproken, en die zei dat deze auto bij Hennes in Nijmegen gekocht was. Een ex-italiaan.

Hij is super onderhouden, kosten nog moeite bespaard.

gr

v40pokemon

Citaat van: martijn. op 11-01-2010 12:27:44
Hij is super onderhouden, kosten nog moeite bespaard.

Ja, dat wist ik. Daarom is de koop ook snel geregeld.
De vaste berijder is een goede bekende van mij en daarom weet ik redelijk wat eraan versleuteld is.

v40pokemon

Vandaag naar een neutraal keuringsstation geweest om de roffel te laten keuren. Ik dacht appeltje-eitje, maar helaas. Alles is goed in orde, behalve het hoesje van stuurkogel rechts buiten. :-\   :eusa_wall:
Dat lullige hoesje waar inderdaad een scheurtje van ongeveer 4mm in zit daar wordt dus hij dus op afkeurt.
Nou, dan hebben we in ieder geval wel iets te doen komend weekend en dan maar weer volgende week aanbieden (binnen 14 dagen gratis herkeuring)
Ik moet zeggen een hele correcte keurmeester!

Is toch altijd een spannend moment zo'n APK.

cas

pff... beetje kit erop, even laten drogen en goedkeuren die handel ;-)

succes met t repareren. je weet in iedergeval dat het hiermee zo goed als afgedaan is, en je er weer een jaar tegenaan kunt.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....