Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bouke

Leuke bak Dre, ik heb nog allerlei spul liggen wat op jouw rooie past. Mag je zo hebben ;)

triton

Citaat van: Bouke op 06-10-2015 19:52:12
Leuke bak Dre, ik heb nog allerlei spul liggen wat op jouw rooie past. Mag je zo hebben ;)

Kom wel een keer winkelen Bouke  :D tnx
Professioneel raddraaier

triton

Net even een pioneer radio met bluetooth en mixtrax en usb en aux gescoord op marktplaats.
Er zat een volvo cr708 in met daaronder een wisselaar bediening ook origineel volvo.
Echter de wisselaar is eruit en alleen de kabel ligt er nog ,waarschijnlijk zit ook nog de originele versterker achter de asbak maar die gaat er ook uit.

De nieuwe bougiekabels ,verdeler en rotor zijn besteld , hoop dat dit het lopen op vier poten oplost.
Morgen maar even verder de auto inspecteren op losse slangen extra draden en even uitlezen.
Professioneel raddraaier

maruska

mooi dat er weer een volv is Dre, van harte, ook hier. Mooi dat de starslet in de familie blijft, maar ik denk dat hondemans blijer is met de nieuwe rode :)
als je nog spul nodig hebt, ik heb volgens mij nog wel wat guard spul iig. (en vast nog wel meer ;D)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Citaat van: maruska op 08-10-2015 08:22:18
mooi dat er weer een volv is Dre, van harte, ook hier. Mooi dat de starslet in de familie blijft, maar ik denk dat hondemans blijer is met de nieuwe rode :)
als je nog spul nodig hebt, ik heb volgens mij nog wel wat guard spul iig. (en vast nog wel meer ;D)

Zou fijn zijn als er nog een grijze handzender is en de rest komt later wel
Eerst morgen proberen apk erop te krijgen en vandaag stabistokje ,  hondenrek en relais 99 monteren .
Loopt nog steeds op 4 poten en na uitlezen krijg ik alleen maar een foutmelding op tempsensor acc buiten.
Voor de rest geen meldingen.
Had wel een los vacuumslangetje maar ook dit bod geen soelaas mbt. beter lopen .
Professioneel raddraaier

maruska

grijze handzender heb ik ook nog voor je
wellicht druktest uitvoeren op de cylinders ?
T-5R

triton

(duimpje)  

Gisteren bij het los halen van de 5e injector leek het geen verschil te maken , dus 5 doet zowiezo niet mee denk ik.
Compressie test kan idd .

Cc werkt ook nog niet en heb onder de accuplaat wel een aansluiting vrij , maar geen slangetje over om erop te zetten
Professioneel raddraaier

maruska

wel pomp etc eronder zitten ? slangetje wel aanwezig die naar binnen loopt ?
compressie kan denk ik geen kwaad...
T-5R

triton

Alles zat er al in dus geen idee waarom de cc niet werkt , vond het alleen raar dat ik onder de accuplaat een klein stukje openslang had.
Verder niet gekeken nog .
De twee voorbanden zitten ook tegen de grens aan , maar voor ik die ga vervangen moet hij eerst normaal rijden.
Dus misschien even setje lenen van de zuidhollandse slopersvereniging :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

maruska

voor de apk bandjes ? ik heb nog een set zowiezo liggen van de noorse kale badmuts ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 08-10-2015 13:04:20
voor de apk bandjes ? ik heb nog een set zowiezo liggen van de noorse kale badmuts ;D
Past totaal niet. is afwijkende maat

maruska

ach.. en anders nog wel de winter titans.. genoeg keuze in zuid holland ;D
T-5R

triton

Zit nu 205 55 16 onder , vanavond eerst compressietest.
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein