Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 54 gasten bekijken dit topic.

triton

De onderdelen die nodig zijn voor de blokwissel zijn gevonden.
Joost stuurt de radiator op , en bij de dealer zijn de spullen besteld voor de carter ventilatie en nog wat klein grut.
Er komt een 100 cell racekat onder .

Het zal nog wel even duren voordat het blok er in gaat , eerst even de pui thuis aan het vervangen.
Maar wie weet nog dagje over binnenkort
Professioneel raddraaier

maruska

ben je vast begonnen met de pui ? :O
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Laat je de kat nog maken? Kies dan liever voor 200 cpi dan heb je wat minder moeite om door de APK te komen.

triton

Blokwissel schuift even op .

De rode alter 1 van Mark staat inmiddels op mijn naam , dit was vooraf zo afgesproken omdat ik zelf in Zwitserland zat.

Mark , Bouke  en Sander stonden paraat om hem op te halen en dus tijdelijk even op naam te zetten.
Een ambulance was ook op afroep beschikbaar , maar dit was niet nodig.
Bouke heeft de auto gewoon naar Zuid Holland gereden vanaf Amerongen.
Vanmiddag de auto even bekeken en ermee gereden .
Hij stottert erg als je vermogen vraagt , maar dat gaan we wel oplossen.
Het is een leuke on verprutste Alter 1 van maart 1992. 238.000 km gelopen en apk tot april 2018.

Als hij motorisch in orde is , ga ik eens nadenken wat ermee te doen.

Misschien mag hij naar een liefhebber die een vroege alter 1 wil .

Morgen zal eens even een paar foto's maken en een inventarisatie doen van de kwalen en of problemen .
De auto heeft een paar leuke opties , maar die gooi ik er morgen wel op .




Professioneel raddraaier

maruska

;D

je had het toch wat rustigjes...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

                                                                     
De alter 1 die een beetje tlc nodig heeft
Professioneel raddraaier

triton

De alter 1 heeft een lastige storing , maar we komen er wel uit.
Hij stottert bij deellast tussen de 1100 en 2500 toeren .
Alles is al verwisseld met de 855 en alles wat van de 854 af kwam deed het gewoon probleemloos op de 855.
Het enige wat ik nog kan proberen is de complete ontsteking overzetten van de 855 .
Voor de rest is alles al doorgemeten en uitgelezen.
Professioneel raddraaier

triton

Andere bougies check
Andere verdelerkap check
Andere stappenmotor check
Andere tps check
Andere bougiekabels check
Andere nokkenassensor check
Andere lmm check
Andere solonoid check
Andere ecu's check
Ander gasklephuis check
Vacuumslangen goed/nieuw check
Andere bobine check
Ander 103 relais check
Alles uitgelezen en goed bevonden
Alles doorgemeten en goed bevonden


Wie heeft er nog een ingeving?
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Professioneel raddraaier

Sbv

gasklephuis was het dus ook niet.

Brandstofdruk regelaar defect ?

vincen tdi

spruitstukpakking nog heel ?
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

BBS

Brandstofpomp op het einde van zijn latijn?
Volvoloos....

triton

Hoor geen lekkage aan de spruitstukpakking , auto rijdt goed bij vollast.
Loopt stationair ook gewoon goed.
Professioneel raddraaier

vincen tdi

het is op zijn minst vreemd te noemen dat het probleem bij deellast speelt  :eusa_think: :eusa_think:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D