Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Citaat van: big ben op 22-11-2015 17:49:58
Citaat van: Hiker op 22-11-2015 17:43:20

Ja,zoiets dacht ik ook. Ik heb hier ook ooit een topic gelezen van iemand die een 'custom' sticker had gemaakt voor een custom knop. Iemand?

Ik heb toen wel een VVIS sticker laten maken bij "the boys" van mijn werk

Schakelaar links achter het stuur

Cool.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

henry classic v70

Volvo lettertype kun je zo downloaden...

http://fontzone.net/font-details/volvobroad

tekst bedenken en naar een stickerbedrijf mailen  :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Hiker

Citaat van: henry classic v70 op 22-11-2015 18:27:45
Volvo lettertype kun je zo downloaden...

http://fontzone.net/font-details/volvobroad

tekst bedenken en naar een stickerbedrijf mailen  :)

Thanks!
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

Ken je dat, dat je je aan iets ergert? Zo heb ik me 6 jaar en 270.000 km groen en geel geërgerd aan mijn stuur. Ondanks dat het een dikke versie is, stonken m'n handen na iedere rit zo erg, dat ik vaak m'n handen moest wassen.

Na lang dubben, surfen toch besloten om bij een (Oost)-Duitse 'bekleider' m'n stuur aan te bieden. Na de betaling via de, redelijk mooie, site de firma gemaild met wat foto's van mijn wens. Daarop kwam een reactie van welgeteld 1 zin. Daarna heb ik ze gebeld en kreeg geen gehoor...Langzaam begon ik te twijfelen en ben toen pas echt gaan 'zoeken' naar info over deze firma. Na wat ik allemaal gevonden had zakte de moed mij in de schoenen.
Omdat ik toch al betaald had (€130) heb ik op algemeen vertrouwen in de mensheid het stuur opgestuurd, á €20. Mijn garage heeft een sloper staan en had hetzelfde stuur. Deze is opgestuurd,  zodat ik kon blijven rijden.
3 Dagen later ontving ik een korte mail met de ontvangst bevestiging.
Dat gaf hoop.
Gister, 19 dagen na mijn verzending kreeg ik het stuur retour.
Een waar genot!

Sbv

UserID25761

elianmars

Ziet er erg mooi uit! 8)

Is het nu (veel) dikker, of lijkt dat maar zo?

Ewout Schalkwijk

Het lijkt wel een heel ander stuur. Mooi uitgevoerd. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Citaat van: elianmars op 11-12-2015 22:18:42
Ziet er erg mooi uit! 8)

Is het nu (veel) dikker, of lijkt dat maar zo?

Nee, dat lijkt zo door de duim verdikking. En wellicht omdat het nu glad leer is...

henry classic v70

Dat ziet er inderdaad heel netjes uit!!
Doen ze goed daar in Duitsland  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

KIM

Hiker

De Nachtrit van 19 december

Voor mij was het de eerste rit. Als navigator had ik een oude vriend gevraagd die ik al jaren niet had gezien.
Mijn reis ging vanaf E'wald eerst naar station Groningen om mijn navigator op te halen.

Hij kon niet geloven dat mijn auto 16 jaar oud was en bijna vier en een halve ton had gedraaid.

De route naar Veenendaal duurde 2 uur dus we hadden tijd zat om de afgelopen 10 jaar bij te praten.
Om 17:30 kwamen we bij Van der Vlak aan en zagen in de garage al de nodige (erug) mooie Roffels staan.

Nadat we ons hadden ingeschreven eerst de beroemde schnitzel van van der Val besteld.

Rond 19:30 begon het feest. We mochten vertrekken: de eerste aanwijzing was: rij de parkeergarage uit en ga terug naar de A12. Al vlot merkten we dat er iets niet klopte.......Ja, als je initieel 'van rechts' gekomen bent vanaf de A12, ga je dus uit de parkeegarage 'rechts'.

Na onze 1e fout gekeerd en weer langs de parkeergarage nu dus 'links' aangehouden.
Bij het eertse de beste volgende punt weer fout.....de 'grote beer' vorbij gereden. Toen die uiteindelijk gevonden was ging het goed.......tot de ' foute aanwijzing'  waar 'rechts' 'links' moest zijn.
Ons equipe heeft wel de héle marsdijl, rijn...dijk afgereden, heen én terug.

Uiteindelijk toch de 'foute afslag' terug gevonden. Vanaf daar ging het verder prima, en hebbn we alle aanwijzigen zonder problemen gevonden.

Al met al vonden we het een hele leuke rit, veel bij gepraat en heel veel gelachen. En daar gaat het om.
Wie er allemaal waren weet ik niet, ik kende in ieder geval niemand.....van gezicht. Wellicht hadden forumnamen meer herkenning gegeven.
Gelukkig bleven wij in het hotel overnachten, wel zo prettig.

Hier wat impressies:

Taranis

Klinkt als een geslaagde nachtrit! Leuk verslag  :eusa_clap:

Hiker

Citaat van: Taranis op 20-12-2015 19:17:17

thanks,, nu nog eens een buitenlandse sneeuwrit ergens in het 'hoge' Noorden.

Sbv

Citaat van: Hiker op 20-12-2015 20:36:43
Citaat van: Taranis op 20-12-2015 19:17:17

thanks,, nu nog eens een buitenlandse sneeuwrit ergens in het 'hoge' Noorden.
feb 2016 dan gaan we het beleven  :eusa_dance: